mangaaaaa
Üye
-
Konu Sahibi
-
biraz mı??? 600TL ~ 1250 TL iki katı laBence 520 alma biraz biriktirip 820 almani tavsiye ederim
Ah o mesajın cuk die her telde drt benim neodada aynı sorun var neoda birde üst panelde hepsi akıo mesajın keşke tek başı olsa=)bildiğim kadarıyla başka klavye seçeneğin yok. qwerty klavyeye mahkumsun
dediğin gibi telefonda oyun oynamayacaksan, WP sistemin eksiklerini iyi araştırdıysan, ve bu eksikler seni sıkıntıya sokm,ayacaksa, evet bu telefon sana göre, çünkü emin ol kullanırken uçak sürüyor hissine kapılabilirsin benden söylemesi
he mesajlaşmayı sık kullandığın için bildirim merkezinin sıkıntılı olduğunu (tepede cuk diye çıkıyo atılan mesajın ilk cümlesinin başı). whatsapp da kullanıyorsan o uygulamada şu an sıkıntılı güncelleme bekleniyor deli gibi. bunları da söyleyelim de sonra bilmiyordum deme
biraz mı??? 600TL ~ 1250 TL iki katı la
Elimdeki teli alırken 1000 tl verdim kckere oyun oynadn de hiçbiraz mı??? 600TL ~ 1250 TL iki katı la
Alıskanlıkları bırakamadm evet hala o e 250 modunu istyrm telde beni akıllı telefna baglayn tek sey internet=)gerçi kelime tahminleri WPde çok iyi, çoğu zaman kelimeleri yazmadan direk tahminle cümleyi yazdığım oluyohatalı kelimeleri de otomatik düzeltmesi de yerinde ama tabi alışkanlıkları bırakmak kolay olmaz ona bişi diyemem
Muhakkak daha iydrde cok aman aman özellik arayn brı dglm dıs görünüsü benı cezbedn=) tekrar bi telefnda o kdr para vrmk ıstemedm=)
Htc lere bak o zaman benim yorumum bu
internet deneyiminde de uçarsın ondan da şüphen olmasınAlıskanlıkları bırakamadm evet hala o e 250 modunu istyrm telde beni akıllı telefna baglayn tek sey internet=)
Saydıklarından anladgm bi tek ön kamera ve flas dıgrlerı ne ise yarar bilmyrm acıkcası=) bi tek ararsam flash ararım :/ram işlemci gibi teknik donanımların dışında 520deki temel eksiklikleri söyleyelim o zaman.
flaş yok,
ön kamera yok (ki sen kullanmıyormuşsun zaten),
nfc yok (hala şunu kim aktif olarak kullanıyor merak ediyorum),
bi de pusula yok. (bu da HERE City Lens uygulaması çalışmayacak demek)
aslında söylediklerine bakınca evet 520 sana
yetiyo ya
Bak ona sevimdim işte=)internet deneyiminde de uçarsın ondan da şüphen olmasın
Dostum şu whatsappta fln skntı var diolar baya sıkıntı mı bunlar?Pişman filan olmazsın kardeşim aksine çok memnun kalırsın diye düşünüyorum. Ben de androidden wp ye geçtim iyi ki de geçtim diyorum. Çok stabil, yani o kadar stabil ki sistem neden bu kadar kapalı diye yakınmamaya başlıyorsun artık. Bir de evet qwerty klavye var sadece ama klavyenin
tahmin, düzeltme, yazma
özellikleri filan çok iyi. Ben sana şiddetle
tavsiye ederim.
bir bakmışın mesajlar tıkır tıkır geliyor, bir bakmışın gecikmeli geliyor, bir bakmışın hiç gelmiyor ta ki sen whatsappı açana kadar!! arkaplanda çalışma kodlamasında sıkıntı var yani. ben bu durumu whatsappı geri tuşu ile kapatarak değil windows tuşu ile arkaya atarak çözmüş gibiyim kısmen. bildirimler çoğunlukla zamanlı geliyor bu şekilde. ancak yine de (her zaman olmasa da) whatsappa girerken uzun bekleme süreleri de çıkıyor karşına. yani sorunlu evet ama kullanılmayacak derecede mi? bence değil, ben bu şekilde kullanıyorum gayet yeterli sabırlıysanDostum şu whatsappta fln skntı var diolar baya sıkıntı mı bunlar?
Bu kdr kullanılan bi programada hala güncelleme gelmemiş olması garıp=) mecbur sabretcez yapck bişey yok umarım pisman olmam ya =)bir bakmışın mesajlar tıkır tıkır geliyor, bir bakmışın gecikmeli geliyor, bir bakmışın hiç gelmiyor ta ki sen whatsappı açana kadar!! arkaplanda çalışma kodlamasında sıkıntı var yani. ben bu durumu whatsappı geri tuşu ile kapatarak değil windows tuşu ile arkaya atarak çözmüş gibiyim kısmen. bildirimler çoğunlukla zamanlı geliyor bu şekilde. ancak yine de (her zaman olmasa da) whatsappa girerken uzun bekleme süreleri de çıkıyor karşına. yani sorunlu evet ama
kullanılmayacak derecede mi? bence değil,
ben bu şekilde kullanıyorum gayet yeterli sabırlıysan
Ben de yardım edin başlığını görünce sorun yaşayan bir kullanıcı olduğunu düşünmüştümŞu tavsiye görüş konularının başlıklarını böyle açmayın yahu.
Ah o mesajın cuk die her telde drt benim neodada aynı sorun var neoda birde üst panelde hepsi akıo mesajın keşke tek başı olsa=)
Sanırm bu klavye işi bozck beni hç sevmiorm o klavyeyi neoda bsta oyleydi seçenek yktu ama snra güncellemyle konuldu bence android daha çok kasıo ona göre :/
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?