Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

yakup_281

yakup_281

Üye
Adamlar o kadar inanmışlar ki olmayan şeyi bile görüyorlar :D arkadaşım 15 diye seçenek dahi yok :D halüsinasyon mu görüyorsunuz anlamadım ki :D

arkadaşım sana cevap vermekten bıktım aşağı tuşuna bas orda 18ilerıyi gösterıyor *3636# toplam 3 sayfa var
 


mazlum_0121

Üye
kardes bak *3636# yaptım sonra 3 e bastım sonra ordan cevapla dedim yine 15 yazdım gönderdim bana şu msj geldi standar data tarifesi üzerinden üçretlendiriliyorsunuz sonra bide u ziyaret edin diyor yani anlıyacagınız sizin üyeliginiz aktif oldugu için size gözüküyor ama üye olmayana gözükmüyor eger yanlıs biliyorsam bi tane tane anlatında bende yapim beyler
 
  • Beğen
Tepkiler: lgkg300
AHMED...

AHMED...

Üye
izledigin yolu yazarmisin 1 den 5e kadar seçenek var oradan hangi yolları izlemeliyiz benim hala aboneliğim devam ediyor ama diğer arkadaşlar için faydalı olabilir
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Tamam 3e bastıktan sonra 15te olması gerekiyor üye olanda gözüküyor bak o olabilir işte
 
AHMED...

AHMED...

Üye
Tamam dostum 1 den 8 e kadar var orda sonra 17 ve 18 var ileri geri diye bende gözükmüyor abone olduğum içindir belki

----------Eklendi @ 01:01:50 ---------- Yazıldı @ 00:47:27 ----------

 
yakup_281

yakup_281

Üye
Tamam dostum 1 den 8 e kadar var orda sonra 17 ve 18 var ileri geri diye bende gözükmüyor abone olduğum içindir belki

----------Eklendi @ 01:01:50 ---------- Yazıldı @ 00:47:27 ----------


tamam cevapla 18 yaz diğer sayfaya geçiyor orda yoksa bi da cevapla 18 yaz son sayfaya gider

----------Eklendi @ 01:52:33 ---------- Yazıldı @ 01:38:02 ----------

Alın buda kanıtı
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
TheSoftware

TheSoftware

Üye
Evet güzel gunlerdi ama bitti :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Evet 15 te varmış ileri ileri deyin 15 te data paketi kontrolünün üstünde
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Aylık cepnet geri geldi *3636# 3) tarifeler 3'e basın arama tuşuna basın sonra 18) ileri 18'e basın arama tuşuna basın sonra tekrar 18'e basın ve 15) aylık cepnet 15'e basın arama tuşuna basın 1) aktif et 1'e basın arama tuşuna basın ve aylık cepnet tamamdır arkadaşlar İnş. tekrar kaldırmazlar hayırlı olsun saygılar.

----------Eklendi @ 23:56:06 ---------- Yazıldı @ 23:53:06 ----------

Arkadaşlar yukarıdaki mesajımdaki bilgileri aynen uygulayın ama acele edin Vodafone tekrar kaldırabilir.

Yapmayanlar yapsın son tren bi daha ayağınıza gelmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafaxxx
AHMED...

AHMED...

Üye
Tamam yakup kardeş anlatım yapacaksan bu şekilde yapacak sin ilk başta niye böyle anlatmadın

----------Eklendi @ 05:13:40 ---------- Yazıldı @ 05:07:05 ----------

 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
bu hallere mi düşeceedik:) cepnet hızlansın diye kampanya vardı bir ara.
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Tamam yakup kardeş anlatım yapacaksan bu şekilde yapacak sin ilk başta niye böyle anlatmadın

----------Eklendi @ 05:13:40 ---------- Yazıldı @ 05:07:05 ----------


görüntü alabilmek için proya ve kabloya ihtiyaç vardı bide çok zor bişey deildi
Evet 15 te varmış ileri ileri deyin 15 te data paketi kontrolünün üstünde

oldu mu aldın mı?
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
çok teşekkürler yakup kardeş
 
cyber

cyber

Üye
Ben yazdığı halde alamadım inadına handler kullanıyorum
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
bende 15 te Faturasız indirimli Blackberry yazıyor cepnet yok yani
 
'h716043'

'h716043'

Üye
:tşk:
 

mazlum_0121

Üye
görüntü alabilmek için proya ve kabloya ihtiyaç vardı bide çok zor bişey deildi


oldu mu aldın mı?
kardes bak bende 5800xm kullanıyom ama bende öyle bisey yok her 2 hattımda vodafone 2sinede yapıyorum ama 14te haftalım 50mb paketi yazıyor 15 te ise data paketi kontrolü yazıyor

----------Eklendi @ 14:26:25 ---------- Yazıldı @ 14:23:23 ----------

Ben yazdığı halde alamadım inadına handler kullanıyorum
pm ile gönderirmisin banada kullanamıyorm ben aylık cep neti olmuyor bana internetsiz kaldım cafe köselerinde sürünüyoruz
 

aga8899

Üye
15 te yok malesef 15te data kullanım gibi bişe yazıyo.sizinki nasi oldu anlamadım.
 


Üst Alt