Ban atmak nassı bi' duygu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Merte güvenip iş yapmayın zararlı çıkan siz olursunuz bence boşa gaza gelmeyin alırım gazınızı :D
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Dinlemeyin onu. Forumu forum yapan üyelerdir, admin harici modlar üyenin isteğine göre ban atamaz. Direk goaway linki vermesi gerekir ama vermesede olur tabi. Eğer bir gün aksi olursa foruma bir daha girmem buna ant içiyorum :D
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Arada kaldım :hmmm
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Dinlemeyin onu. Forumu forum yapan üyelerdir, admin harici modlar üyenin isteğine göre ban atamaz. Direk goaway linki vermesi gerekir ama vermesede olur tabi. Eğer bir gün aksi olursa foruma bir daha girmem buna ant içiyorum :D
Ben aksi bi insanımdır..Boşa yemin etme :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici

Ben aksi bi insanımdır..Boşa yemin etme :)
Öyle bir davranış sonucunda adminlerin ne yapacağını söylememe gerek yok. Yöneticilikte duygulara yer yoktur. Aksi olman bu tarz eylemleri yapman için bir neden değil. Bunu demen bile hata, beklemezdim. Ama gereksizlerdeyiz sonuçta İsmail'in dediği gibi. Şaka yaptığını varsayıyorum
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Rica edeni banlarım bu kadar basit :D
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye

Öyle bir davranış sonucunda adminlerin ne yapacağını söylememe gerek yok. Yöneticilikte duygulara yer yoktur. Aksi olman bu tarz eylemleri yapman için bir neden değil. Bunu demen bile hata, beklemezdim. Ama gereksizlerdeyiz sonuçta İsmail'in dediği gibi. Şaka yaptığını varsayıyorum

bu bölümde hiç ciddi bir mesaj görmedim ki ben :D bence fazla ciddisin sende :D konu baya güldürdü gerçekten :)


- - - Eklendi - - -

Rica edeni banlarım bu kadar basit :D
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Öyle rica diil la :ehe
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye


bu bölümde hiç ciddi bir mesaj görmedim ki ben :D bence fazla ciddisin sende :D konu baya güldürdü gerçekten :)

Bana duygularınla hareket etme diyor ki ortada duygu yok ama kendi ne hikmetse çıldırdı .d
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9

Revengeful

Emekli Yönetici
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Tanısan seversin rivenjefulu
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Öyle ricayla olmaz bu işler. Yürek ister durduk yerde banlamak önemli olan :tebessüm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt