Haber Android'in iOS'dan Daha Üstün Olduğunun 8 Kanıtı

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce?


  • Kullanılan toplam oy
    61


Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Yalnız bu usb olsun, batarya çıkması olsun, bluetooth olsun bu bahsettikleriniz symbianda da var. Kıyasınıza göre Symbian>Ios gibi bir durum oluyor. Yapacağınız kıyaslar hep bu yönde olmamalı. Mesela stabillik konusunda kıyaslayın ne bileyim işlemci performansında kıyaslayın ekran çözünürlükleri olsun bir ton kıyas varken hep ios un eksilerinden bahsederken sadece androide özgü özellikler olmayan özelliklerle kıyaslamayın. Bakınız yapabileceğiniz en iyi kıyas kişiselleştirme olabilir mesela androidin en büyük ve yegâne artısı budur kanımca.
Dediğiniz kısmen doğru fakat şu an telefon alamayı düşünen birisi artık Android , İos yada Windows Phone tercih ediyor.Bu konudada sadece Android ve İos karşılaştırılmış.Ve bana göre ekran çözünürlüğü , bataryanın çıkıp yada çıkmaması çokta önemli değil android ve iosu karşılaştırırken.Eğer ben bu iki sistemi kıyaslıyorsam elbette bluetooth,usb seçeneklerinden bahsedirim.Yalnız dediğiniz özellikler kıyaslamada tabiki önemli etkenler içinde.Dediğim gibi kimin neyi kullandığına bağlı olarak bu değişir.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
bu iphone ve samsung karşıklaştırması gibi olmuş
şöyle bi teknoloji forum sözü vardır ios ile android , mac ile windows karşılatırılmaz çünkü donanım farkları vardır
 
0MG90

0MG90

Üye
Konuya bak ya. Resmen saçma sapan şeyler yazmışlar. Google Play'in o kadar uygulamaya sahip olması AppStore'a yetişmeye çalışmasıdır bir kere. Önüne geleni geliştirici diye alırsa tabi ki o kadar uygulama olur. Hangi marketin kaliteli olduğu da belli.
Ne zamandır 30 iğneli kablo veya yıldırım (lightning) kablosu bulmak bu kadar zorlaştı? Hemde pahalı fiyata? İnternete girin veya bi telefoncuya gidinde bir sorun kaç lira diye.
Her Android cihazda batarya değişimi ve SD kart seçeneği yok. Her firma böyle yapsaydı...
Flash bellek kullanımına gelelim. Bunu kesin iOS cihazı kullanmayan yazmış olmalı ki cihazı iTunes olmadan bile bilgisayara bağladınız da Bilgisayarımdan cihazı flash bellek gibi kullanabilirsiniz. Ben iPod Shuffle'ımı bile öyle kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@
The Pancar

The Pancar

Üye
Siz böyle şeyler yazdıkça insanların konu açası gelmiyor
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Android de Batarya çıkmiyor sd kart takilmiyir discovery 2
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Android Ne Kadar Üstün Olsada Ahmet Emmi Yine Ayfon Alırım Diyecek Onun İçin Bilen Bilir Neyin Ne Olduğunu :D
 

KırcalıHolding

Üye
Iphonenin özelliği donanım ve yazılımın birbirine stabil çalışıp kullanılan malzemeninde üstün nitelikte olması sebebiyle ortaya kaliteli bir ürünün çıkması...tek eksik yönü ekranı ufaktı onuda hallettiler.zaten iphone kullandığınız zaman anlıycaksınız grafiklerden android oyuncak gibi kalıyor....android kullanıcıları bi tane nokia Symbian alıp kullansın sonra android kullansın aradaki fark nasılsa androidle iphone arasındaki farkta öyledir..
 
The Pancar

The Pancar

Üye
Iphonenin özelliği donanım ve yazılımın birbirine stabil çalışıp kullanılan malzemeninde üstün nitelikte olması sebebiyle ortaya kaliteli bir ürünün çıkması...tek eksik yönü ekranı ufaktı onuda hallettiler.zaten iphone kullandığınız zaman anlıycaksınız grafiklerden android oyuncak gibi kalıyor....android kullanıcıları bi tane nokia Symbian alıp kullansın sonra android kullansın aradaki fark nasılsa androidle iphone arasındaki farkta öyledir..
4s kullandım bir fark göremedim grafiklerde hmm
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Şarj kablolarının yaygın ve ucuz olması... Bir şeyin değerinin az olması ve o şeyden bir sürü olması ne zamandan beri üstünlük oluyor? =P
Her android cihazda micrsoSD desteği yok.
Aynı şekilde bir sürü android cihaz var bataryası çıkmayan.
Her keseye göre android varmış. Bir sürü çöp cihaz var.

Experia Z serisine ne diyim hiç bilemedim. Flash TV'de mi satıyorlar?

IOS'un üstün yanlarını saymaya gerek var mı? Ne kadar dandirik bir konu bu böyle.
Siz ve diğer bir kaç arkadaş her android cihazın bataryası çıkmıyor hafıza kartı desteği yok demişsiniz de örneğin 100 android telefonun en az 90 tanesinde batarya ve microcd kart olanakları vardır. Arada bir kaç model öyle olabilir. İphonun hangi serisinde bu destek var? Bence bir üstünlük :) ucuz androidler size göre çöptür maddi durumu olanlar için bir seçenektir. Birşeyin yaygın olması ve hemen hemen her evde bulunması bence üstünlüktür :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid ve The Pancar
zencibitc

zencibitc

Üye
gel gelelim androidin kasma şeysii.... samsung dışında androidi kasan telefonu duymadım hele htc sony ve nexus alın ozaman görün. ve android 5. sürümündeyken ios 8. sürümde . android 8 değil 6 olması bile iosu devirmeye yeter.
 
Invoke

Invoke

Üye
Neyin kafasıdır arkadaş bu? Adamların sürüm numarası ileride diye geride mi oluyorlar? :ah
Bir tek samsung değildir. Arayüzü sorunlu olan bir tek samsung değil.

90% oran yapmışsınız bir de. Biraz fazla olmuş o oran. Belki çevrenizdeki 90% dır.
Yazı nereden kopyalandıysa eski gibi duruyor. Karşılaştırma bile değil.

Ucuz cihaz benim için çöp değildir. Mesela bir zenfone 5 ya da nexus 5 ya da benzeri F/P ürünlerinden bahsetmiyorum. Çöp dediğim adını bile bilmediğimiz binlerce cihaz var. Adını bildiğimiz de yüzlerce çöp cihaz var. Cihaz çöplüğünden ayrı markette çöplük. Çöp uygulamaları görmezden gelsek bile IOS da olup da Android de olmayan bir sürü kaliteli uygulama var. Daha var da var...
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90

MaxipmaN

Üye
Google play kalite seviyesi arttı fakat oyunlar bölümü araba parketten ibaret, çıplak gösteren kamera gibi saçmalıklar iosta var mı merak ediyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
byAndroid

byAndroid

Üye
Birde şey var app storede aynı uygulamayla google playe ki aynı uygulamanın boyutu bir değil app storede ki uygulama 2-3 kat daha fazla hem daha geç iniyor hem daha fazla yer kaplıyor artırabilir hafıza da yok :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Bence konu kilit olsun haber sadece haber değerinde kalsın yorum yapılmasın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
Rainesto

Rainesto

Üye
Android , iostan daha az çöküyormuş :AsDssad
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
İos şarj iğrenç diyo herkes napam öyle Os yi
 
0MG90

0MG90

Üye
Birde şey var app storede aynı uygulamayla google playe ki aynı uygulamanın boyutu bir değil app storede ki uygulama 2-3 kat daha fazla hem daha geç iniyor hem daha fazla yer kaplıyor artırabilir hafıza da yok :D
Daha fazla mı yer kaplıyor? Daha az olmasın?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Daha fazla bi gmail bir facebook bi retrica uygulamalarına bak hangi mağazada boyutları yüksek :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Bi Vice City bi San Andreas bi MC5' e bak hangisi daha fazla.
 


Üst Alt