Kardes link verebilir misin note lockscreen ve touchwiz 5 icin
En kısa sürede vereceğim fakat lockscreen biraz sorunlu
Daha sağlam bi tane bulursam paylaşacağım
wipe data wipe cache wipe dalvik cache format system felan yapsaydın hatta orjinal recoverydede yapılması lazım girebiliyosan ordan yap bu işlemleri sonra odinle tekrar flaşlaorjinal roma geri dönemiyorum lütfen detaylı bir şekilde anlatırmısınız verdiğiniz orjinal modu yükledim telefonun samsung logosu geliyor sonra kapanıp yeniden açılıyor
Görüntülü Görüşme (Video Araması) Hala Yok Eklenirse Kusursuz Olur![]()


bu benim ayarlarım zram %18 aktif neseleri temizleyi işaretle bu kadarı yeterli işlemci yöneticisi olarakta ondemand kullansadık hocam senin ve acro'nun sayesinde telefon adeta nexus miniye döndü çok teşekkür ederim sana ilk rom yükleme deneyimimden inanılmaz memnun kaldım![]()
benim sana bi sorum vardı zaman ayırıp cevaplarsan çok sevinirim acaba performans ayarlarından en iyi grafik performansını almak için ne yapmam gerekir özellikle bellek yönetiminden ne yapmam gerekir yüzey titrekliğinden işareti kaldırdım 16 bit şeffaflığı da işaretledim ama telefonu bozmak istemediğim için bellek yönetimine dokunmadım acaba bellek yönetimi ayarlarını telefona zarar vermicek şekilde nasıl düzenlemeliyim şimdiden çok teşekkür ederim![]()
TouchWiz 5.0 içinLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızlinkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.
Eyvallah kardesim indiriyorum![]()

Vee indirdim cok guzel tekrar tesekkurler tavsiye ederim herkese![]()

bellek yönetiminden nesneleri temizleyi seçim yeter.sadık hocam senin ve acro'nun sayesinde telefon adeta nexus miniye döndü çok teşekkür ederim sana ilk rom yükleme deneyimimden inanılmaz memnun kaldım![]()
benim sana bi sorum vardı zaman ayırıp cevaplarsan çok sevinirim acaba performans ayarlarından en iyi grafik performansını almak için ne yapmam gerekir özellikle bellek yönetiminden ne yapmam gerekir yüzey titrekliğinden işareti kaldırdım 16 bit şeffaflığı da işaretledim ama telefonu bozmak istemediğim için bellek yönetimine dokunmadım acaba bellek yönetimi ayarlarını telefona zarar vermicek şekilde nasıl düzenlemeliyim şimdiden çok teşekkür ederim![]()
TouchWiz 5.0 içinLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızlinkindeki apk'yi indirin. İndirdikten sonra kurulumu yapın. Sistem Ayarları>Temalar'dan seçin ve Yeniden başlatın.
Bunu nasıl kuruyoruz ?
Beyler şu uygulamalar sayfasındaki siyah arkaplanı değiştirmenin bir yolu yokmudur ?
