Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

ilyas2107

Üye
[/URL][/IMG]
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


muslumcu46

muslumcu46

Üye
Hayır abicim sd kart telefonun kendi hafızasıdır external sd ise hafıza kartıdır . Hafıza kartınızda yer var ise Oyunun datasını Android/obb klasörüne atın ve oyunu yükleyip oyunun keyfini çıkarın :oke:
Bu arada oyun internet gerektirmiyor ilk açılışta olsa internet bağlantısı istemiyor.

- - - Eklendi - - -



Bataryanda sorun olmasin?? Ne bileyim 43e indikten sonra kapanmıştır felan..adim gibi eminimki Asphalt 8i 1 saatte % 7 Şarjla calistiran telefon diye birşey yoktur.imkansizdir.amacim discoyu kötülemek veya samsungu ovmek degil ama zor çok zor


Yok estağfurullah hocam ama ben ciddiyim gerçekten 50 den 43 e düştü pili gerçekten çok iyi bir video bile çekebilirim inanmıyorsanız :) benimde amacım discoveryi övüp diğer telefon markalarını kötülemek değil :)

- - - Eklendi - - -


Evet hocam phone yazan yere girin Android/obb klasörünün içine datayı atın oyunu yükleyip keyfinize bakın :)
 

ilyas2107

Üye
tamam kardeşim peki bu işlemi hafiza kartına yapmak için root falanmı atmamız lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
tamam kardeşim peki bu işlemi hafiza kartına yapmak için root falanmı atmamız lazım

Hocam bildiğim kadarı ile root lazım değil ama s4 te nasıl oluyor onu araştırmanız lazım hafızanız yetiyor ise boş yere zaman kaybetmeyin .
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Internet açık olduğunda oyuna girmiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

ilyas2107

Üye
Hocam bildiğim kadarı ile root lazım değil ama s4 te nasıl oluyor onu araştırmanız lazım hafızanız yetiyor ise boş yere zaman kaybetmeyin .
tamam kardeşim eyvallah şimdilik yetiyorda bi iki oyun yüklesek yetmez ben bi araştıriyim yinede sagol
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
agoin

agoin

Üye
Oyunu tele yukluyorum oyun açılıyor dosyalar kontrol edildi indirildi diyor sonra tamam banyonun gameloft simgesine sonra atıyorum hocam sagul
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
Invoke

Invoke

Üye
Motoluxe Açarmı Acaba :hmmm Google Play Uyumsuz gösteriyor Ama Denesemmi ? :hmmm Bu Aralar Fazla Yüklendk Ama İndirsemmi Acaba :ehe

Google playe fazla bakmayın, ne oyunlar kurdum google playin uyumsuz dediği, ne oyunları açmadı google playin uyumlu dediği :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Discovery'de düşük güç tüketimli A7 işlemci olduğu için batarya performansı iyidir. 1 saat için %7 evet pek inandırıcı değil eğer öyle ise oldukça iyi :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra, muslumcu46 ve codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Discovery'de düşük güç tüketimli A7 işlemci olduğu için batarya performansı iyidir. 1 saat için %7 evet pek inandırıcı değil eğer öyle ise oldukça iyi :oke:

Oyunda kasma yapmaz sarji somurmez e o zaman samsung niye a9 vs. Kullanıyor :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi


Oyunda kasma yapmaz sarji somurmez e o zaman samsung niye a9 vs. Kullanıyor :zzz:

Senin ekran büyük, benim ekran FHD bunlar etkiliyor işte :D Discovery'nin en büyük artısı gpu'su. PowerVR 544MP kullanan cihazlarda oyun konusunda çok sıkıntı yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2 ve muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Discovery'de düşük güç tüketimli A7 işlemci olduğu için batarya performansı iyidir. 1 saat için %7 evet pek inandırıcı değil eğer öyle ise oldukça iyi :oke:

Başta bende inanmadım ama gerçekten şarjı az tüketiyor asphalt 8 , modern combat 4 için aynı şeyleri söylemek çok zor şarj %80 de iken yaklaşık 2 saat oynuyorum ve 45 -50 lere iniyor hafifte ısınmalar oluyor :(
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
Invoke

Invoke

Üye
Başta bende inanmadım ama gerçekten şarjı az tüketiyor asphalt 8 , modern combat 4 için aynı şeyleri söylemek çok zor veya şarj %80 de iken yaklaşık 2 saat oynuyorum ve 45 -50 lere iniyor hafifte ısınmalar oluyor :(

Normal bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Başta bende inanmadım ama gerçekten şarjı az tüketiyor asphalt 8 , modern combat 4 için aynı şeyleri söylemek çok zor şarj %80 de iken yaklaşık 2 saat oynuyorum ve 45 -50 lere iniyor hafifte ısınmalar oluyor :(

Normal bu değerler. Ayrıca mobilde o kadar uzun oyun oynamak batarya için sağlıklı değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye
Başta bende inanmadım ama gerçekten şarjı az tüketiyor asphalt 8 , modern combat 4 için aynı şeyleri söylemek çok zor şarj %80 de iken yaklaşık 2 saat oynuyorum ve 45 -50 lere iniyor hafifte ısınmalar oluyor :(

Mc4ü ben 2 saat oynasam rahat % 70 gider..kaldiki açıldıktan 5 dakika sonra isinir telefon. Ama ne kadar isinirsa isinsin kasmiyor..peki wifi ile internette gezildimi sarj nasil gidiyor atiyorum 15 dk gezdim % 5 gitti vs gibi. Bilgilendirirmisin..:)
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye


Senin ekran büyük, benim ekran FHD bunlar etkiliyor işte :D Discovery'nin en büyük artısı gpu'su. PowerVR 544MP kullanan cihazlarda oyun konusunda çok sıkıntı yok.

:hmmm :hmmm s4te durum nasil a8 ne kadar götürüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye


Normal bu değerler. Ayrıca mobilde o kadar uzun oyun oynamak batarya için sağlıklı değil.

Bir kere uyardı telefon yaklaşık 3 - 3,5 saat modern combat 4 oynadım pil çok sıcak çıkarın diye bir daha o kadar uzun süre oynamadım hocam :)

- - - Eklendi - - -



Mc4ü ben 2 saat oynasam rahat % 70 gider..kaldiki açıldıktan 5 dakika sonra isinir telefon. Ama ne kadar isinirsa isinsin kasmiyor..peki wifi ile internette gezildimi sarj nasil gidiyor atiyorum 15 dk gezdim % 5 gitti vs gibi. Bilgilendirirmisin..:)

Ee benim telefonun ekranı sizin ki kadar büyük değil hocam sizinkiler dev maşallah onunda etkisi var tabi şarjda :ehe
Hocam normal şuan wifiden oyun indiriyorum real racing 2 yi şarj %70 te idi 15 dakika önce şuan %66 sizce iyi mi ?
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2 ve muslumcu46


Üst Alt