yakup_281
Üye
Napak gardaş.sende kullan o zaman. Herkesin işine karışma
----------Eklendi @ 19:34:14 ---------- Yazıldı @ 19:32:07 ----------
Aynen adamım. Son derece haklısın. Bu arkadaşa
----------Eklendi @ 19:37:32 ---------- Yazıldı @ 19:34:14 ----------
Handleri vodafona ispikleyenleri bulup banlıycaksın. ****** olup gitsin![]()
aynen kazık yemeyi seven ne çok insan var
sende kullan o zaman. Herkesin işine karışma


