Ban atmak nassı bi' duygu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Bence sen admin ol .s .s
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Bi günlüğüne beni admin yapsalar direk yavuzu banlardım :eller:

- - - Eklendi - - -

Pınar abla nasıl bi duygu açıklama bekliyoruz :)
 
MrTech

MrTech

Üye
pınar aplada acımasız direk erol yada mustafa abiye yönlendiriyor onlarda ban kafadan
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Praetor ve benim gayet hoşumuza gidiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim ban yetkim var bilmiyor musunuz :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kanıtlayayım mı :naughty:
 
The East

The East

Üye
:bann::naughty::sirit:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Rivenjeful
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
N'apıyosunuz mesela hunharca kahkaha mı atıyosunuz ban atarken birisine o an yaşadığınız hislerinizi yaşadığınız mutluluğu bize anlatır mısınız a dostlar?
Ban atmaktan hiç bir mod ve admin zevk almaz dediğin gibi kahkahalarla alay çekerek sevinmez ban atmanın bir sebebi vardır En önemlisi küfür ve hakaret direk ban sebebidir diğer kural dışı hareketler ise konu kapatılır veya uye uyarılır ban atmak son seçeneğimizdir ama mecbur eden üyelerde yok değil Maxicep sitesi kurallar doğrultusunda herkesin yararlanabileceği ve yardım etmek isteyenlerin bir araya geldiği topluluktur. Bunu bozmanın kimsenin hakkı yok. Olduğunu iddia edenin aramızda yeri yok. Tek tık BAN Hayde çalsın duvullar zurnalar :dance:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Pardon abi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ban atmaktan hiç bir mod ve admin zevk almaz dediğin gibi kahkahalarla alay çekerek sevinmez ban atmanın bir sebebi vardır En önemlisi küfür ve hakaret direk ban sebebidir diğer kural dışı hareketler ise konu kapatılır veya uye uyarılır ban atmak son seçeneğimizdir ama mecbur eden üyelerde yok değil Maxicep sitesi kurallar doğrultusunda herkesin yararlanabileceği ve yardım etmek isteyenlerin bir araya geldiği topluluktur. Bunu bozmanın kimsenin hakkı yok. Olduğunu iddia edenin aramızda yeri yok. Tek tık BAN Hayde çalsın duvullar zurnalar :dance:
Açıkcası o tarz üyeleri forumda bulundurmamak için ban attığımız zaman gayette hoşuma gidiyordu
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Ban atmaktan hiç bir mod ve admin zevk almaz dediğin gibi kahkahalarla alay çekerek sevinmez ban atmanın bir sebebi vardır En önemlisi küfür ve hakaret direk ban sebebidir diğer kural dışı hareketler ise konu kapatılır veya uye uyarılır ban atmak son seçeneğimizdir ama mecbur eden üyelerde yok değil Maxicep sitesi kurallar doğrultusunda herkesin yararlanabileceği ve yardım etmek isteyenlerin bir araya geldiği topluluktur. Bunu bozmanın kimsenin hakkı yok. Olduğunu iddia edenin aramızda yeri yok. Tek tık BAN Hayde çalsın duvullar zurnalar :dance:

Söz konusu aykutsa? :kıskıs:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
o üyeler asla düzelmez çünkü
 
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Allah aşkına ben gitsem sevinir misin abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt