Tavsiye Asphalt 8 Banlanan Hesabı Açma (root)

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 8 Banlanan Hesabı Açma (root)
Credits(:ehe)

@TheMadness





1) Asphalt 8 uygulama verisini siliyoruz.(obb dosyasını silmenize gerek yok, sadece ayarlardan verisini silin.)

2) Linkten Xposed Framework'ü yüklüyoruz


3) Programı açtığınızda Framework bölümüne girin.

4) Install/Update butonuna tıklayın ve root izni verin.Ardından telefonu kapatıp açın yada reboot atın size kalmış.

5) Xposed Installer programını açın.Download menüsünden Xprivacy'i bulun ve son sürümünü indirin.

6) Xposed installer'ın ana menüsündenki modules sekmesine girin.Burada Xprivacy'i tikledikten sonra telefonu reboot yapın.

7) Tel açıldıktan sonra Xprivacy programına girin.Listeden Asphalt 8'i bulduktan sonra yanındaki kutucuğu tikleyin.

8) Seçenek tuşuna basarak Ayarlar'a girin.Çıkan menüde alttaki "Rasgele oluştur" butonuna bastıktan sonra tamam diyerek çıkın.

9) Programın listesinde Asphalt 8'in simgesine tıklayın.Açılan menüde şu sekmelerin yanında tik olmalı.

Hesaplar - Pano - Kimlik - Internet - Konum - Ağ - Bildirimler - Telefon - Kabuk - Depolama - Sistem - Göster


10) Seçenek tuşuna bastıktan sonra "İzin verilecek hesapları seç" e tıklayın.

11) Burada SADECE altında (com.google) yazan Gmail hesabınızı tikleyin.Diğerlerini tiklemeyin.Bitti dedikten sonra işlem tamamdır..


~XPOSED FRAMEWORK HAKKINDA~

Xposed framework ile bir nevi kendi custom romunuzu yapabilirsiniz.Benim kullandığım tweak'ler;

Download Vine/Instagram
Xposed Recent tasks RAM

Wanam Xposed



(Bu resimi de biraz gülün diye koydum :ehe:ehe)

 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede, genco15 ve The Shadow


enesrsln

enesrsln

Üye
Oyunu telefonundan kaldır daha sonra apk+sd dosya şeklinde forumda konu var. Oradan indir ve öyle oyuna girmeyi dene. Olmazsa Modlu apk ile girmeyi dene.
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
O dediklerinin hepsini denedim.. tek mantıklı çözüm marketten indirdikten sonra xprivacy ile cihaz id sini değiştirmek ama ben yapamıyorum nedense.Ayrıntılı anlatım gerek bana :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Up...
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
Sen beceremediysen biz bişey yapamayız :bilmm
 
enesrsln

enesrsln

Üye
Nasıl ban attılar sana ? Yani ne yaptın ki ?
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Oyun ilk çıktığında modlu apk haricinde apk bulamamıştım bende mecburen para hileli versiyonu yüklemiştim.Ancak gameloft birkaç gün geçmeden ban attı.İnternette bunun çözümü xPrivacy ile mümkün ancak oyunun son sürümünde nedense olmuyor..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Anlatırım bilgisayara geçince
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Sen ne zaman bilgisayar başına geçtinki :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Olur :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Kıt değilim ne de olsa detaylı olmasada olur :ehe
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Engellemek için işaretle ve ayarlardan rastgele seri no vs. üret işaretle kaydet :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Pekala...
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım anladım :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
( :zzz: )
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Birde bu Xprivacy i aktifleştirdikten sonra uygulama kaldırırken tel reset atıyor o neden oluyor?
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Aaa oldu lan :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu çözüm konusu olacak şekilde yeniden düzenliyorum..
 


Üst Alt