Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

yakup_281

yakup_281

Üye
Napak gardaş. :@ sende kullan o zaman. Herkesin işine karışma

----------Eklendi @ 19:34:14 ---------- Yazıldı @ 19:32:07 ----------



Aynen adamım. Son derece haklısın. Bu arkadaşa :ban:

----------Eklendi @ 19:37:32 ---------- Yazıldı @ 19:34:14 ----------

Handleri vodafona ispikleyenleri bulup banlıycaksın. ****** olup gitsin :@

aynen kazık yemeyi seven ne çok insan var
 


TheSoftware

TheSoftware

Üye
8 tl ucuzmu sence?Sanki kullandığın saniyede 7,2 mb aktarım yapan bir paket demi?İsteler hepsi çok uygun fiyata paket satar ama satmıyor niye?Çünkü birileri ne sunulursa onaylıyor.Elinde her türlü imkan var dünya şirketi hadi göstersin bize büyüklüğünü.Saniyede 5-10 kb pakete aylık 8 tl ver birde bunu burada bizim gözümüze sok.Doğruyu söylemek gerekirse ben o paketi almıyordum.Çünkü olmasa daha iyi saniyede 5-10 kb java işletim sistemli mobil cihazlarda hızlı olabilir.Ama Android,S60,İOS bir cihazda çok komik bir hal alır.
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Ne yani artık hadler kapandımı ??? ee ben napcam o zaman ??

----------Eklendi @ 21:34:00 ---------- Yazıldı @ 21:33:45 ----------

0.facebook bile ücretli
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Ne yani artık hadler kapandımı ??? ee ben napcam o zaman ??

----------Eklendi @ 21:34:00 ---------- Yazıldı @ 21:33:45 ----------

0.facebook bile ücretli

bi biz bide aldığımız oksijen kaldı
 
cyber

cyber

Üye
Ben alamadım gitti sınırsız paket
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Ne olacak bu milletin hali işte handleri şikayet edip kapatırlarsa millet e mecburen yavaş da olsa aylık cepnet alacak başka çaresi eğer şikayet etmeselerdi ve bu kadar yaymasalardı handleri yasaklanmayacaktı eğer vodafone internet hızın yükseltseydi ve biraz daha ucuz yapsaydı millet handleri kullanmazdı ben kendimde handler kullanıcısıydım çok memnundum saniyede 60 - 70 kb indirme hızı vardı. E şimdi ne oldu handleri engellediler mecburen saniyede 15 - 20 kb indirme hızı olan aylık cepnet aldım. Saygılar.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ne olacak bu milletin hali işte handleri şikayet edip kapatırlarsa millet e mecburen yavaş da olsa aylık cepnet alacak başka çaresi eğer şikayet etmeselerdi ve bu kadar yaymasalardı handleri yasaklanmayacaktı eğer vodafone internet hızın yükseltseydi ve biraz daha ucuz yapsaydı millet handleri kullanmazdı ben kendimde handler kullanıcısıydım çok memnundum saniyede 60 - 70 kb indirme hızı vardı. E şimdi ne oldu handleri engellediler mecburen saniyede 15 - 20 kb indirme hızı olan aylık cepnet aldım. Saygılar.
cepnet yerine hız sınırı olmayan paketler tercih edilebilir :oke:
 

'h716043

Üye
aynen katılıyorum
 
TheCower

TheCower

Üye
Herneyse :)
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
E tamam güzel diyorsunuz arkadaşlar ama hız sınırı olmayan paketlerin'de kota sorunu var kotasını aştıktan sonra tl'ler uçup gidiyor ilk 3 ay fiyatları uygun ama daha sonra çok pahalı bu kadar paramız yok ancak 8 tl'lik aylık cepnet en uygunu hem sınırsız kota sorunu yok.
 
s10olsun

s10olsun

Üye
Ucweb 7.2 handler vodafone ayarları gerekli arkadaşlar,. Pm pls
 
TheCower

TheCower

Üye
Yuh be
 
s10olsun

s10olsun

Üye
Neye yuh 1995
 
TheCower

TheCower

Üye
Yuha yuh
 
s10olsun

s10olsun

Üye
Şu ucweb in handlerinin ayarlarını pm atın beyler..
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Güzel haber biraz önce yaptım kullanıyorum
 

'h716043

Üye
bende kullanıyorum
 
cyber

cyber

Üye
Ben alamadım gitti şu sınırsız neti

----------Eklendi @ 18:01:49 ---------- Yazıldı @ 18:00:04 ----------

*3636# deki aylık cepneti kaldırmışlar
 


Üst Alt