Haber Android'in iOS'dan Daha Üstün Olduğunun 8 Kanıtı

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce?


  • Kullanılan toplam oy
    61
byAndroid

byAndroid

Üye
Ben uygulama dedim canım kardeşim oyun değil
 


0MG90

0MG90

Üye
Kıvır kıvır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci
byAndroid

byAndroid

Üye
Ne kivircam yukarda kanıt var ören verdiğim şeyler de uygulamalar zaten yukardada uygulama yazdım haklı çıkamayınca kıvır kıvır diyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Tamam işte Android daha yaygın ve üstün özellikleri var tartışmayın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
İos şarj iğrenç diyo herkes napam öyle Os yi
O cihaz dan cihaza değişir iphonelarin pileri küçük olduğu için sıkıntı çıkarıyor fakat ipad lerdr böyle bir sıkıntı yok yani bu işletim sisteminden kaynaklanan bir sorun değil
Bi Vice City bi San Andreas bi MC5' e bak hangisi daha fazla.
Oyunlarda daha fazla yer kaplamasının sebebi android de 1440p çözünürlüklü telefonlar da olduğu için dah6ua yüksek boyutlu texturelar kullıyor birinde hd ken diğerinde fullhd texturelar kullanılınca boyut artıyor
 
PriZm

PriZm

Üye
:locked: @Nextman
 
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci
0MG90

0MG90

Üye
Bencede artık kilitlensin. Alıntı haber onu geçtim yorumlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Aslında konu Android bölümünde olduğu için ios kullanıcılarına yönelik tartışma yaratıcı bir durum yok. Yazıyı yazan tamindir editörü bir yazı yazmış ve androidin özgür kullanımı hakkında üstünlüğünün olduğu idda etmiş. Bu yönden üstün olduğunu bende düşünüyorum. İos kullanan yada tersini düşünen arkadaşlar mutlaka olacaktır. Konu kilitlenedebilir bu şekilde de kalabilir. Takdir adminlerimizin. Ama ne olursa olsun iki sistemi için birbirimize kızmamıza, tartışmamıza veya hakaret etmemize de gerek yok.
 
MuhammedGMS

MuhammedGMS

Üye
Bu konu neden uzatılıyor anlamıyorum kardeşim sen android kullanmak istiyosan kullan sana zorla ios kullan diyen mi var benim s4 üm vardı kullandım telefonun şarjı çok çabuk bitiyor, oyunların çoğunda tam performans alamıyordum, arayüz kasıyordu, internet aşırı yavaştı 3g açık olmasına rağmen ama androidin tek iyi yanı ucuz ve istediğini telefona atıp yükleyebiliyosun fakat bunun sonucunda telfon yavaşlıyor ve virüs girme olasılığı artıyor ben 2000 liralık telefon alcam telefona adam istediği gibi virüs atıcak yok öyle bişey virüs programı kur temizleme programı kur onu kur bunu kur telefon yavaşlıcak ben hiç bi zevk almicam bu yüzden android herzman 2.sırada olur adamlar 2gb ram koyuyo ne gerek var senin pcde 8 gb lık ramde olsa program kurunca oyun oynuyunca virüs girince o pc yavaşlıyo bi zman sonra androidde öyle ama İOS farklı adamlar hani helal olsun dersin ya öyle bişey yapmış telefona virüs girmesi çok zor zaten donma diye sorun yok eğer telefonuna göre olmayan oyun vb. program yüklemediğin taktirde ben şuan İphone 6 Plus kullanıyorum androidde olmadığım kadar mutlu oldum keşke ozmanlar s4 alıcağıma iphone 5 alsaydım dedim napalım cahillik işte zamanında nokia n8 'de de aynı cahilliği yaşadım iyi dediler aldık servisden çıkamadık neyse konuya gelelim İOS sana istemediği şeyi yaptırmıyo neymiş androidin marketinde milyonlarca uygulama var appstorede daha az tamam fazla olabilir zaten google önüne geleni koyuyo virüs mi değilmi belli değil program kuruyon virüsten başka bişey yok ama appstore'de öyle bi dünya yok adamlar bakıyo uygun değilse siliyo zaten senin android te kullandığın bütün en önemli yazılımlar İOS ' tada oluyo merak etme hemde daha kaliteli programlarda oluyo. Bide Güncelleme konusuna gelelelim Android telefon alıyosun eğer telefon modeli piyasada fazla bilinmezse bilki güncelleme bekleme gelebilirde gelmeyebilirde ama adam 500 liralık telefon yapcak onunla mı uğraşır ama markası yüksek bi telefonsa Samsung Sony HTC vb. gibi ozman bekleyebilirsin ama her telefonuna verir mi orası belli olmaz artı verirse kaç ay sonra hatta yıl sonra aranızda benim eskiden kullandığım Galaxy S4 ü olan vardır güncelleme bekliyorlar lolipop bize ne zaman gelicek diye adamlar polonyada hindistanda çıkartıyo daha bizim ülkeye ne zaman gönderir bilinmez. Apple bu konu içinizi ferah tutar bi güncelleme geldimi hem bütün tlefonlarına entegre yapıyo hemde bütün dünyada aynı anda paylaşıyo hani belki eski modellere biraz geç gelir ama gelir bu konuda sıkıntı olmaz.Söylemek istedğim şu ki şu karşılaştırmadan vazgeçin teknolojiyi araştırın en yeni en pahalı herzman iyi değildir. Sana uygun olan herzman iyidir. Ben İphone kullanıyom diye İOS ü övmüyorum adamlar benim telefonumu kullananlar arası bluetoot yapmış doğruda yapmış çünkü biliyoki kendi cihazında virüs olmicağını o yüzden öyle yapmış.Android arkadaşta bi müzik atıyon bakmışsın virüs aha nolcak telefonu ele geçirdi ozman içindekileri al format at uğraşta dur.Google 'un daha çok gelişmesi lazım. Benim söylemek istediğim şu işletim sistemlerine düşman gibi bakmaktan vazgeçin bunu adamlar kendileri düşünsün sen hoşuna giden özellikleriyle vb. şeyleri sana uygun olan güncelleme gelicek diye aylar yıllar beklenmeyen telefonu al kullan. Sen Androidide karşılaştır İOS u da karşılaştır isteyen istediği telefonu alır kullanır ve şuan da Dünyada ki telefonlarda en güvenilir işletim sistemi İOStur. Bilgisayardada Mac OS X'tir. Windows'a nolur çöker format atarsın , virüs girer silemezsin format atarsın, yavaşalar format atarsın herşeye format ata ata pc eskir. Apple' böyle bi sıkıntı yok.Ben Macbook alıcaktım ama vazgeçyim onun yerine xbox veya playstation alıcam neden mi oyunları daha akıcı ve donma olmadan oynamak için çünkü ekran kartım yetmicem ram im yetmicek işlemcim yetmicek diye düşünmeme gerek yok.Neyse bayağı uzun oldu bu yazı demek istediğim sen ya özgür olup ama güvensiz hissediceksin kendini. yada yine özgür olucan ama güvenli hissediceksin kendini.
 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@

BlackhoviX

Üye
"Sony Experia Z"
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Stabilitede tartışmasız İos,fakat beni kesmiyor yakın zamanda Note 3 ve 5S arasında kalmıştım tabiki İOS tercih etmedim.İos daha basit kullanıcılara hitap ediyor,kişiselleştirme zaten androidle kıyaslarsak resmen yok.Kişiliğe göre değişir herkesin hayatına kimse karışamaz,şu hanım şu telefonu kullanır bu beyefendi şunu kullanır kimseye kimse garışamaz :ehe
 
ykpknl

ykpknl

Üye
android 5 le kendini aştı :bigstar: iphone hatalarını btiremediki hala her ay başı bi güncelleme millet kafayı yicek en sonunda :bleh:
 
aksitman

aksitman

Üye
Kardeşim bu konuyu ios bölümüne aç iosçular iki dakikada seni yer bitirir
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
turancen

turancen

Üye
Abi biri bana şunu söyleyebilirmi, telefona hiç, android kısmında root, windowsta hiçbişey ve ios kısmında jailbreak yapılmadan, tüm sitelerden film indirebilirmisiniz.

Androidde. (en düşük android telefonda bile yapabilirsiniz)
Es file manageri indirin, internetten film sitesine girin, 1 tane film açın, film ekranına basılı tutun kaydet deyin ve es file manager ile istediğiniz kadar film indirin :D

iphone da, yapın bakalım yapabilecekmisiniz.

windowstada yokk.

iphone telefonun hızına şu anda windows telefonlar erişmiştir, lakin uygulama sorunu olduğu için, henüz gelişme aşamasındadır, bu yüzden tercih edilmiyor, 4 yıldır Android cihaz kullanıyorum, 100 tllik android cihazın yaptığını ios ve windowslu telefonlar yapamıyorsa, gerisini siz düşünün. Bunlar hepsi benim düşüncelerimdir, kimse üstüne alınmasın.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs ve byAndroid

Emre

Üye
android ve iostan daha üstün sistem var mı?
 
98farom98

98farom98

Üye
Bana göre android 1 numara :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Üstün demiyeyimde hızlı olanı var, oda windows telefonlar ama sadece hızı, başka bir (uygulama desteği) şeyi yok.

Windows daha mı hızlı? :eek:
Oyunların uygulamadan sayılmaması da çok acayipmiş. Konu gittikçe komikleşiyor.
 
MuhammedGMS

MuhammedGMS

Üye
android 5 le kendini aştı :bigstar: iphone hatalarını btiremediki hala her ay başı bi güncelleme millet kafayı yicek en sonunda :bleh:
ben İphone kullanıyorum hata olduğunu telfonu kullanırken yaşamıyorum ve her ay güncelleme de gelmiyo işletim sisteminin sürümü değiştirirken telefonda tabiki hatalar olucak ama bunları düzeltmekle uğraşıyo android telefonları gibi ayda yılda bir güncelleme yapıp onuda saçma sapan bi şekilde yollamıyo veya yollayamıyo.
 
ykpknl

ykpknl

Üye
ben İphone kullanıyorum hata olduğunu telfonu kullanırken yaşamıyorum ve her ay güncelleme de gelmiyo işletim sisteminin sürümü değiştirirken telefonda tabiki hatalar olucak ama bunları düzeltmekle uğraşıyo android telefonları gibi ayda yılda bir güncelleme yapıp onuda saçma sapan bi şekilde yollamıyo veya yollayamıyo.
Surekli bi surum degisikligi icindesiniz androidde guncelleme geliyo stabil bi sekilde erken gelip sorunlar olacagina gec gelsin temiz gelsin.
 


Üst Alt