O cihaz dan cihaza değişir iphonelarin pileri küçük olduğu için sıkıntı çıkarıyor fakat ipad lerdr böyle bir sıkıntı yok yani bu işletim sisteminden kaynaklanan bir sorun değilİos şarj iğrenç diyo herkes napam öyle Os yi
Oyunlarda daha fazla yer kaplamasının sebebi android de 1440p çözünürlüklü telefonlar da olduğu için dah6ua yüksek boyutlu texturelar kullıyor birinde hd ken diğerinde fullhd texturelar kullanılınca boyut artıyorBi Vice City bi San Andreas bi MC5' e bak hangisi daha fazla.


Üstün demiyeyimde hızlı olanı var, oda windows telefonlar ama sadece hızı, başka bir (uygulama desteği) şeyi yok.android ve iostan daha üstün sistem var mı?
Üstün demiyeyimde hızlı olanı var, oda windows telefonlar ama sadece hızı, başka bir (uygulama desteği) şeyi yok.
ben İphone kullanıyorum hata olduğunu telfonu kullanırken yaşamıyorum ve her ay güncelleme de gelmiyo işletim sisteminin sürümü değiştirirken telefonda tabiki hatalar olucak ama bunları düzeltmekle uğraşıyo android telefonları gibi ayda yılda bir güncelleme yapıp onuda saçma sapan bi şekilde yollamıyo veya yollayamıyo.android 5 le kendini aştıiphone hatalarını btiremediki hala her ay başı bi güncelleme millet kafayı yicek en sonunda
![]()
Surekli bi surum degisikligi icindesiniz androidde guncelleme geliyo stabil bi sekilde erken gelip sorunlar olacagina gec gelsin temiz gelsin.ben İphone kullanıyorum hata olduğunu telfonu kullanırken yaşamıyorum ve her ay güncelleme de gelmiyo işletim sisteminin sürümü değiştirirken telefonda tabiki hatalar olucak ama bunları düzeltmekle uğraşıyo android telefonları gibi ayda yılda bir güncelleme yapıp onuda saçma sapan bi şekilde yollamıyo veya yollayamıyo.
