Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten daha ne istiyorsunuz bu zamanda kimseye iyilik yaramıyor vodafone handleri kapattı çok üzüldük ama neyseki aylık cepnet sınırsız geri geldi biraz rahatladık bu müjdeli haberi verdim kötümü ettim inanmayanlar varsa yukardaki mesajıma bakabilir ve deniyebilirler ama acele etseler iyiy olur vodafonun işi belli olmaz bi bakarsın aylık cepneti tekrar kapatır ben sizin iyiliğiniz için diyorum ama şu handleri kapattırmak için bazı arkadaşlarımız maalesef şikayet etti ve ne oldu boylarımı uzadı ne vardı yani handleri kapatacak çoğu arkadaşımız işsiz güçsüz telefonlarına lira yükleyemiyorlar 7,99 tl'lik aylık cepneti bile alamıyanlar var bende bunlara dahilim ben bile işsiz olduğum için zar zor lira yükleyebiliyordum handler çıktı oh be dedik rahatlık biraz ama çok geçmeden bazı arkadaşlarımıza rahatlık battı ve sonunda handlerin kapattırılmasına neden oldular bakalım ne geçecek ellerine saygılar.
 


cyber

cyber

Üye
Ben handler e devam ediyorum ama sınırsız net alamıyorum
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Sendeki opera handler java'mı yoksa symbian yani sis'mi
 
harock

harock

Üye
bilmeden niye konusuyosunuz sizin gibiler yüzünden kapandı handler sen nerden öğrendin onuda girion başkasına suç atma suç sizde ama iyi oldu
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Sakin Olacammm
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Konular birleştirildi bi haber yayılıyor herkez aynı konuyu açıyor yapmayın arkadaşlar konu açmadan önce örnekler bakın.

Konuya ve habere gelince bu bir vodafone açığı gibi görünüyor sim kart üzerinden oboneliği kapatmamıştır sanırım şayet durum böyleyse bu açığıda kapatırlar merak etmeyin resmi olarak sitesinde böyle bir yayın yapılmamıştır.
 

hasanlive

Üye
iPhone icin handler ayarı varmı
 
TheCower

TheCower

Üye
Java olanı yükle
 
1tebessum

1tebessum

Üye
kim vodafona bildirip handleri kapattırdıysa çok iyi yapmış biz kerizmiyizde her ay 8 tl para veriyoz :sopa:
 

mazlum_0121

Üye
tamam kardes yarın yaparsın :))
 
s10olsun

s10olsun

Üye
Yav java olanı n70 te indirme yapmıyor
 
yakup_281

yakup_281

Üye
kim vodafona bildirip handleri kapattırdıysa çok iyi yapmış biz kerizmiyizde her ay 8 tl para veriyoz :sopa:

evet sen kerizsin bunlardan önce bizde 8tl veriyorduk sen kullanaydın arkadaşım kim sana engel oldu sanki beleş varken para veriyosun zenginsin galiba biz zengin pi*i deiliz
 
mustafaxxx

mustafaxxx

Üye
evet sen kerizsin bunlardan önce bizde 8tl veriyorduk sen kullanaydın arkadaşım kim sana engel oldu sanki beleş varken para veriyosun zenginsin galiba biz zengin pi*i deiliz
Zenginlikle alakası yok,önemli olan kul hakkı.:disko::duello::halay2::halay1::halay2:
 

atakan28

Üye
şu an telefonum garantide . yılbaşından sonra da geçerli mi bu ???
 
mustafaxxx

mustafaxxx

Üye
ya bi bırak ne kul hakkı onlar bizi sömürmeyi biliyorlar ama
Ben kul hakkı diye sadece vodafoneyi demiyom,Şimdi siz ücretsiz kullanınca nekadar vodafone kullanıcısı varsa onların hakkına girmiş sayılıyonuz.Ben sadece uyarayım dedim yoksa beni ilgilendirmez kimin naptı.Umarım anlata bilmişimdir.:good:
 
xxdama

xxdama

Üye
kim vodafona bildirip handleri kapattırdıysa çok iyi yapmış biz kerizmiyizde her ay 8 tl para veriyoz :sopa:

Napak gardaş. :@ sende kullan o zaman. Herkesin işine karışma

----------Eklendi @ 19:34:14 ---------- Yazıldı @ 19:32:07 ----------

evet sen kerizsin bunlardan önce bizde 8tl veriyorduk sen kullanaydın arkadaşım kim sana engel oldu sanki beleş varken para veriyosun zenginsin galiba biz zengin pi*i deiliz

Aynen adamım. Son derece haklısın. Bu arkadaşa :ban:

----------Eklendi @ 19:37:32 ---------- Yazıldı @ 19:34:14 ----------

Handleri vodafona ispikleyenleri bulup banlıycaksın. ****** olup gitsin :@
 


Üst Alt