Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
beta 4 u kuran varmıdır?
ben kurdum beta 3 ten tek farkını anlamak için 3g ile internette gezmek yoksa beta 3 ten bi farkı yok o yüzden 3g ile internette gezinmeyen arkadaşlar beta 4 e geçmenize gerek yok ama sizn tercihiniz geçersenizde bişey olmaz
 


knight97

knight97

Üye
Kardesim beta4 e gecerken ayni adimlari uyguluyoruz tamam anladim. Ama beta4e gecince sd karttaki uyg ve oyunlar siliniyo mu onu merak ediyorum.
 

WoodPecker

Üye
Hocam ben beta3 kullanıyorum 1 haftadır. Beta4 e nasıl gecerim yardımcı olursanız sevinirim :) ayrica bi sey daha var sd kartta olan uygulamalar ve oyunlar silinir mi?

Tabiiki silinecek sonucta rom yukluyorsun Ma gmail hesabin araciligi ile otomatik olarak yuklenir yedekleme yapiyorsan. Diger soruna gelecem olursak wipe data wipe cache yap format system yap sonra romu ve gappsi kur yani tekrar en bastam islemleri yapacaksin dostum ;)
 

kilicaslan17

Üye
Yine aynı kernel mi kullanılıyor ?
 
knight97

knight97

Üye
Tabiiki silinecek sonucta rom yukluyorsun Ma gmail hesabin araciligi ile otomatik olarak yuklenir yedekleme yapiyorsan. Diger soruna gelecem olursak wipe data wipe cache yap format system yap sonra romu ve gappsi kur yani tekrar en bastam islemleri yapacaksin dostum ;)

Eyvallah kardesm :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar cm9 yeni sürümlerine geçmek için sadece rom dosyasını yüklemeniz yeterli.Temelde yeni rom yüklüyor olsakda yine aynı romu yüklediğimiz için wipe ve format işlemlerine yada gapps kurmaya gerek yok.Yani şuan cm9 romunu kullanıyorsanız sadece beta4 ü indirin ve kurun.Hiçbirşey silinmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: xtrem06
spazmol

spazmol

Üye
sadık kardeş direk telefondan güncelleme yapsalar olur mu peki indirmeye gerek duymadan
bence güncellemeyi boşuna koymamışlardır diye düşünüyorum ben :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Of ya daha dun kurmustum ve baya duzenlemistim.simdi kurup bi daha duzenlicem|-)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu sadece resmi cyanogenmod desteği olan cihazlar için cyanogenmod kaynak güncellemelerini almaları için kullanılan bir seçenek.Beta ve alpha sürümler için kullanılamaz.
 

deadhero

Üye
ben uygulamaların sırasını değiştiremidm basılı tutunca widget oluyor
 
-Emre

-Emre

Üye
Arkadaşlar cm9 yeni sürümlerine geçmek için sadece rom dosyasını yüklemeniz yeterli.Temelde yeni rom yüklüyor olsakda yine aynı romu yüklediğimiz için wipe ve format işlemlerine yada gapps kurmaya gerek yok.Yani şuan cm9 romunu kullanıyorsanız sadece beta4 ü indirin ve kurun.Hiçbirşey silinmez.

hm hicbisey yapmadan direk yeni romu kursak oluyor yani
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ben uygulamaların sırasını değiştiremidm basılı tutunca widget oluyor

Cyanogenmod romlarında menü düzeni alfabetik sıraya göre oluşturulmuştur.Bunu tarihe göre yada alfabetik sıraya göre ayarlayabilirsiniz sadece elle düzenleyemezsiniz.

- - - Eklendi - - -

hm hicbisey yapmadan direk yeni romu kursak oluyor yani
Evet sadece yeni sürümü kurun.Ama dikkat edin sadece cm9 un eski sürümlerinden yenisine geçerken geçerli bu.
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
ben kurdum beta 3 ten tek farkını anlamak için 3g ile internette gezmek yoksa beta 3 ten bi farkı yok o yüzden 3g ile internette gezinmeyen arkadaşlar beta 4 e geçmenize gerek yok ama sizn tercihiniz geçersenizde bişey olmaz

evet bende yukledım telefonumda sınırsız ınternet oldugu ıcın benım ısıme yaradı acıkcası daha hızlı ınternet kullanıyorum beta 3 e gore teesekurler :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
H hızı olmadan 3g ile saniyede 400-450kb civarlarındayken internet hızı H ile 1.5-2 mb a kadar çıkıyor.Yani beta4 mobil internet kullanan herkes için kesinlikle gerekli bir güncelleme.
 

slvestre-99

Üye
hocam sizce beta 4 mu yukliyim yoksa cm10 alpha 2 mi hangisi en iyi

- - - Eklendi - - -

bide hocam bu beta 4 romu android 4.1 mi oyle yaziyorda ustte
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Resmi kendim modlamıştım cm10 ve cm9 için orayı atlamışım :D 4.1 değil bu rom.
 

kerempkn

Üye
Ben bugün kurdum romu , hayatımda ilk defa kurduğum için korktum açıkçası. Biraz cesaretlenip kurdum nasıl olsa geri dönüşü var garanti olarak orjinal romu atabilirdim daha sonra. Kurdum ve aşırı derecede memnunum. :D Çok şahane bir rom . Temple run oynayayım dedim Orjinal romda kasma olurken bunda gram kasma yok. İphonedaki gibi rahatlıkla oynayabiliyorsunuz. Bu örneklerden sadece bir tanesi. sadikbircan çok teşekkür ederim. Ayrıca yeni olan arkadaşlar korkmasınlar pişman olmayacaklar..
 

slvestre-99

Üye
ilginc bisey var bende 2g ile 50 100 mb arasi dosyalari indirirken sorun olmuyor ama 3g ile indirdigimde yarisini indirdiktinden sonra hep iptal ediyor neden sizzce
 


Üst Alt