[ENGİN]
Üye
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..
mobil verıyı kapat istersen ıkısıde acikken çakışıyo ayrıca baglantı da paket verı secenegı hangısı
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..
Kardeş ben telefondan anlıyorum fakat güncellemede sorun var .. Bu sadece bende olan bir şey değil ..
açılışta sürekli kilit kodu soruyor yanlış girsem dahi telefon açılıyor ve video izleyemiyorum internetten![]()
bu nedir ya forum çöplüe dönmüş belle şu sorunu belle bu sorunu nokia bi güncelleme çıkardı hata mı yaptı ne
katılıyorum sana arkadaşim geçen gün bir arkadas yardım ıstedı 3 aşamada hata alıyorum dedi yedekleme yapmadan yukle dedım bin tane mesajım var nıye sileyim diyor ne dıyım artık
aynenbende herşey sorunsuz soruunlarını yazın bı acıklık getırelım..
c6-01 de de sorunsuzbenim n8 imde sorunsuz her şey
