turgutilbars
Üye
Hocam g2 de kendi arayüzünü kullanıyor. Onda da olmaz mı?Saf android olmayan diğer android cihazlarda zamanla kasmalar olabilir arayüz nedeniyle falan, benim tafsiyem nexus 4, 5 yada G2 falan bakmanız yönündedir. Beklerseniz Bunların 2. Nesilleri falan çıkacak G3 Z2 Htc m8 falan ama onlarda 2 bin tl nin altında gelmez.
şöyle bişey düşünebilirsin bi otg kablosuyla flaş bellek bağlarsın yetmezse, 16 o kadar oyun yüklü olduğu halde yetiyo bana
