Ban atmak nassı bi' duygu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye

seninle burda değil dışarda oynaycam çıkar o rütbeyi gel arkaya :dayak:


- - - Eklendi - - -


seninle burda değil dışarda oynaycam çıkar o rütbeyi gel arkaya :dayak:
El hareketlerinden hoşlanmam evlat beni öldür el hareketi yapma..
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Skrillex :aha:
Orhan beni iyi tanıyorsun... Like it.. Böyle ol canımı ye...
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye

bunun gibi şeyler mi ?
:nono:
Sizinle eğlenmek güzeldi.. Keyifli vakit geçirdim teşekkürler hepinize.. Ban muhabbeti keyifliydi özellikle...:D
Arada gereksizlere uğrarım bundan sonra ama yinede bi çizgimiz olsun..
 
otostopçu

otostopçu

Üye
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye

:nono:
Sizinle eğlenmek güzeldi.. Keyifli vakit geçirdim teşekkürler hepinize.. Ban muhabbeti keyifliydi özellikle...:D
Arada gereksizlere uğrarım bundan sonra ama yinede bi çizgimiz olsun..

Bidaha görmiyim buralarda seni sopa:


- - - Eklendi - - -

Gitmeden aykutu konuşalım bi :'(
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Haaayiii haakkk
 
ANIL

ANIL

Admin

:nono:
Sizinle eğlenmek güzeldi.. Keyifli vakit geçirdim teşekkürler hepinize.. Ban muhabbeti keyifliydi özellikle...:D
Arada gereksizlere uğrarım bundan sonra ama yinede bi çizgimiz olsun..

--------------------------------------


:ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
oi oi oi
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
İiii ihihihihi :ehe
 
Heroata

Heroata

Üye
.d kukakakah m diosnz yoksa kakkakakaaaahhhhh mi yoksa kekekekekekh mi yoksa kikukijifjfkfkfjskl mi? XD
Size soralm .d
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt