Tavsiye Asphalt 8 Banlanan Hesabı Açma (root)

Sponsorlu Bağlantılar



PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Konu tamamdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede ve The Shadow
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
Telefonu root yapamıyorum eskiden framaroot ise yarıyordu
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Anlatim icin tesekkurler dostum yanliz depolamaya tik koyunca oyun açılmıyor tiki kaldirmak lazim.
Birde oyunun son surumunu cihazinda calistiramayanlar eski sürümü bu yolla kullanabilirler :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
işe yarıyor öle değilmi?işe yarıyor eminsin di mi
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
,
 

hamit_95

Üye
Dediklerinizi yapmama rağmen hala üstteki hatayı alıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
olmuyor arkadaşlar
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Yeni versiyonda işe yaramıyor sanırım.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
imei, simcard veya android device id ban olabilir başka kimlikle deneyin
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
diğer oyunlarıda Asphalt gibi yapmazlar umarım:ehe
 


Üst Alt