Öneri Belamı Bu Z2

Sponsorlu Bağlantılar

Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Belamı Bu Z2
Yıllardır sony den şaşmıyordum ama z2 cidden başıma bela oldu lanet ettim şu telefonu aldığım güne..

Ağustos ayında hepsiburada.com dan 1948 tl ye satın aldım tek çekim olarak bir öğrenci olarak gerçekten ciddi birikim yaptım alabilmek için..

Telefon ısınıkken soğuğa çıktığım için arka camım çatladı servis kullanıcı hatası dedi ve örnek olarak kış aylarında evlerin camının çatlamasını örnek gösterdi :)

Yağmur yağarken telefonla konuşurken su geçirdi neyseki bozulmadı kuruttum falan kullanmaya devam ettim..

2 hafta önce ekranın kenarında power tuşunun olduğu yerde bir sarı leke belirmişti zamanla büyüdü ve büyüyorda nedenini bilmiyorum darbe kesinlikle almadı zaten film takılı ekran ilk günkü gibi tertemiz. Servise göndermeye korkuyorum şeref yoksunları çoğu kullanıcıya yaptıkları gibi kapağı açık suya sokuldu garanti dışı deyip garantimi fes edecekler ve garanti fes edildiği için hakkımıda arayamayacağım.Acaba garanti ye göndermeden direkt tüketici hakem heyetine başvursam paramı geri alabilirmiyim? Yada ne yapabilirim fikirlerinizi,önerilerinizi işte her türlü yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

Ekte ekrandaki lekenin fotoğrafı mevcuttur. Beyaz ekranda çok belli koyu tonlarda fazla belli değil.

 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
servisten bir yanıt gelmeden tüketici hakkını nasıl kullanacaksın ?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Sony pişmanlıktır...
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star ve xmustx
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Tüketici haklarını aradım servis e göndermeden size başvurabilirmiyim dedim ilk baş servis i bilgilendirin sonra gönderin gibisinden dedi. ama sorun şu bu teleservice denen şeref yoksunları telefon su geçirdi diye tamir etmeyip üstüne para istedikleri gibi birde cihazı yüzsüz yüzsüz GARANTİ DIŞI bırakıyor. o yüzden servis e göndermek istemiyorum garanti giderse tüketici hakları garantisi olmayan telefona ne yapsın.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
garantiye gitmeli onlarda kullanıcı hatası deyip göndersinler kayıtlara o şekilde geçsin sonra tüketici haklarına gidersin
 
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Para iadesi isteyebilirim değilmi? Fakat cihazım garanti dışı kaldıktan sonra garantisi olmayan bir cihaz için nasıl hak talep edebilirimki?
 
xmustx

xmustx

Üye
Yazık cidden
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
Bende sorun yok. Sizinki ilk üretimlerden galiba. Direk para iadesi isteyin.
 
caps6

caps6

Üye
telefonun servisi hangi firma teleservice mi? leke sorunu lg lerde de var garanti ücretsiz ekran değişim yapıyor.
 
orqeneral

orqeneral

Üye
Sony pişmanlıktır...
neye dayanarak bu şekilde yazdığını öğrenebilirmiyim ben sony kullanıcısıyım gayet güzel ve başarılı telefonun lekelendimi yıka gitsin bu şekilde cihaz üreticisi varmı her cihazda bir takım hatalar olabilir örneğin samsung hatalı bir cihaz üretti veya hata oluştu die samsung almak pişmanlıkmıdır ölemi yazalım yani
Yıllardır sony den şaşmıyordum ama z2 cidden başıma bela oldu lanet ettim şu telefonu aldığım güne..

Ağustos ayında hepsiburada.com dan 1948 tl ye satın aldım tek çekim olarak bir öğrenci olarak gerçekten ciddi birikim yaptım alabilmek için..

Telefon ısınıkken soğuğa çıktığım için arka camım çatladı servis kullanıcı hatası dedi ve örnek olarak kış aylarında evlerin camının çatlamasını örnek gösterdi :)

Yağmur yağarken telefonla konuşurken su geçirdi neyseki bozulmadı kuruttum falan kullanmaya devam ettim..

2 hafta önce ekranın kenarında power tuşunun olduğu yerde bir sarı leke belirmişti zamanla büyüdü ve büyüyorda nedenini bilmiyorum darbe kesinlikle almadı zaten film takılı ekran ilk günkü gibi tertemiz. Servise göndermeye korkuyorum şeref yoksunları çoğu kullanıcıya yaptıkları gibi kapağı açık suya sokuldu garanti dışı deyip garantimi fes edecekler ve garanti fes edildiği için hakkımıda arayamayacağım.Acaba garanti ye göndermeden direkt tüketici hakem heyetine başvursam paramı geri alabilirmiyim? Yada ne yapabilirim fikirlerinizi,önerilerinizi işte her türlü yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

Ekte ekrandaki lekenin fotoğrafı mevcuttur. Beyaz ekranda çok belli koyu tonlarda fazla belli değil.

merhaba arkadaşım bende sony kullanıyorum eğer kesin sonuç istiyorsan servise kargo ile yollama kendin git birebir konuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fenomenon ve 0MG90
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Paralel İthalat hepsiburada.com dan aldım
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Kardesim paralel ithalatsa teleservice garantili değildir diye düşünüyorum. Pekte sağlam olmayan bir servis oluyor sırf prosedür icabı servis zorunlulugundan ve onlardada maalesef müşteri memnuniyeti diye bir düşünce olmadığı için bizden gitmesin diyerek kullanıcı hatası diyorlar. Sen önce servise ver garanti dışı bıraksınlar sonra tüketici haklarına başvur zaten tüketici hakları burda devreye giriyor hakem Başkanı yada bilir kişi onayı verince garanti dışı olsada ya yenisini yada para iadesi alırsın. Ama pes etmeden uğraşman lazım hakkını ara. Birde hb müşteri hizmetlerini arayarak onlarada bir durumu izah et belki onlardan bisey çıkar biraz laf yapman lazim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet DEDE ve orqeneral
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
O leke pas lekesine mi benziyor?
Elden birşey gelmez malesef servise gidecek cihaz. Ekran kenarında sıvı teması diyecekler büyük ihtimal. Geçmiş olsun.
 
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Evet pas lekesi gibi
 
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi benim merak ettiğim husus tüketici hakları ile her türlü paramı geri alabilirmiyim? İlgili hakem heyeti başkanı babamın çok yakın arkadaşı yardımı olabilir mi?
 

askımm

Üye
sony bncede pişmanlıktr :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Öncelikle hocsm sizi gerçekten takdir ediyorum bazıları gibi fanboyluk yapıp elindekini zirveye çıkarma gibi çabalarınız yok gerçekten erdem bir davranış. Umarım sorununuz giderilmez size para iadesi yaparlar.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
neye dayanarak bu şekilde yazdığını öğrenebilirmiyim ben sony kullanıcısıyım gayet güzel ve başarılı telefonun lekelendimi yıka gitsin bu şekilde cihaz üreticisi varmı her cihazda bir takım hatalar olabilir örneğin samsung hatalı bir cihaz üretti veya hata oluştu die samsung almak pişmanlıkmıdır ölemi yazalım yani

merhaba arkadaşım bende sony kullanıyorum eğer kesin sonuç istiyorsan servise kargo ile yollama kendin git birebir konuş.
Sanki yazmıyorsunuz. Gelmiş androidten cacık anlamayan adam touchwiz kasıyor diyor. Samsung denen markada en kötüsünden kronik dertler yok.
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Garantiye göndermeyin.
telefonun servisi hangi firma teleservice mi? leke sorunu lg lerde de var garanti ücretsiz ekran değişim yapıyor.
Sony öyle değil maalesef, garantisinden memnun olan bir Sony kullanıcısına hala rast gelmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

Benzer Konular

Buğra
Cevap
5
Görüntüleme
1K
Buğra
Muhammet DEDE
Cevap
12
Görüntüleme
1K
98farom98
YENİÇeri1362
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Türe
Silinen Üye 94869
Cevap
53
Görüntüleme
4K
papakudioflu


Üst Alt