Benimki de titriyor ama yapamadım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Benimki de titriyor ama yapamadım..
5800''mı bugün cfw için flashladım..Done dedi test ekranı falan iyi güzel..Dakikalar geçti açılmadı..Çıkardım kabloyu bastım açmaya..Güçlü bir titreşim..Biraz vibratör gibi kullandım masaj yaptım..Sonra pilini çıkardım taktım denedim..Sonuç aynı..Forumda Navifirm,flash product code konularından hiç birşey anlamadım..
Birazdan Forum Bornova'daki Nokia Mağazası'na gidicem..

Soru:Garanti kapsamı dışında olduğu için ne kadara mâl olur, getirme süresi nedir?Yaşayan varsa yazabilir mi?

Özet:Navifirm kullanımı ve ofw ye flashlama..

Şimdiden teşekkür ederim..


Ufak bir tavsiye: Cfwlere hiç bulaşmayın.Bir sertifika bir FreeSigner yeter.C6 ev ekranı dedik elimizde patladı..
 


5800 cı

5800 cı

Üye
hafıza kartını çıkar öyle dene bendede öyle olmuştu :)
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Çıkardım şimdi titriyor eskiden açılmıyordu. :(
 
maktama

maktama

Üye
İz[Mir]Kan;3119248' Alıntı:
5800''mı bugün cfw için flashladım..Done dedi test ekranı falan iyi güzel..Dakikalar geçti açılmadı..Çıkardım kabloyu bastım açmaya..Güçlü bir titreşim..Biraz vibratör gibi kullandım masaj yaptım..Sonra pilini çıkardım taktım denedim..Sonuç aynı..Forumda Navifirm,flash product code konularından hiç birşey anlamadım..
Birazdan Forum Bornova'daki Nokia Mağazası'na gidicem..

Soru:Garanti kapsamı dışında olduğu için ne kadara mâl olur, getirme süresi nedir?Yaşayan varsa yazabilir mi?

Özet:Navifirm kullanımı ve ofw ye flashlama..

Şimdiden teşekkür ederim..


Ufak bir tavsiye: Cfwlere hiç bulaşmayın.Bir sertifika bir FreeSigner yeter.C6 ev ekranı dedik elimizde patladı..
ne olarak kullandın ne olarak kullandın?!?!:kop::kop::d:
http://www.maxicep.com/symbian-dest...eyip-telefonu-acilmayanlar-buraya-342306.html
servise para vermene gerek yok(eğer isterlerse). orjnal fw'ini tekrar yüklemen yeterli olacaktır büyük ihtimal. Bu linke bak, forumda böyle birkaç anlatım daha var. Basit bir işlem, senin de yapabileceğinden eminim.
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
İlgilendiğin için sağol :) Ama benimki yazılımsal seninki ise sanırım küçük bir hata..(Kanımca)
Yine titriyor ve açılmıyor hiç bir şekilde
Not: Batarya tak-çıkar denendi.


--------------- Ekleme ---------------

Sağol Matama:) Deniycem.
Umarım benim gibi çaylakların işine yaramıştır.
Not: 500 liralık aleti masaj için kullanmayın benim gibi hemen maxicep'i açın :D
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam başlığın da kullandığın cümlelerde süper ya :) :) :) ama servise falan gitmene gerek yok sitede var eski haline çevirmek için konular pc olmadığı için link veremiyorum kusura bakma.. şimdiden kolay gelsin :)
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Tekrardan sağolun Phoenix'i yüklüyorum şimdi..
Sırf bunun için Nokia'da yazılım mühendisi olmak istiyorum ya..


Ben feneriumdan aldığım bilekliği mağaza müdürüne fişsiz değiştirmiş sevimli küçük bi çocuğum..Ordaki abiler 2 dkde hayrına yaparlarsa iyi.. :D
(Gerçi çoğu 2-3 telefon özelliğini bilen facebookçular)

Phoenix trojanlı ve açmaya çalıştığımda "Install a Nokia dongle and try to start application again" yazısı alıyorum..
Not:Usbyi taktığımda telefonun açma-kapama düğmesine bir kere basıp çektiğimde Nokia Flash diye bir yazılımı Windows yüklese de Phoenix görmüyor..
 
yarox

yarox

Üye
orjinal yazılımı ile flashlamayı denedinmi?
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Zaten onu yapmayı öğrenmeye çalışıyorum..

--------------- Ekleme ---------------

İlgin için sağol..
 
maktama

maktama

Üye
İz[Mir]Kan;3119299' Alıntı:
Tekrardan sağolun Phoenix'i yüklüyorum şimdi..
Sırf bunun için Nokia'da yazılım mühendisi olmak istiyorum ya..


Ben feneriumdan aldığım bilekliği mağaza müdürüne fişsiz değiştirmiş sevimli küçük bi çocuğum..Ordaki abiler 2 dkde hayrına yaparlarsa iyi.. :D
(Gerçi çoğu 2-3 telefon özelliğini bilen facebookçular)

Phoenix trojanlı ve açmaya çalıştığımda "Install a Nokia dongle and try to start application again" yazısı alıyorum..
Not:Usbyi taktığımda telefonun açma-kapama düğmesine bir kere basıp çektiğimde Nokia Flash diye bir yazılımı Windows yüklese de Phoenix görmüyor..
Trojan yoktur büyük ihtimal, programın içindeki yazılımı virüs oalrak görüyor olabilir antivirüs. Antivirüsü kapatıp öyle kur tekrar phoneix'i. nokia dongle'ı virüs gibi görüyor ve kurmuyordur, ama kurulmalı o.

ikinci bir öneri: phoneix le değil de jaf 'la da yazılım atabilirsin. S60v5 modifikasyon uygulamaları ksımında sabit konularda, hatta blackstar v52 başlığında da var jafla yazılım atımı. O da işini görür senin. Yol çok yani, seçiceksin sadece...
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar teşekkürler..Phoenix i denemek istiyorum..Baya birşey indirdi navifirm(5-6 şey ama hepsini toplasan bi phoenix.rar kadar etmez).O zaman ben forumdan phoenix kuruluma bakıp adım adım yapmaya çalışıyım..Acelem yok yarın Nokia'ya gidicem(teknik servis değil mağazası) oraya gitsem benim yapcağım işlemi garanti kapsamında yaparlar mı?
Tekrar teşekkür ederim.. :)
 
kilisli822

kilisli822

Üye
jaf ile fw yi yeniden flashla (düzelmezse başka bi fw dene)
servise hiç gerek yok.
Yapamadıklarını burada sor cevaplarız.
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
İlginiz için teşekkür ederim..Deniycem..
 
Utk4n*

Utk4n*

Üye
Bu sorun çözüLdü konu kapatıLabiLir.
 
Utku

Utku

Üye
yuhhhhhh vibratör gibi mi kullan dın ?????????????*
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Utku™;3121944' Alıntı:
yuhhhhhh vibratör gibi mi kullan dın ?????????????*


Öyle vibratörlerden değil :eheUcu silikonlulardan bahsediyosun di mi sen hocam:ehe:kop:
Titreşimiyle göbeğime masaj yaptım o kadar :D
 
Symbian Enginer

Symbian Enginer

Üye
Vayy işime yaradı üstüne başka fw atmak.Ben vibratör olarak kullanmadım pilini çıkardım direk :ehe:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt