bekir23
Üye
-
Konu Sahibi
-
demek ki sen video atmıyorsun ilgilenmiyorsun ben tlf kompile flaşladım.. hiç de sorun olmadı asflat 6 kur bakalım.. oyun dan atıyor mu gör sonra galeri deki resimler bazen gözükmüyoo normel video acıyor zaten sorun yüksek kaliteli video acmıyor tlf sorf format attım düzelisn diyee kendi kendine restliyoo arama yaparken karşı taraf acınca titriyoo bunlar hep sorun
----------Eklendi @ 13:44:11 ---------- Yazıldı @ 13:42:47 ----------
arkadaşım sen tlf nasıl filaşladın pekii tlf acık mı kapalı mı ?
delight belle v3.2 türkçe linki var mı bende onu demek istiyorum onun yükleme videosu var mı yardımcı olursan sevinirim.
ercan arkadasım verdiğin sayfa daki dört tane yazılmı indiricem değil mi hepsi içinde değil mi türkçe menü ve klavye falan onu ögerenim de ?
senin verdiğin yazılım türkçe kardeşim kurucam da onun için soruyorum..
.eRCaN. bir sey sormak istiyorum, cevaplarsan sevinirim
ivo777 v3.1 kunlanmissin ve simdi Delight Belle kunlaniyosun, iki versiyonun arasinda ne gibi farklar ferketin.
ben ivo v3.1 kunlaniyorum, Delight Belle'ye gecsem mi gecmesem mi diye kararsiz kaldim..
T
Delight biraz daha kişisel bir CFW yapmış. Yani adam kendi zevkine göre düzenlemiş yazılımı. Mesela yazı fontu, mesela açılış ekranı ve açılış sesi.
ivo777 ile arasında çok fazla bir fark yok aslında. Sadece font değişmiş, Ram miktarı 5 mb kadar daha fazla oluyor açılışta, telefon hafızası 195 mb civarında bu gibi farklar var.
ivo777'den Delight Belle v3.2'ye geçmeliyim diye soracak olursan, şiddetle geç demem şu an içinHer ikisinin de CFW'si gayet güzel, hangisi hoşuna gidiyorsa onu kullan.
Cevabin icin tesekkurler..
kafama takilmisti ne gibi farklar var diye, bu konuda beni aydinlatigin icin tesekkurler
Telefonu belli bi duzene soktum, ivo belle'den de memnunum, simdiye kadar bir sorunla karsilasmadim boyle devam etmek en iyisi..
Rica ederim. N8, Belle ile adam oldu
Aynen..
Eskiden degitrimeyi bile dusundum, ama simdi aklimdan bile gecmiyor..
Dedigin dogru adam kunlandigi font'tan anlasiliyor ki daha cok kisisel olarak yapmis.. Fontlari fazla begenmesemde guzelmis.. bi ara mutlaka kurup denicem..
Yalniz su Speedy Go! ivo'da varmi yoksa sonradan mi yukledin.. ??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?