Bada 1.2 JVKC1 sorunlarını yazalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anilimaca

Üye
    Konu Sahibi
Bada 1.2 JVKC1 sorunlarını yazalım
Bada 1.2 JVKC1 güncellemesinden sonra sorun yaşayan arkadaşlar var mı?

-3g veri bağlantısı tuhaf. Bazı programlarda(twitter vs) ilk açılışta hemen aktif olmuyor, 3g uyarısı yanıp yanıp sönüyor. Hemen devreye girmiyor. Biraz (15 sn kadar) bekledikten sonra sabit yanmaya başlıypr ve transfere başlıyor.
-Tuhaftır ki aynı koşullarda kullandığım telefonumun bataryası daha çabuk bitmeye başladı.
-Telefonu iç cebimde rahat bir yerde taşıyorum (her hangi bir tuşu basılı kalmıyor) bazen bakıyorum reset atmış. Pin kodu ekranında beklemede.

Nedenleri ne olabilir? Acaba yazılımsal bir takım eksiklikler mi? Yeni bir güncelleme gelir mi? 1.2 yaması gibi mesela...

Bir de fizy.com açılıyor fakat dinlemek istediğinde reset atıyor. Forumda gördüm bu çoğu kişide var. O yüzden bir sorun olarak görmedim.
 


bluemoon87

Üye
kardeşim reset sorunu wave 723 te yaşadım 5 kere serviste yazılım attıldı. Düzelmeyinde 1 aylık teli elimden çıkardım. Yerine wave 2 aldım. Herhangi bi problem yaşamadım. Wave 723 reset konusunda kronik bir problem var bunu vodafone 32 kb hat takınca anlarsın. Cihazın reset atmadığını göreceksin. Samsung malasef bu hatasını kabul etmedi. Etmeyecekte...
 
ceycey111

ceycey111

Üye
Kamerada açık hava görünürlüğü ve videolarda renk tonu çalışmıyor bi güncellemenin daha gelmesi lazım. Söz konusu samsung apps olunca hemen güncellemeyi çıkarıyorlar ama bu önemli eksiklikleri çözmek için bişi yapmıyorlar :off:
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Şu ana kadar Allaha şükür hiç bir problemle karşılaşmadım, bende şarz durumunda olumsuluk yaşamadım aksine jvkc1 i yükledikten sonra batarya sürem azımsanamayacak şekilde arttı
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
arkadaşlar xxjl2 sürümünn türkçe modifiyelisi var aydınk_1903 hocanın düzenlediği bence onu kullanın bende 1.2 ye geçince bahsettiğiniz sorunları yaşadım sonra xxjl2 sürümüne geçtim hem türkçe hem kiesi görüyor sadece yazılım yükseltilemez diyor yeni yazılım gelirse 2.0 vs... gibii bu sürüme geçer yükseltirsnzz
 
erem.qns

erem.qns

Üye
Aynı problemler bende de mevcut. Kiesin en son güncellemesini kullanıyorum JVJKC1.
Hiç memnun değilim şuan..
 

anilimaca

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar xxjl2 sürümünn türkçe modifiyelisi var aydınk_1903 hocanın düzenlediği bence onu kullanın bende 1.2 ye geçince bahsettiğiniz sorunları yaşadım sonra xxjl2 sürümüne geçtim hem türkçe hem kiesi görüyor sadece yazılım yükseltilemez diyor yeni yazılım gelirse 2.0 vs... gibii bu sürüme geçer yükseltirsnzz

Dostum bu sürüm için link verebilir misin? Multiloader ile yükleyelim. Ya da yükleme anlatımlı bir link varsa onu verirsen daha yardımcı olur.
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
Dostum bu sürüm için link verebilir misin? Multiloader ile yükleyelim. Ya da yükleme anlatımlı bir link varsa onu verirsen daha yardımcı olur.

forum sitemizde
ilk bada 1.2 modifiye surumu(xxjl2) diye açılan başlık var orda herşey yazıyor
 

iceman007

Üye
Bada 1.2 JVKC1 güncellemesinden sonra sorun yaşayan arkadaşlar var mı?

-3g veri bağlantısı tuhaf. Bazı programlarda(twitter vs) ilk açılışta hemen aktif olmuyor, 3g uyarısı yanıp yanıp sönüyor. Hemen devreye girmiyor. Biraz (15 sn kadar) bekledikten sonra sabit yanmaya başlıypr ve transfere başlıyor.
-Tuhaftır ki aynı koşullarda kullandığım telefonumun bataryası daha çabuk bitmeye başladı.
-Telefonu iç cebimde rahat bir yerde taşıyorum (her hangi bir tuşu basılı kalmıyor) bazen bakıyorum reset atmış. Pin kodu ekranında beklemede.
.

1- Ayarlar->Bağlantılar->Şebeke->Şebeke Modu -> UMTS 900/2100 yaparsan 3g sabit açık olur. Ama çok pil yediğini söyleyeyim. Kullanmadığın zamanlarda GSM 900/1800e alarak pil tasarrufu sağlayabilirsin

2- 1deki tasarrufla birlikte telefonun AP/CP UART modun hangisinde olduğunu kontrol edebilirsin

3- Wavelerin genel sorunu kapama tuşuna basılı olunca restart atması. Bunun olmadığına eminsen widgetlarını kontrol edebilirsin. 1.2den sonra bazı widgetlar sorun çıkarmaya başladı.
 

aybek1453

Üye
Aydın Hoca xxjl2 den sonra kiesin son yazılım olarak gördüğü jvkc1 SHP li bir CFW daha yaptı.Cuma günü içerisinde 16 tane paralı uygulamanın ve SHP nin olduğu bir CFW daha yayınlayacak.Bence kullanılabilecek en güzel FW ler.Hem de kies son yazılım olarak görüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: burakburti ve ares_53
ares_53

ares_53

Üye
biraz sorunlu bir yazılım..doğrudur.
 

kadsamuy

Üye
bende dun gece yukledım once bada 1.2 dıye sevınmıstım ama hayallerım bosuna gıttı hıc bır sorun yok zaten telefonum sorunsuz calısıyordu menu gecıslerı bıraz hızlandı baska bır fark goremedım...
 

slayerseko

Üye
valla en güzeli gene xjıd versiyonu gibi pil sorunu yok kapanma yok uygulamalar yuklenebiliyor. Sıkılmaya gerek yok 2.0 cıkana kadar bunda devam ederim ben ..
 
silver021

silver021

Üye
Jvkc1 başta gereksiz cpu kasmaya başladigindan canimi sikmaya başlamisti. ancak bi kac önemli ayar vererekten bu sorundan kurtuldum şuanda son derece kusursuz bir sistem. xxjid de malesef gereksiz cpu kasmalari önlemek neredeyse imkansiz birsey. pili hizli tükenenler cpusuna bir bakmali bence. eger hic bir program ve widget acik olmadigi halde cpu kasiorsa bana pm atarak ulasabilirler. hallederiz. :) he birde video izlerken renk ayarlarini degistiremioruz bu sürümün bir hatasi olsa gerek ancak cok video izlerken ben bunlari pek takmiorum zaten benim icin sorun yok.
 

BREAVBOY

Üye
Jvkc1 başta gereksiz cpu kasmaya başladigindan canimi sikmaya başlamisti. ancak bi kac önemli ayar vererekten bu sorundan kurtuldum şuanda son derece kusursuz bir sistem. xxjid de malesef gereksiz cpu kasmalari önlemek neredeyse imkansiz birsey. pili hizli tükenenler cpusuna bir bakmali bence. eger hic bir program ve widget acik olmadigi halde cpu kasiorsa bana pm atarak ulasabilirler. hallederiz. :) he birde video izlerken renk ayarlarini degistiremioruz bu sürümün bir hatasi olsa gerek ancak cok video izlerken ben bunlari pek takmiorum zaten benim icin sorun yok.



bu önemli ayarlar neler lütfen bizimle paylaşırmısın ..
 
silver021

silver021

Üye
Braveboy hard format attinmi 1.2 yi yükledikten sonra ? çünkü gecende bi arkadasim cscnin bada 1.2 yüklendikten sonra sıkısıp kaldigini söylemisti. bende bunun üzerine csc yi hard format atarak kurtardim suanda stabil calisior telefonum. ayrica kullanilan pek cok widgetta bada 1.2yle uyumsuz oldugundan siz widgeti masaüstüne gecirip kullanmasaniz dahi bir tür cpu kasmalarina yol acabilior. widgetlari tekrardan gözden gecirin. yüklediginiz programlari kaldirip hafiza kartini sifirlayip tekrardan yapilandirmanizda cpu kasmalarini önler. para verdiginiz uygulamalari hesabinizdan indirilenler kismindan tekrar indirip kurabilirsiniz. fazla sarj tüketimini önleyebilmek icin *#8740*# i tuslayarak ap mode a gecirebilirsiniz. gpsi kullanmadiginizda kapatmanizda pilin guc tüketimini önemli ölcüde etkiliycektir. dediklerimi uygulayan arkadaslar sorun yasamiycaklardir. biraz temiz kullanmakla cpunun gereksiz yere kasma problemini engellemis olursunuz. eger tum bunlari uyguladim genede kasma yaratior derseniz pm atin. cunku herkes kendine gore bir ayar verior cebine. once naptigini anliyalim sonra cozumunu bulursam paylasirim.
 

BREAVBOY

Üye
teşekkürler ederim
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Şundan kesin eminim, bada 1.2 gerçekten sorunlu. 1 haftadır güzel çalışıyordu ancak şimdi bende de 3g sorunu çıktı. Bazen kendi kendine kapanmalar başladı. Çok ilginç. Kapanma ile ilgili olarak cebime felan koymuyorum telefonu mada'da dururken bazen reset atmaya basladı. Bende hard format attım. Bakalım ne olacak
 

stillot

Üye
bada1.2 jvkc1'i kies'le yükledim. Kasılma vb hatası yok şimdilik. Ancak WiFi'de çekme alanı daraldı, modemin dibinde iken bile çekmiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Çözüm önerileriniz için çok teşekkür ederim...
 
ares_53

ares_53

Üye
bada1.2 jvkc1'i kies'le yükledim. Kasılma vb hatası yok şimdilik. Ancak WiFi'de çekme alanı daraldı, modemin dibinde iken bile çekmiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Çözüm önerileriniz için çok teşekkür ederim...

yoo gayet güzel çekiyor.. bende modemin dibindeyim çekiyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt