Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

codblackops2

codblackops2

Üye


S4'te A7 ve A15 var tabi oyunda A15 kullanıyor daha fazla güç tüketiyor. Tam bi değer veremicem şuan sonraki oyunda veririm :D



Ben en fazla 1 saat MC4 oynadığımı hatırlıyorum :D

Desene samsung bize daha doğrusu bana kazık attı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


muslumcu46

muslumcu46

Üye


S4'te A7 ve A15 var tabi oyunda A15 kullanıyor daha fazla güç tüketiyor. Tam bi değer veremicem şuan sonraki oyunda veririm :D



Ben en fazla 1 saat MC4 oynadığımı hatırlıyorum :D

Isınma varmıydı hocam 1 saatin sonunda :D
şarjı mı bitti telefonun yoksa :ehe
s4 te kral şimdi yav :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
smh60

smh60

Üye
15 dk oynadım %4 şarj gitti :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve codblackops2
smh60

smh60

Üye
evet :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

derbder001

Üye
bende ace 2 var a5 a8'e kadar kasmadi modern combat 1-2 kasmadi 3-4 kasti N.O.V.A 1-2-3 hiç kasmadi.Real racing 3 hariç 1-2 kasmadı.Real Football serisi kasmadı NFS serisi kasmadı GTA 3 ve Vice City kasmadı Max payne kasmadı.Kısaca Gameloftun 3-4 oyunu hariç hiç kasmadı
Şimdi soruma gelirsek burda ne dendiyse yaptım aynısı ama "Devam etmek için dokunun" diyen yere dokunup "YÜKLENİYOR(yani LOADİNG)" ekranında takılıp atıyor
Çözümü olan varmı
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Isınma varmıydı hocam 1 saatin sonunda :D
şarjı mı bitti telefonun yoksa :ehe
s4 te kral şimdi yav :D

Oyunu başladıktan kısa bi süre sonra ısınıyor zaten ama sürekli artmıyor sabit kalıyor. Benim şarj sorunum yok 4 gün gördüm ben S4 ile :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye


Oyunu başladıktan kısa bi süre sonra ısınıyor zaten ama sürekli artmıyor sabit kalıyor. Benim şarj sorunum yok 4 gün gördüm ben S4 ile :D

O zaman s4 reisimize saygılarımızı sunalım şarj 4 gün :D valla helal olsun o zaman samsung'a benim gördüğüm duyduğum şarjı en çok giden android telefon çünkü :D

- - - Eklendi - - -

Rom atılı da kasma ısınma yok :)

orjinal romda kasarmı ki la :hmmm
 
smh60

smh60

Üye
Sanmıyorum ama şarj daha fazla yer
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
O zaman s4 reisimize saygılarımızı sunalım şarj 4 gün :D valla helal olsun o zaman samsung'a benim gördüğüm duyduğum şarjı en çok giden android telefon çünkü :D

Tabi çok yoğun kullanımda 4 gün imkansız. Her şey kullanıma bağlı. 4 saatte de bitirebilirsin 4 günde de :D

Buyrun 4 gün ekran açık kalma süresi 3 saat



Konu içeriğinden uzaklaşmayalım yalnız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
frowell

frowell

Üye
arkadaşlar oyunu indirdim önce apk yı yukledim sonra sdkart-android-obb nin içine attım.
oyuna girince kontrol yapıyor sonra tamam butonu cıkıyor. Tıklayınca game loft ekranında beklerken çıkıyor oyunda sebebi nedir?

Edit: cihaz hafizasindaki obb ye atinca calisti kartta niye olmuyor?
 
theeternal

theeternal

Üye
en hızlı inen site hangisi
 
muslumcu46

muslumcu46

Üye


Tabi çok yoğun kullanımda 4 gün imkansız. Her şey kullanıma bağlı. 4 saatte de bitirebilirsin 4 günde de :D

Buyrun 4 gün ekran açık kalma süresi 3 saat



Konu içeriğinden uzaklaşmayalım yalnız :D

Valla helal olsun hocam ben ne yaptıysam bu kadar dayanmadı .
Peki hocam konuya geri girelim :ehe

- - - Eklendi - - -

en hızlı inen site hangisi

mega.co kardeşcan en hızlısı

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar oyunu indirdim önce apk yı yukledim sonra sdkart-android-obb nin içine attım.
oyuna girince kontrol yapıyor sonra tamam butonu cıkıyor. Tıklayınca game loft ekranında beklerken çıkıyor oyunda sebebi nedir?

İnternetini aç birde öyle dene kardeşcan
 
  • Beğen
Tepkiler: frowell ve ANIL
smh60

smh60

Üye
Önemli Değil
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
MusTiStyLe

MusTiStyLe

Üye
1 dk sonra htc one ile deyiceğim inş çalışır =)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46


Üst Alt