azerbeycanda s4 950 tl

    Konu Sahibi
azerbeycanda s4 950 tl
miş oyunda biriyle tanıştım sordum s5 ne kadardır ki adam s4 450 manat dedı.
 
Getirene kadar yine burdakine denk gelir rahat ik ol dost.
 

Invoke

Üye
Azerbaycan*
 
Tepkiler: hikmet366

heathrow

Üye
Azerbaycanda indi kelimesi yerine düştü kelimesini kullanıyorlarmış.

Hava alanlarında "uçak düştü" diye anons yapıyorlarmış.
 

Hasand.

Üye
s4 le asgı yukarı aynı 950tl + kayıt edırme = buradakı s4 le aynı fıyat asagı yukarı aynı secım senın
 

Baydırman

Moderator
Orda kazıklıyolar demekki hakket baya pahalı