abuzer02
Üye
Gerçekten daha ne istiyorsunuz bu zamanda kimseye iyilik yaramıyor vodafone handleri kapattı çok üzüldük ama neyseki aylık cepnet sınırsız geri geldi biraz rahatladık bu müjdeli haberi verdim kötümü ettim inanmayanlar varsa yukardaki mesajıma bakabilir ve deniyebilirler ama acele etseler iyiy olur vodafonun işi belli olmaz bi bakarsın aylık cepneti tekrar kapatır ben sizin iyiliğiniz için diyorum ama şu handleri kapattırmak için bazı arkadaşlarımız maalesef şikayet etti ve ne oldu boylarımı uzadı ne vardı yani handleri kapatacak çoğu arkadaşımız işsiz güçsüz telefonlarına lira yükleyemiyorlar 7,99 tl'lik aylık cepneti bile alamıyanlar var bende bunlara dahilim ben bile işsiz olduğum için zar zor lira yükleyebiliyordum handler çıktı oh be dedik rahatlık biraz ama çok geçmeden bazı arkadaşlarımıza rahatlık battı ve sonunda handlerin kapattırılmasına neden oldular bakalım ne geçecek ellerine saygılar.

)




sende kullan o zaman. Herkesin işine karışma
