Bi kaynak gösterirsen kafanızdan yazıyorsunuz demesinlerEkle kardeş haberde okudum buda bi kanıt android candır gerisi heyecandır

Örnekler vermiş iyi bir kamera deneyimi için note 3 yazmışyazıda note3 alın demiş yazı eski olabilir
Hız ve işlevsellik değilde kullanım çeşitlilikleri açısından bir karşılaştırma olmuş. Yoksa dediğin mantıklı olabilir.Aynı donanıma kurulmadığı sürece bu iki sistemin karşılaştırılmasına karşıyım.
Atıyım özeldenBi kaynak gösterirsen kafanızdan yazıyorsunuz demesinler![]()
İleride IOS'a geçecek olma nedenlerimden bazıları.Bluetoothu parayla aldığım, resimi müziği bilgisayardan attığım, bildirim ve zil sesini değiştiremediğim, marketin %70 ini ücretli uygulardan satın aldığım, arasıra canım sıkıldığında telefonun yazılımıyla oynayamadığım, internetten bulduğum ücretsiz bir uygulamayı yükleyemediğim, diğer telefonlarla özellikleri aynı olmasına rağmen markasına daha fazla para verdiğim...vs,vs. Bunlar haricinde kabul edilebilir aslında İOS [emoji23]
Ekledim konuyaAtıyım özelden
Eyvallah kardeşimEkledim konuya

Başarılar dilerim... Geçtikten sonra geri dönmeyi düşünme.İleride IOS'a geçecek olma nedenlerimden bazıları.
Bu tavrının nedenini sormayacağım, android de güzel ıos da. Geçen haftalarda telefonu elime her 5 alışımdan biri bozmak içindi, ıos alıp bu sistem kurcalama işlerinden uzaklaşmak istiyorum, o kadar.Başarılar dilerim... Geçtikten sonra geri dönmeyi düşünme.
