canaytekin
Üye
kesınlıkle haklısın aslında most wanted icin sabırsızlanmalıyız bu da vıdeosuAsla
- - - Eklendi - - -
Videoyu izledim vallahi oyun kotu . Asphalt 6 dan bi farki olmasini bekledim. Hic bi fark yok bi kac grafik yukseltmesinden baska. Hareketlerde bi fark goremedim fazla...
- - - Eklendi - - -
ANDROİDDE KOTU SYMBİANDA KOTU İOS TA KOTU ALAYİ BERBAT LAN! Yter artik la farklo bise yapin yaw![]()
[video=youtube;2xdHS4c3MEw]http://www.youtube.com/watch?v=2xdHS4c3MEw[/video]



