ilyas2107
Üye
Asphalt'da gerçeklik aramayın, eğlenceye bakın...![]()

Anil sağolsun![]()

Oyunda Optimizasyon Sorunu Olabilir Google Play'de Uyumlu Göstermeyen Cihazda Bile Oynanabiliyor Ama 4 Çekirdekli Telefonda Oynanmıyor... Ben Upgrade Bekliyecem..Arkadaşlar bütün yorumları tek tek okudum discoveryde yüksek - orta da kasıyor acaba sürümde mi sorun var yoksa başka bir şey mi var ( max payne , gangster vb oyunları kasmadan oynadığım için bi acayip geldi bunu kasması ) şimdiden teşekkürler iyi forumlar
arkadaşlar biri bana Allah rızası için yardım edebilirmi lütfen şimdi herkez cd fart android abb falan bahsediyorda ben bilgisayara s4 baglıyorum hafıza kartına giriyorumda burada android diye bi klasör yok o dedikleriniz benim telin hafızasında nasıl olacak bu iş pm atın veya buradan yazın lütfen
Arkadaşlar bütün yorumları tek tek okudum discoveryde yüksek - orta da kasıyor acaba sürümde mi sorun var yoksa başka bir şey mi var ( max payne , gangster vb oyunları kasmadan oynadığım için bi acayip geldi bunu kasması ) şimdiden teşekkürler iyi forumlar

Hocam telefondan bir ekran görüntüsü atmanız mümkünse yardım olayım ben .
- - - Eklendi - - -
tabi kardeşim nerenin görüntüsünü istiyorsun orayı atiyim
Hocam telefondan bir ekran görüntüsü atmanız mümkünse yardım olayım ben .
- - - Eklendi - - -
tabi kardeşim nerenin görüntüsünü istiyorsun orayı atiyim
hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden
- - - Eklendi - - -
sizin sorununuz nedir hocam ?Evet aynı sorun bendede var nasıl olacak
hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden
tamam kardeşim göndereyim resmi yalniz yani dahili hafıza derken telin hafızasından bahsediyorsun oraya girdigimde orada var android klasörü hafıza kartında yok sorun orda anladınızmı
hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden
tamam kardeşim göndereyim resmi yalniz yani dahili hafıza derken telin hafızasından bahsediyorsun oraya girdigimde orada var android klasörü hafıza kartında yok sorun orda anladınızmı
Abicim telefonda yer var ise telefon hafızasına atın yok ise hafıza kartına atmayın çünkü hafıza kartına atılan oyunu görmez telefon .
- - - Eklendi - - -
Ne kadar pil tüketiyor sorusuna gelirsek..note 2 de 75 dk oynamayla pilim % 73ten % 25e düştü. Normal mitelefon ısısı da 35 dereceyi geçmedi. .
Şarjı emmiş hocam resmen
Ben 60 dakika oynadım 50 den 43 e düştü :S
- - - Eklendi - - -
Paylasim yapan arkadaşımıza Teşekkürler. Ama ben yine beğenmedim. Asphalt serisi 8 de bile basitlikten kurtulamamiş görsellik konusunda. Araçlar yine kagit gibi. Saçma sapan uçuşlar araçların dagilmalari. Gercekligi ne zaman yakalayacak merak ediyorum.
Aynı fikirdeyim hocam ama eğlence amaçlı yüklenip oynanabilir bir oyun most wanted performansı beklemeyin![]()
Abicim telefonda yer var ise telefon hafızasına atın yok ise hafıza kartına atmayın çünkü hafıza kartına atılan oyunu görmez telefon .
- - - Eklendi - - -
Şarjı emmiş hocam resmen
Ben 60 dakika oynadım 50 den 43 e düştü :S
- - - Eklendi - - -
Aynı fikirdeyim hocam ama eğlence amaçlı yüklenip oynanabilir bir oyun most wanted performansı beklemeyin![]()
Imkansiz oyle birsey 60 dk oynayip % 7 azalmasi![]()
- - - Eklendi - - -
iyide kardeşim madem öyle neden herkez cd kard android data içine atın diyo anlamadım ben burada dene cd card hafıza kartı degilmi

Imkansiz oyle birsey 60 dk oynayip % 7 azalmasi
Şarjı çok iyi gidiyor hocam discoverynin inanması güç , wonderım varken biri bunu söylese inanmazdım ama gerçek![]()
Hayır abicim sd kart telefonun kendi hafızasıdır external sd ise hafıza kartıdır . Hafıza kartınızda yer var ise Oyunun datasını Android/obb klasörüne atın ve oyunu yükleyip oyunun keyfini çıkarın
Bu arada oyun internet gerektirmiyor ilk açılışta olsa internet bağlantısı istemiyor.
- - - Eklendi - - -
Şarjı çok iyi gidiyor hocam discoverynin inanması güç , wonderım varken biri bunu söylese inanmazdım ama gerçek![]()
Bataryanda sorun olmasin?? Ne bileyim 43e indikten sonra kapanmıştır felan..adim gibi eminimki Asphalt 8i 1 saatte % 7 Şarjla calistiran telefon diye birşey yoktur.imkansizdir.amacim discoyu kötülemek veya samsungu ovmek degil ama zor çok zor
,
- - - Eklendi - - -
bak sende diyorsunki hafıza kartında yer var ise android datasına atınız abi hafıza kartında yer var ama öyle bi klasör yok anladın

