Vellet7
Üye
Grafiklerde bir sorun yok yalnız ben beğendim. Çarpışmalarda uçuşan parçalar filan hoş![]()
öznel yargı
grafiklerde sorun var demiyorum..Java gibi diyorum.
Rr3 grafikleriyle bu oyunun grafiklerine bakarak konuşuyorum. .
Yanına bile yaklaşamaz.

öznel yargı![]()

grafiklerde sorun var demiyorum..Java gibi diyorum.
Rr3 grafikleriyle bu oyunun grafiklerine bakarak konuşuyorum. .
Yanına bile yaklaşamaz.
Bence java ile alakası yok. RR3 ve Asphalt farklı türde yarış oyunları sonuçta. Saygı duyarım fikrine sonuçta bunu yapmışlar oynamak veya oynamamak bizim elimizde başka yapacak bir şey yok.
)
Arkadaslar oyunda sağa sola dönüşlerde araba ile beraber yol da yatıyor mu sizde galaxy s4 te bitek onu beğenmedim çözümü varmı Teşekkürler
sadece apk yı yüklesem datayı kendi çeker mi?
