Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada
Arkadaslar bugün öğrendim
Vodafone aylık cepnet sınırsız
geri döndü telefonunuzdan
*3636# basıp arayın çıkan
menüden 3) tarifeler bölümüne
girin en basta aylık cepnet
yazıyor. Hadi hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: utkukoc


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Gerçek mi bu?
 
xxdama

xxdama

Üye
bizim için kötü oldu . Aylık cepnet geri geldi. Ama opera handler kapandı
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
zaten belliydi arkadaslar vodafone hem handlerle baş edemedi ve müşteri kaybetmeye başlayınca aylık cepneti geri getirmek zorunda kaldı.

----------Eklendi @ 17:34:55 ---------- Yazıldı @ 17:30:39 ----------

xxdama kardeş kötü olan ne
 
xxdama

xxdama

Üye
handler kapandı. En kötüsü başımıza geldi
 
ssteel

ssteel

Üye
arkadaşlar bu şekilde yayinlamakla kötü etmişsiniz. Artık vodafone sistemden bunu da kaldırır. Keşke pm ile isteyene verseydiniz.
 
EFG_07

EFG_07

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
TheCower

TheCower

Üye
O hep vardı öyle bisi yok sevinip üzülmeyin.
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
handler sonunda kapanır tabi vodafone zırt pırt engelleme koyar en iyisi Vodafone aylık cepnet sınırsız en iyisi ve sorunsuz.

----------Eklendi @ 20:15:19 ---------- Yazıldı @ 20:13:17 ----------

Peki bu opera mini handler symbian olanı ne zaman siteye eklenir arkadaşlar eğer eklenmeyecekse aylık cepnet alalım.
 
TheCower

TheCower

Üye
Eklenmez. Modlanır.
 

DaNq3rB0y1

Üye
şu an halen handler kullanıyorum önceki ayar kapandı ama 6.5 türkçeyi opera bağlantısıyla kullandığınızda çalışıyor
 

emre2021

Üye
nasıl yani biraz daha açsan?
 

utkukoc

Üye
dostum verdigin bilgi icin tesekkürler.. cooook isime yaradı :)
 

mazlum_0121

Üye
halen sınırsız vodafone aylık cep neti aktifmi bende yaptım gördüm öyle bişe ekranda yapsam olurmu o
 

5800_xpress_M

Üye
vodafonede çalışan handler var mazlum dersanede ben yaparım sana
 

savarona41

Üye
7.99'a sınırsız internet kullanıyordum,bugün internetim bitti,vodafone mesaj attı yeterli bakiye bulunması halinde yenilenecektir diye fakat bir söylenti var yılbaşından sonra bu kampanyayı kaldıracaklar diye şimdi yenilesem paketim boşa mı gider?
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
gitmez neden gitsin kaldırılsa bile paketini son dakikasına kadar kullanırsın hatta aylık cepnet tekrar döndüğünü söyleyenler var
 

DaNq3rB0y1

Üye
cepnet tekrar geri döndü dostum bu konuda rahat olabilirsin
 
TheCower

TheCower

Üye
Kaynak gösterin de inanak. Sakın *3636# deme bana o iki ay önce de vardı biliyorum.
 


Üst Alt