Değil mi değil mi![]()

Son kararın mı?

Bence benle vakit kaybetme otostopçuyla helalleş
Artistlik yapmıycaksın mod olabilirsin ama unutma sende bi üyesin![]()

Otosopçu'nun son kararını bekliyoruz tamammı devammı
Bence benle vakit kaybetme otostopçuyla helalleş![]()

hadi noooldu vuruyummu sırtına he neden vurdun heSon kararın mı?
ben kutuma gitmek istiyorum
Otosopçu'nun son kararını bekliyoruz tamammı devammı![]()

Bunu son kararın olarak değerlendiriyorum?
hadi noooldu vuruyummu sırtına he neden vurdun he
mutluuuuuuuuuuuu
Bunu son kararın olarak değerlendiriyorum?
Bence benle vakit kaybetme otostopçuyla helalleş![]()

Tamam o halde 24 saat sonra görüşünceye dek sağlıcakla kal
ben kutuma gitmek istiyorum![]()

Hele bi dene orhanıma kimse ban atamaz![]()

veee yokum diyoooor
Tamam o halde 24 saat sonra görüşünceye dek sağlıcakla kal![]()
Ucuz atlattın
veee yokum diyoooor

Ucuz atlattın![]()
Ucuz atlattın![]()

