Dandanakan92
Üye
o zaman sorun yok farketmez otostopçu değilmiyiz sonuçta![]()

o zaman sorun yok farketmez otostopçu değilmiyiz sonuçta![]()

Taş atma batu![]()

En hayını en zalımı anıl

ANIL mı?![]()
Şerif duyuyon mu?! 
Şerif duyuyon mu?!
![]()
La anılbaran mod mu?
Hayır ANIL ve ayrıca anılbaran mod evet allaam ben ne diyorum alın beni burdan

bırak şimdi yaçok zevkli oluyor ( hiç atmadım )
hem mod olacaksın hemde ban atmayacaksın ilginç
bu arada herkese iyi geceler 
bırak şimdi yahem mod olacaksın hemde ban atmayacaksın ilginç
![]()
bu arada herkese iyi geceler
![]()
:
