Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

Vellet7

Üye
Ya arkadaş bende niye olmuyor. Dosyayı indirdim. Oyunu kurdum . Girdim dosyalar kontrol ediliyor diyor sonra gameloft geliyor sonra atıyor oyundan. Bunu yaparken net bağlantısı vardı . Bağlantıyı kestim öyle girdim ama bu sefer de wifi ağı ya da mobil veri yi açmamı istedi. Yardım lütfen ...
 


Atacan-

Atacan-

Üye


Grafiklerde bir sorun yok yalnız ben beğendim. Çarpışmalarda uçuşan parçalar filan hoş :D

grafiklerde sorun var demiyorum..Java gibi diyorum.
Rr3 grafikleriyle bu oyunun grafiklerine bakarak konuşuyorum. .
Yanına bile yaklaşamaz.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Yanlis yola girdiyseniz ayvayi yediniz.1.yken sonuncu olabilirsiniz :ehe salgın diye bir yarış turu var onu tasarlayanin aklini seveyim :D
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi


grafiklerde sorun var demiyorum..Java gibi diyorum.
Rr3 grafikleriyle bu oyunun grafiklerine bakarak konuşuyorum. .
Yanına bile yaklaşamaz.

Bence java ile alakası yok. RR3 ve Asphalt farklı türde yarış oyunları sonuçta. Saygı duyarım fikrine sonuçta bunu yapmışlar oynamak veya oynamamak bizim elimizde başka yapacak bir şey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., codblackops2 ve AkiliBidik
Atacan-

Atacan-

Üye


Bence java ile alakası yok. RR3 ve Asphalt farklı türde yarış oyunları sonuçta. Saygı duyarım fikrine sonuçta bunu yapmışlar oynamak veya oynamamak bizim elimizde başka yapacak bir şey yok.

Java olmasada java nin modifiyelisi diyelim :))
Kendi fikrimdi zaten..Herkez aynı renkleri sevmiyor :)
Ben indirdim 3 5 dk oynadım kaldırdım. .
Teşekkürler dosyalar için. .
iyi eğlenceler herkeze..
 
  • Beğen
Tepkiler: AkiliBidik
theeternal

theeternal

Üye
Cok saol
 
anilari35

anilari35

Üye
Rr3 herturlu daaha iyi di bu son guncelelemeye kadar
 
mpy

mpy

Üye
oyun gayet güzel beyler buradaki yorumlara takılmayın. suya girmeyi sevmeyenin kumsal çok kötü demesiyle aynı burdaki yorumlar. bu aksiyon yarış türünde bir oyun. bu türü sevenler büyük keyif alacaktır. özellikle asphalt7 ye göre çok daha geliştirilmiş bir oyun. müzikler, efektler, pistler, sürüş her şey geliştirilmiş. burnaout havası var. en çok dikkatimi çeken de optimizasyon. özellikle ios dan çevrilme değil. tamamen android için uğraşılmış bir versiyon. yükleme süreleri çok kısa ve eski telefonlarda dahi sorun yaşayacağını zannetmiyorum.
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
asphalt 7 den çok daha iyi ama favorim Rr3 :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
Megandroid

Megandroid

Üye
Grafiklere bayildim yaa. Gameloft isini gercekte iyi yapiyor. Birde real football 2014 ve MC5 gelse tam olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

badb0y06

Üye
sağolasın deniyek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Asphalt 7 den pek bir farkı yok gibi ama grafik ayarları olması oyunu eşşiz kılmış ancak most wanted gibi birşeyler bekleyenler hayal kırıklığı yaşayabilirler . Oyun güzel :) Gmd discovery grafikler yüksekte 0 kasmayla süper oluyor :ehe
 
caglar b

caglar b

Üye
sadece apk yı yüklesem datayı kendi çeker mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

86vural

Üye
Arkadaslar oyunda sağa sola dönüşlerde araba ile beraber yol da yatıyor mu sizde galaxy s4 te bitek onu beğenmedim çözümü varmı Teşekkürler

soruma cevap verecek yokmu arkadaşlar
 

badb0y06

Üye
business tab 7 ye uyumsuz diyor indiriyorum belki açar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

ayd305n

Üye
teli tekrar baslattım girdim oyuna yarış yaptım oyun muhteşem çok düşük kalitede oynasam bile ama iki yarıştan sonra atıyor dha stabil olması lazım bide kasıyor tabletimde deniyecegim tel bu arada xperia neo v
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

tefecı

Üye
Note 2 de acmiyo sorun ne olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


Üst Alt