Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

ilyas2107

Üye
arkadaşlar biri bana Allah rızası için yardım edebilirmi lütfen şimdi herkez cd fart android abb falan bahsediyorda ben bilgisayara s4 baglıyorum hafıza kartına giriyorumda burada android diye bi klasör yok o dedikleriniz benim telin hafızasında nasıl olacak bu iş pm atın veya buradan yazın lütfen
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


memeto9898

memeto9898

Üye
Motoluxe Açarmı Acaba :hmmm Google Play Uyumsuz gösteriyor Ama Denesemmi ? :hmmm Bu Aralar Fazla Yüklendk Ama İndirsemmi Acaba :ehe
 
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
Arkadaşlar bütün yorumları tek tek okudum discoveryde yüksek - orta da kasıyor acaba sürümde mi sorun var yoksa başka bir şey mi var ( max payne , gangster vb oyunları kasmadan oynadığım için bi acayip geldi bunu kasması ) şimdiden teşekkürler iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
memeto9898

memeto9898

Üye
Arkadaşlar bütün yorumları tek tek okudum discoveryde yüksek - orta da kasıyor acaba sürümde mi sorun var yoksa başka bir şey mi var ( max payne , gangster vb oyunları kasmadan oynadığım için bi acayip geldi bunu kasması ) şimdiden teşekkürler iyi forumlar
Oyunda Optimizasyon Sorunu Olabilir Google Play'de Uyumlu Göstermeyen Cihazda Bile Oynanabiliyor Ama 4 Çekirdekli Telefonda Oynanmıyor... Ben Upgrade Bekliyecem..
 
muslumcu46

muslumcu46

Üye
arkadaşlar biri bana Allah rızası için yardım edebilirmi lütfen şimdi herkez cd fart android abb falan bahsediyorda ben bilgisayara s4 baglıyorum hafıza kartına giriyorumda burada android diye bi klasör yok o dedikleriniz benim telin hafızasında nasıl olacak bu iş pm atın veya buradan yazın lütfen

Hocam telefondan bir ekran görüntüsü atmanız mümkünse yardım olayım ben .

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bütün yorumları tek tek okudum discoveryde yüksek - orta da kasıyor acaba sürümde mi sorun var yoksa başka bir şey mi var ( max payne , gangster vb oyunları kasmadan oynadığım için bi acayip geldi bunu kasması ) şimdiden teşekkürler iyi forumlar

Hocam oyun bende yağ gibi akıyor diğer discovery kullanıcılarındanda aynı şikayeti alıyorum ya bende bir sorun var sizde anlayamadım bu işi ben :hmmm
 

ilyas2107

Üye
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
agoin

agoin

Üye
Evet aynı sorun bendede var nasıl olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
LeanbLack

LeanbLack

Üye
hay masallaaaah :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Hocam telefondan bir ekran görüntüsü atmanız mümkünse yardım olayım ben .

- - - Eklendi - - -
tabi kardeşim nerenin görüntüsünü istiyorsun orayı atiyim

hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden

- - - Eklendi - - -

Evet aynı sorun bendede var nasıl olacak
sizin sorununuz nedir hocam ?
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2

ilyas2107

Üye
hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden


tamam kardeşim göndereyim resmi yalniz yani dahili hafıza derken telin hafızasından bahsediyorsun oraya girdigimde orada var android klasörü hafıza kartında yok sorun orda anladınızmı
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye
Ne kadar pil tüketiyor sorusuna gelirsek..note 2 de 75 dk oynamayla pilim % 73ten % 25e düştü. Normal mi :hmmm telefon ısısı da 35 dereceyi geçmedi. .
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46
alenkolik

alenkolik

Üye
Paylasim yapan arkadaşımıza Teşekkürler. Ama ben yine beğenmedim. Asphalt serisi 8 de bile basitlikten kurtulamamiş görsellik konusunda. Araçlar yine kagit gibi. Saçma sapan uçuşlar araçların dagilmalari. Gercekligi ne zaman yakalayacak merak ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
hocam telefonu taktınız bilgisayara değilmi ?
takıysanız usb belleği bağlayın ardından bilgisayarıma girin orada dahili hafıza ve hafıza kartı adından (farklı isimli olabilir)
dahili hafıza yazana girin 16 gb tır boyut bana oranın ekran görüntüsünü atın devam edelim kaldığımız yerden


tamam kardeşim göndereyim resmi yalniz yani dahili hafıza derken telin hafızasından bahsediyorsun oraya girdigimde orada var android klasörü hafıza kartında yok sorun orda anladınızmı

Abicim telefonda yer var ise telefon hafızasına atın yok ise hafıza kartına atmayın çünkü hafıza kartına atılan oyunu görmez telefon .

- - - Eklendi - - -

Ne kadar pil tüketiyor sorusuna gelirsek..note 2 de 75 dk oynamayla pilim % 73ten % 25e düştü. Normal mi :hmmm telefon ısısı da 35 dereceyi geçmedi. .

Şarjı emmiş hocam resmen :hmmm
Ben 60 dakika oynadım 50 den 43 e düştü :S

- - - Eklendi - - -

Paylasim yapan arkadaşımıza Teşekkürler. Ama ben yine beğenmedim. Asphalt serisi 8 de bile basitlikten kurtulamamiş görsellik konusunda. Araçlar yine kagit gibi. Saçma sapan uçuşlar araçların dagilmalari. Gercekligi ne zaman yakalayacak merak ediyorum.

Aynı fikirdeyim hocam ama eğlence amaçlı yüklenip oynanabilir bir oyun most wanted performansı beklemeyin :oke:
 

ilyas2107

Üye
- - - Eklendi - - -
iyide kardeşim madem öyle neden herkez cd kard android data içine atın diyo anlamadım ben burada dene cd card hafıza kartı degilmi
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye
Abicim telefonda yer var ise telefon hafızasına atın yok ise hafıza kartına atmayın çünkü hafıza kartına atılan oyunu görmez telefon .

- - - Eklendi - - -



Şarjı emmiş hocam resmen :hmmm
Ben 60 dakika oynadım 50 den 43 e düştü :S

- - - Eklendi - - -



Aynı fikirdeyim hocam ama eğlence amaçlı yüklenip oynanabilir bir oyun most wanted performansı beklemeyin :oke:

Imkansiz oyle birsey 60 dk oynayip % 7 azalmasi :hmmm
 
muslumcu46

muslumcu46

Üye
- - - Eklendi - - -
iyide kardeşim madem öyle neden herkez cd kard android data içine atın diyo anlamadım ben burada dene cd card hafıza kartı degilmi

Hayır abicim sd kart telefonun kendi hafızasıdır external sd ise hafıza kartıdır . Hafıza kartınızda yer var ise Oyunun datasını Android/obb klasörüne atın ve oyunu yükleyip oyunun keyfini çıkarın :oke:
Bu arada oyun internet gerektirmiyor ilk açılışta olsa internet bağlantısı istemiyor.

- - - Eklendi - - -

Imkansiz oyle birsey 60 dk oynayip % 7 azalmasi :hmmm
Şarjı çok iyi gidiyor hocam discoverynin inanması güç , wonderım varken biri bunu söylese inanmazdım ama gerçek :)
 

ilyas2107

Üye
,
- - - Eklendi - - -
bak sende diyorsunki hafıza kartında yer var ise android datasına atınız abi hafıza kartında yer var ama öyle bi klasör yok anladın
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye
Hayır abicim sd kart telefonun kendi hafızasıdır external sd ise hafıza kartıdır . Hafıza kartınızda yer var ise Oyunun datasını Android/obb klasörüne atın ve oyunu yükleyip oyunun keyfini çıkarın :oke:
Bu arada oyun internet gerektirmiyor ilk açılışta olsa internet bağlantısı istemiyor.

- - - Eklendi - - -

Şarjı çok iyi gidiyor hocam discoverynin inanması güç , wonderım varken biri bunu söylese inanmazdım ama gerçek :)

Bataryanda sorun olmasin?? Ne bileyim 43e indikten sonra kapanmıştır felan..adim gibi eminimki Asphalt 8i 1 saatte % 7 Şarjla calistiran telefon diye birşey yoktur.imkansizdir.amacim discoyu kötülemek veya samsungu ovmek degil ama zor çok zor
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
,
- - - Eklendi - - -
bak sende diyorsunki hafıza kartında yer var ise android datasına atınız abi hafıza kartında yer var ama öyle bi klasör yok anladın

Anladım abi ben seni , hafıza kartına atman için çeşitli işlmeleri yapman lazım oda uzun sürer . Sen telefon hafızasına at keyfine bak :)
 


Üst Alt