anilimaca
Üye
Bada 1.2 JVKC1 sorunlarını yazalım
Bada 1.2 JVKC1 güncellemesinden sonra sorun yaşayan arkadaşlar var mı?
-3g veri bağlantısı tuhaf. Bazı programlarda(twitter vs) ilk açılışta hemen aktif olmuyor, 3g uyarısı yanıp yanıp sönüyor. Hemen devreye girmiyor. Biraz (15 sn kadar) bekledikten sonra sabit yanmaya başlıypr ve transfere başlıyor.
-Tuhaftır ki aynı koşullarda kullandığım telefonumun bataryası daha çabuk bitmeye başladı.
-Telefonu iç cebimde rahat bir yerde taşıyorum (her hangi bir tuşu basılı kalmıyor) bazen bakıyorum reset atmış. Pin kodu ekranında beklemede.
Nedenleri ne olabilir? Acaba yazılımsal bir takım eksiklikler mi? Yeni bir güncelleme gelir mi? 1.2 yaması gibi mesela...
Bir de fizy.com açılıyor fakat dinlemek istediğinde reset atıyor. Forumda gördüm bu çoğu kişide var. O yüzden bir sorun olarak görmedim.
-3g veri bağlantısı tuhaf. Bazı programlarda(twitter vs) ilk açılışta hemen aktif olmuyor, 3g uyarısı yanıp yanıp sönüyor. Hemen devreye girmiyor. Biraz (15 sn kadar) bekledikten sonra sabit yanmaya başlıypr ve transfere başlıyor.
-Tuhaftır ki aynı koşullarda kullandığım telefonumun bataryası daha çabuk bitmeye başladı.
-Telefonu iç cebimde rahat bir yerde taşıyorum (her hangi bir tuşu basılı kalmıyor) bazen bakıyorum reset atmış. Pin kodu ekranında beklemede.
Nedenleri ne olabilir? Acaba yazılımsal bir takım eksiklikler mi? Yeni bir güncelleme gelir mi? 1.2 yaması gibi mesela...
Bir de fizy.com açılıyor fakat dinlemek istediğinde reset atıyor. Forumda gördüm bu çoğu kişide var. O yüzden bir sorun olarak görmedim.

he birde video izlerken renk ayarlarini degistiremioruz bu sürümün bir hatasi olsa gerek ancak cok video izlerken ben bunlari pek takmiorum zaten benim icin sorun yok.