İz[Mir]Kan
Üye
Benimki de titriyor ama yapamadım..
5800''mı bugün cfw için flashladım..Done dedi test ekranı falan iyi güzel..Dakikalar geçti açılmadı..Çıkardım kabloyu bastım açmaya..Güçlü bir titreşim..Biraz vibratör gibi kullandım masaj yaptım..Sonra pilini çıkardım taktım denedim..Sonuç aynı..Forumda Navifirm,flash product code konularından hiç birşey anlamadım..
Birazdan Forum Bornova'daki Nokia Mağazası'na gidicem..
Soru:Garanti kapsamı dışında olduğu için ne kadara mâl olur, getirme süresi nedir?Yaşayan varsa yazabilir mi?
Özet:Navifirm kullanımı ve ofw ye flashlama..
Şimdiden teşekkür ederim..
Birazdan Forum Bornova'daki Nokia Mağazası'na gidicem..
Soru:Garanti kapsamı dışında olduğu için ne kadara mâl olur, getirme süresi nedir?Yaşayan varsa yazabilir mi?
Özet:Navifirm kullanımı ve ofw ye flashlama..
Şimdiden teşekkür ederim..
Ufak bir tavsiye: Cfwlere hiç bulaşmayın.Bir sertifika bir FreeSigner yeter.C6 ev ekranı dedik elimizde patladı..






Ucu silikonlulardan bahsediyosun di mi sen hocam