Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

yakup_281

yakup_281

Üye
Keşke hiç gelmeseydi cepnet ne güzel handler hızlıydı
 


mumya0236

Üye
Vodafone 7.99 AylıkCepNet Şuanda Kullanılabiliyormu ?
 
cihan83

cihan83

Üye
hayır kullanamıyosun daha onceden abonelıgı olan ve ıptal etmeyenler hala kullanmaya devam edebılıyolar ıptal edene kadar
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Cepnetin geri geldiğini söyleyenler kaynak nedir ?
 
yakup_281

yakup_281

Üye
*3636# e bak
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Geri geldi oluyor
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Ben az önce yaptım geldi geldi
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye

Kaynağa bak :D Bende sana kaynak vereyim buyur :

'[h=3]Aylık Cepnet Paketi 01.11.2011 tarihi itibariyle yeni abone alımına kapanmıştır. Aylık CepNet tarifemiz yerini 10 MB'dan 8 GB'a kadar her türlü İHTİYACA GÖRE YENİ MOBİL İNTERNET PAKETLERİMİZE bıraktı. Yeni paketlerimiz ile, mobil internet keyfini hız sınırı olmadan çıkarabilirsiniz.'[/h]
Adamlar yeni paketleri dahi çıkarttı siz züğürt tesellisi içerisindesiniz :D
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
teşekkürler bilgi için
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
evet geri geldi galiba
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Kaynağa bak :D Bende sana kaynak vereyim buyur :

'[h=3]Aylık Cepnet Paketi 01.11.2011 tarihi itibariyle yeni abone alımına kapanmıştır. Aylık CepNet tarifemiz yerini 10 MB'dan 8 GB'a kadar her türlü İHTİYACA GÖRE YENİ MOBİL İNTERNET PAKETLERİMİZE bıraktı. Yeni paketlerimiz ile, mobil internet keyfini hız sınırı olmadan çıkarabilirsiniz.'[/h]
Adamlar yeni paketleri dahi çıkarttı siz züğürt tesellisi içerisindesiniz :D

arkadaşım eğer ben başka bi dünyada yaşamıyorsam bugün sınırsız aylık cepnet yaptım bende yaklasık 4 aydır handler ve proxy kullanıyordum bu cepnet meretine de başta üzülmüştüm ama proxynin ttnetten farkı yoktu ama kapandı bugün cepnet kapandı haberinden 1-1.5 aydır cepnet kullanmıyordum
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
koçneti satınaldı o yüzden cepnet dönmüş olabilir
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Bazı arkadaşlar Vodafone aylık cepnet 7,99 tl sınırsız bugün abone oldum arkadaşlar hala inanmıyorsunuz demek arkadaşlar Vodafone live ve Vodafone'nun web internet sayfasında yok aylık cepnet ama telefonunuzun ana ekranına *3636# yazıp arama tuşuna basın çıkan menüde 3) tarifeler bölümüne girin 3'basın arama tuşuna basın çıkan menünün yukarısında 1) aylık cepnet diyor 1'basın çıkan menüde tekrar 1'basın ve eğer bakiyenin 7,99 tl'den şu mesaj gelir. Bana şu mesaj geldi ( CEPNET AYLIK LIMITSIZ TANIMLANMIS OLUP, 25.01.2012 TARIHINE KADAR KULLANABILIRSINIZ. IPTAL ISLEMI YAPILMADIKCA HER DONEM YINELENECEKTIR ) İşte kanıtı saygılar.
 
cyber

cyber

Üye
bende denedim ama işleminiz gerçekleştirilememektedir müşteri hizmetlerini arayın diyor
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Bazı arkadaşlar Vodafone aylık cepnet 7,99 tl sınırsız bugün abone oldum arkadaşlar hala inanmıyorsunuz demek arkadaşlar Vodafone live ve Vodafone'nun web internet sayfasında yok aylık cepnet ama telefonunuzun ana ekranına *3636# yazıp arama tuşuna basın çıkan menüde 3) tarifeler bölümüne girin 3'basın arama tuşuna basın çıkan menünün yukarısında 1) aylık cepnet diyor 1'basın çıkan menüde tekrar 1'basın ve eğer bakiyenin 7,99 tl'den şu mesaj gelir. Bana şu mesaj geldi ( CEPNET AYLIK LIMITSIZ TANIMLANMIS OLUP, 25.01.2012 TARIHINE KADAR KULLANABILIRSINIZ. IPTAL ISLEMI YAPILMADIKCA HER DONEM YINELENECEKTIR ) İşte kanıtı saygılar.

artık inanırlar heralde
 

mumya0236

Üye
geri geldimi gelmedimi anlayamadım xd
 


Üst Alt