Telefon Tavsiyesi Lumia 1320 mi S4 Minimi

Sponsorlu Bağlantılar

>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
teknosadan 1200 liraya nexus 5 al derim bunları ne kadar uzun süre kullanıcan.çok yakında bu 2 telefonda alt segmente düşecek. Nexus 5 alırsan 2 sene üst segmentte kalırsın 3 seneye anca orta segmente düşer.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.


System X

System X

Üye
6 inç telefon kullanırım diyorsan lumia 1320 iyi bir cihazdır.windows phone tarafını kafaya takma bi kaç aya tam sürüm wp 8.1 ile eksik bir tarafı kalmayacak istersen beta 8.1 de yükleyebilirsin.
lumia 1320 ile 2 günü rahat çıkarırsın diye tahmin ediyorum.
ama kamera olarak bişey bekleme standart kamera...
 

Drexel07

Üye
Eğer 6'inç kocaman telefon seni rahatsız etmiyorsa kağıt üzerinde s4 mini'den iyi. Piksel Segmenti biraz düşük ama film,oyun,müzik bunların hepsini yapabilirsin sonuçta orta segmentin iyi telefonlarından.
 

Benzer Konular



Üst Alt