Ben aksi bi insanımdır..Boşa yemin etmeDinlemeyin onu. Forumu forum yapan üyelerdir, admin harici modlar üyenin isteğine göre ban atamaz. Direk goaway linki vermesi gerekir ama vermesede olur tabi. Eğer bir gün aksi olursa foruma bir daha girmem buna ant içiyorum![]()

Ben aksi bi insanımdır..
O ne la
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ben aksi bi insanımdır..Boşa yemin etme![]()

haha güzel plan sevdim bunuuu revengefula ölüüüüm
otostopçuyu banla rivenjful gitsin![]()
Öyle bir davranış sonucunda adminlerin ne yapacağını söylememe gerek yok. Yöneticilikte duygulara yer yoktur. Aksi olman bu tarz eylemleri yapman için bir neden değil. Bunu demen bile hata, beklemezdim. Ama gereksizlerdeyiz sonuçta İsmail'in dediği gibi. Şaka yaptığını varsayıyorum
Ben aksi bi insanımdır..Boşa yemin etme![]()
Rica edeni banlarım bu kadar basit![]()

Öyle bir davranış sonucunda adminlerin ne yapacağını söylememe gerek yok. Yöneticilikte duygulara yer yoktur. Aksi olman bu tarz eylemleri yapman için bir neden değil. Bunu demen bile hata, beklemezdim. Ama gereksizlerdeyiz sonuçta İsmail'in dediği gibi. Şaka yaptığını varsayıyorum
bence fazla ciddisin sende
konu baya güldürdü gerçekten 
Rica edeni banlarım bu kadar basit![]()

Bana duygularınla hareket etme diyor ki ortada duygu yok ama kendi ne hikmetse çıldırdı .d
bu bölümde hiç ciddi bir mesaj görmedim ki benbence fazla ciddisin sende
konu baya güldürdü gerçekten
perdelerimi kaldırınca kedi gibi bir insanım aslında
bu bölümde hiç ciddi bir mesaj görmedim ki benbence fazla ciddisin sende
konu baya güldürdü gerçekten
- - - Eklendi - - -
![]()
Mesajna değil smileye çıldırdım. Nefret ediyorum ondan.
Bana duygularınla hareket etme diyor ki ortada duygu yok ama kendi ne hikmetse çıldırdı .d
tipe bak yaaaÖyle rica diil la![]()

Bumuperdelerimi kaldırınca kedi gibi bir insanım aslında
- - - Eklendi - - -
Mesajna değil smileye çıldırdım. Nefret ediyorum ondan.tipe bak yaaa

perdelerimi kaldırınca kedi gibi bir insanım aslında
- - - Eklendi - - -
Mesajna değil smileye çıldırdım. Nefret ediyorum ondan.tipe bak yaaa

