Haber Android'in iOS'dan Daha Üstün Olduğunun 8 Kanıtı

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce?


  • Kullanılan toplam oy
    61
byAndroid

byAndroid

Üye
Konuda geçiyor mu bilmiyorum ama lolipop ios 8 den daha az çöküyormuş :D
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Konuda geçmiyor :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Ekle kardeş haberde okudum buda bi kanıt android candır gerisi heyecandır
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Aynı donanıma kurulmadığı sürece bu iki sistemin karşılaştırılmasına karşıyım.
 

MaxipmaN

Üye
yazıda note3 alın demiş yazı eski olabilir
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Aynı donanıma kurulmadığı sürece bu iki sistemin karşılaştırılmasına karşıyım.
Hız ve işlevsellik değilde kullanım çeşitlilikleri açısından bir karşılaştırma olmuş. Yoksa dediğin mantıklı olabilir.
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Bluetoothu parayla aldığım, resimi müziği bilgisayardan attığım, bildirim ve zil sesini değiştiremediğim, marketin %70 ini ücretli uygulardan satın aldığım, arasıra canım sıkıldığında telefonun yazılımıyla oynayamadığım, internetten bulduğum ücretsiz bir uygulamayı yükleyemediğim, diğer telefonlarla özellikleri aynı olmasına rağmen markasına daha fazla para verdiğim...vs,vs. Bunlar haricinde kabul edilebilir aslında İOS [emoji23]
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Bluetoothu parayla aldığım, resimi müziği bilgisayardan attığım, bildirim ve zil sesini değiştiremediğim, marketin %70 ini ücretli uygulardan satın aldığım, arasıra canım sıkıldığında telefonun yazılımıyla oynayamadığım, internetten bulduğum ücretsiz bir uygulamayı yükleyemediğim, diğer telefonlarla özellikleri aynı olmasına rağmen markasına daha fazla para verdiğim...vs,vs. Bunlar haricinde kabul edilebilir aslında İOS [emoji23]
İleride IOS'a geçecek olma nedenlerimden bazıları.
 
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Başarılar dilerim... Geçtikten sonra geri dönmeyi düşünme.
Bu tavrının nedenini sormayacağım, android de güzel ıos da. Geçen haftalarda telefonu elime her 5 alışımdan biri bozmak içindi, ıos alıp bu sistem kurcalama işlerinden uzaklaşmak istiyorum, o kadar.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Market bakımından appstore daha iyi olduğunu düşünüyorum playstore da çoğu uygulama gereksiz

Şu pil konusu da yanlış çünkü pil değişimi cihazdan cihaza değişiklik gösteriyor bunun androidle ilgisi yok
 
BurakTura

BurakTura

Üye
İyi ki android kullanıyorum :)

he şunlarıda yaz bence :D

istediğin oyunu müziği filmi indirerek oyna izle dinle hiç bir sıkıntın yok
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
fiyat konusunda sonuna kadar katılıyorum yazık ya geçen senenin telefonu 1300 bu senenin telefonu 1500 amaçları ney onu da anlamadım 1300 liraya 60 kişi alırsa 900liraya 150 kişi alır üstü sana kalır ama olur mu çok kıymetli telefonları var bulunmaz hint kumaşı :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Şarj kablolarının yaygın ve ucuz olması... Bir şeyin değerinin az olması ve o şeyden bir sürü olması ne zamandan beri üstünlük oluyor? =P
Her android cihazda micrsoSD desteği yok.
Aynı şekilde bir sürü android cihaz var bataryası çıkmayan.
Her keseye göre android varmış. Bir sürü çöp cihaz var.

Experia Z serisine ne diyim hiç bilemedim. Flash TV'de mi satıyorlar?

IOS'un üstün yanlarını saymaya gerek var mı? Ne kadar dandirik bir konu bu böyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve 0MG90

Emre

Üye
sakın ucuz şarj almayın patlar android kolaylık açısından güzel
 


Üst Alt