Karşılaştırma Android Yazılımı ve Uygulama Desteği

Sponsorlu Bağlantılar

turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Saf android olmayan diğer android cihazlarda zamanla kasmalar olabilir arayüz nedeniyle falan, benim tafsiyem nexus 4, 5 yada G2 falan bakmanız yönündedir. Beklerseniz Bunların 2. Nesilleri falan çıkacak G3 Z2 Htc m8 falan ama onlarda 2 bin tl nin altında gelmez.
Hocam g2 de kendi arayüzünü kullanıyor. Onda da olmaz mı?
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ya bu arayüzden arayüzede farklılık gösterebilir. Ben görmedim öyle G2 den arayüz yüzünden şikayetçi olan falan ama geçenlerde biri konu açmış 3 aylık cihazım kasmaya başladı falan diye. Bilmiyorum yani ama G2 donanımı gerekçesiyle kasma olsa bile bu olayla daha az karşılaşırsın. 4S ' inde 64 gb nin hepsini kullanmamışsındır, 16 lık bi nexus 5 aldığında diğer 16 gb olan cihazlarda 2 gb daha fazla hafıza ayrılıyo sana. Bilgin olsun.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu arayüzden arayüzede farklılık gösterebilir. Ben görmedim öyle G2 den arayüz yüzünden şikayetçi olan falan ama geçenlerde biri konu açmış 3 aylık cihazım kasmaya başladı falan diye. Bilmiyorum yani ama G2 donanımı gerekçesiyle kasma olsa bile bu olayla daha az karşılaşırsın. 4S ' inde 64 gb nin hepsini kullanmamışsındır, 16 lık bi nexus 5 aldığında diğer 16 gb olan cihazlarda 2 gb daha fazla hafıza ayrılıyo sana. Bilgin olsun.

Hocam buyrun hafızayıda sonuna kadar doldurduğum oldu.
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu arayüzden arayüzede farklılık gösterebilir. Ben görmedim öyle G2 den arayüz yüzünden şikayetçi olan falan ama geçenlerde biri konu açmış 3 aylık cihazım kasmaya başladı falan diye. Bilmiyorum yani ama G2 donanımı gerekçesiyle kasma olsa bile bu olayla daha az karşılaşırsın. 4S ' inde 64 gb nin hepsini kullanmamışsındır, 16 lık bi nexus 5 aldığında diğer 16 gb olan cihazlarda 2 gb daha fazla hafıza ayrılıyo sana. Bilgin olsun.
siz hangi cihazı kullanıyorsunuz? Bir de nexus 32 gb kapasitelisi yok mu?
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ben nexus 5 kullanıyorum. G2 alcaktım ikisi arasında kaldım birazda bütçe nedeniyle bunu seçtim. Şuan yok, şimdi baktım diğer mağazalara daha ucuza gelir diyodum ama aynı fiyat.Hafızayı ölümüne kullanıyosunuz anladım :D şöyle bişey düşünebilirsin bi otg kablosuyla flaş bellek bağlarsın yetmezse, 16 o kadar oyun yüklü olduğu halde yetiyo bana
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Ben nexus 5 kullanıyorum. G2 alcaktım ikisi arasında kaldım birazda bütçe nedeniyle bunu seçtim. Şuan yok, şimdi baktım diğer mağazalara daha ucuza gelir diyodum ama aynı fiyat.Hafızayı ölümüne kullanıyosunuz anladım :D şöyle bişey düşünebilirsin bi otg kablosuyla flaş bellek bağlarsın yetmezse, 16 o kadar oyun yüklü olduğu halde yetiyo bana

Hocam dediğim gibi her uygulamayı kurcalarım indiririm. Cihazımda lâzım olur diye tutarım. Onun haricinde defiğim gibi 50-60 yüklesem daima stabil kalacak bir cihaz yeterli gelir bana ben direk telefona dosya atmayı özledim. Pdf vs. Öğretmenlik okuduğum için güzel oluyor. Htc one gerçekten güzel bir cihaz ama pahalı.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Htc one güzel ama o donanıma o para verilmez artık. Pdf dosyalarında falan sıkıntın olmaz, kendisinde office uygulaması bile yüklü geliyo yani.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Neden :D hocanın pc de gösterdiği formulleri denedim oldu :D :D bide not kaydetmek için falan başka bi program yüklü değil ona yazıyorum ödevleri falan :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Neden :D hocanın pc de gösterdiği formulleri denedim oldu :D :D bide not kaydetmek için falan başka bi program yüklü değil ona yazıyorum ödevleri falan :D

Demosu değil mi? 30günlük falan? Ben hiç açmadan sildim. :ehe
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yoo demo değil bana öyle bişey gelmedi
 
Invoke

Invoke

Üye
Yoo demo değil bana öyle bişey gelmedi

Bedavaymış zaten, yükleyeyim tekrar. :ehe
siz hangi cihazı kullanıyorsunuz? Bir de nexus 32 gb kapasitelisi yok mu?

Türkiyede yok. :/

Ya bu arayüzden arayüzede farklılık gösterebilir. Ben görmedim öyle G2 den arayüz yüzünden şikayetçi olan falan ama geçenlerde biri konu açmış 3 aylık cihazım kasmaya başladı falan diye. Bilmiyorum yani ama G2 donanımı gerekçesiyle kasma olsa bile bu olayla daha az karşılaşırsın. 4S ' inde 64 gb nin hepsini kullanmamışsındır, 16 lık bi nexus 5 aldığında diğer 16 gb olan cihazlarda 2 gb daha fazla hafıza ayrılıyo sana. Bilgin olsun.

O cihaz hatalı olabilir, arkadaşımda da var G2, akıyor cihaz.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Aynen görmüşsündür konusunu zaten :D 200 daha koyabilseydim ondan alcaktım, 1400 e de ithalatçi firma garantili satan yerler vardı ordada kalmamış şansıma
 
Invoke

Invoke

Üye
Aynen görmüşsündür konusunu zaten :D 200 daha koyabilseydim ondan alcaktım, 1400 e de ithalatçi firma garantili satan yerler vardı ordada kalmamış şansıma

Bence daha iyi olmuş. Ben alabilirdim G2 ama Nexus'u tercih ettim. :D
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
öyle baya araştırdım herkes nexus 5 falan deyince dahada uygun geldi bunu aldım memnunum. Fakat az önce yine oldu çekmedi mesajlar falan gelmedii, bildirim çubuğunu indiriyorum internet bağlantısı yok yazıyo, bazen sadece acil aramalar için yazıyo, arada avea yazıyo sıkıntı neyse ya
 
Invoke

Invoke

Üye
öyle baya araştırdım herkes nexus 5 falan deyince dahada uygun geldi bunu aldım memnunum. Fakat az önce yine oldu çekmedi mesajlar falan gelmedii, bildirim çubuğunu indiriyorum internet bağlantısı yok yazıyo, bazen sadece acil aramalar için yazıyo, arada avea yazıyo sıkıntı neyse ya

Hat ile ilgilidir, cihazla ilgili olduğunu sanmıyorum. Ben de sorun yok.
 


Üst Alt