Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Dejavuex

Dejavuex

Üye
romu kurdum

fakat hafıza kartını görmüyo sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz ?

- - - Eklendi - - -

hafıza kartı takılı iken bilgisayara bağlıyorum hem telefon hafızasını hem hafıza kartını açıyo ama telefonda hafıza kartını görüntüleyemiyorum neyden kaynaklanıyor olabilir

- - - Eklendi - - -

sorun giderildi hafıza kartını biçimlendirip dosyalarımı tekrar attım öyle gördü.
 


woltaj_07

Üye
Arkadaşlar orjinal ROMu geri yüklücem videodaki aşamaları tekrar yapacak mıyım yoksa direk sd kartta attığım rom u gösterip mi yükleme yapıcağım ?

Bide bu konu içindeki orjinal rom dan kastettiği 2.3.6 olan android sürümü mü ?
 
-Emre

-Emre

Üye
ben de yukledim kamera cok stabil bence direk calisti ama play storedan birsey indirirken hata veriyor cozumu nedir bilen varsa soylesin :)
 

beckhamrbz

Üye
şunu sormak istiyorum açık ve net bir cevap verirseniz seviniriim. bu rom'u yüklediğimde hangi özelliklerde sorun yaşarım. örneğin kamera, usb bağlantısı ve benzeri gibi. yani bütün eksileri ne olacak
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
şunu sormak istiyorum açık ve net bir cevap verirseniz seviniriim. bu rom'u yüklediğimde hangi özelliklerde sorun yaşarım. örneğin kamera, usb bağlantısı ve benzeri gibi. yani bütün eksileri ne olacak


videodaki gibi eksiksiz yaparsan hiç bir sorun yok şuan kamera daha iyi diyebilirim bile , ayrıca orjinal romdan kat kat iyi ve hızlı zaten 1 kere eksiksiz yaparsan gelicek sürümleri daha kolay yüklersin sakın acele etme videodaki aşamaları tek tek uygulamayı unutma.wifiyi test etmedim çünkü kullanmıyorum pek ama yorumlara göre sorun yok usb bağlantısında sorun yok .
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
abicim bize sormana gerek yok home ses açma power neyse sırasıyla bas eğer cmw açılıyosa olmuştur yoksa tekrar dene denileni aynen yap ama yüklenmişe benziyo

- - - Eklendi - - -

abi şu an ben stock romdayım pardon eğer titreşime alcaksan basılı tut eğer olmuyosa sen tuş ayalarıyla oynamışsın bildirimden sessize al beta 4 az kaldı zaten yani eninde sonunda düzelir ama hangi ayarı bozdun bilmiyorum ama bekle tecrübesi olan birisi belki bişey yazar


beta 4 u beklicez anlasildi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
şunu sormak istiyorum açık ve net bir cevap verirseniz seviniriim. bu rom'u yüklediğimde hangi özelliklerde sorun yaşarım. örneğin kamera, usb bağlantısı ve benzeri gibi. yani bütün eksileri ne olacak

Bu yüklediğiniz roma göre değişilik göterir.Bazı romlar telefonunuzu açılmayacak durumada getirebilir bazılarında herşey doğruda çalışabilir.Buna kesin bir cevap verilemez.Ama kendi deneyimlerimi sunmam gerekirse;

+ Yönleri
-Her açıdan daha yüksek performans.
-Android 4.0.4 sürümünün getirdiği bütün yenilikler.
-Geliştirilmiş müzik performansı.

- Yönleri
-Şarj daha hızlı tükenir.(Battery saver ve benzeri programlarla bu sorun aşılabilir.)
-3g üzerinden görüntülü görüşme(umts call) yok.(Google talk veya skype gibi programlar kullanılarak internetten görüntülü görüşme yapılabilir.)
-Kamera hiçbir zaman stock romdaki kadar iyi çalışmaz.(Sürekli fotoğraf ve video çeken birisi değilseniz hissedilir ölçüde bir sorun değil.)
-Garanti dışı kalır.(İstenildiği zaman orjinal roma dönülerek garanti koşulları sağlanabilir.)


- - - Eklendi - - -

- yönlerin hepsinin bir çözümü var yani kısacası.Gerisi size kalmış.

- - - Eklendi - - -

bunu yuklerken external sd de formatlaniyo mu? bi de yurtta oldugum icin pc bulamiyorum terminal emulatoru tam olarak anlatabilir misiniz bi hata veriyo

- - - Eklendi - - -

cwm yuklenmis oluyo mu boyle


Kodları ilk başta yanlış yazmışsınız.sizin yazdığınız;
adb shell
$su

#dd if=/sdcard/recovery.img of=/
#dev/block/mmcblk0p13

kodlar bu şekilde.Ama olması gereken;
adb shell
$su

#dd if=/sdcard/recovery.img of=/dev/block/mmcblk0p13

şekildedir.Yani "dev/block/mmcblk0p13" ayrı bir satır değil.

2.resimde daha sonradan doğru kodlamayı yazmışsınız ve kopyalama tamamlanmış.Ama son satırda "mmcblk0p13" yerine "mmcp013" yazmışsınız yani yanlış konuma kopyalanmış.Tekrar yapmanız gerek.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar orjinal ROMu geri yüklücem videodaki aşamaları tekrar yapacak mıyım yoksa direk sd kartta attığım rom u gösterip mi yükleme yapıcağım ?

Bide bu konu içindeki orjinal rom dan kastettiği 2.3.6 olan android sürümü mü ?

Evet orjinal rom 2.3.6 oluyor.Ve videodaki anlatım rom yüklemesi içindir.Benim verdiğim orjinal rom bir yedek dosyası halindedir.Wipe işlemlerini yapıp sonra backup and restore menüsü altından restore a tıklayarak geri yükleme yapılabilir.
 

barisener

Üye
arkadaşlar telefonun orjinal rom'unda flash player sorunsuz çalışıyordu. Ama bu romdan sonra flash içerikli hiç bir şeyi açamıyorum sorun bir tek ben de mi yoksa herkesde aynı problem var mı?

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar sorunu çözdüm burdada paylaşmak istedim aynı sorunu yaşayan arkadaşlarımız için forum kurallarını bilmiyorum o yüzden link vermek istemedim. Çözüm: Google'a "flash player 11.1.115.17 apk" yazın en üsttekini indirin test ettim sorunsuz çalışıyor.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Forumda marketten kaldırılmadan önceki son flash player sürümü mevcut.Eğer flash player yüklemezseniz flashları açmaz.
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Arcodan haber varmı hocam yeni bir update gelirmi birkaç güne sizce?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni update in ne zaman geleceği hakkında kesin bir bilgim yok ne yazıkki.Arco bu konuda bir açıklama yapmıyor ben sadece githubında yayınladığı gelişmelere bakarak sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum.Ve githubda gördüğüm değişimlerden bahsetmem gerekirse yeni kernel uzun zamandır zaten çalışır durumda ancak yapılan değişiklikler stabilite hatalarını gidermeye ve uyumsuzluk sorunlarını gidermeye yönelik.Arco yeni sürümü beta4 olarak değil nightly sürüm olarak çıkarmak istiyor.Bu yüzden yeni kernel üzerinde hiçbir hata veya eksik kalmadığı zaman romuda yeni kernelle birlikte optimize ederek yeni sürümü paylaşacaktır.
 

unmark

Üye
Beta 4 yayınlandı.
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Arkadaşlar yeni update in ne zaman geleceği hakkında kesin bir bilgim yok ne yazıkki.Arco bu konuda bir açıklama yapmıyor ben sadece githubında yayınladığı gelişmelere bakarak sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum.Ve githubda gördüğüm değişimlerden bahsetmem gerekirse yeni kernel uzun zamandır zaten çalışır durumda ancak yapılan değişiklikler stabilite hatalarını gidermeye ve uyumsuzluk sorunlarını gidermeye yönelik.Arco yeni sürümü beta4 olarak değil nightly sürüm olarak çıkarmak istiyor.Bu yüzden yeni kernel üzerinde hiçbir hata veya eksik kalmadığı zaman romuda yeni kernelle birlikte optimize ederek yeni sürümü paylaşacaktır.

Beta 4 yayınlandı.



Cevap için sağolun hocam.Tekrardan temiz kurulum yapmak istiyordum bari son versiyonla olsun dedim.Soruyu tam zamanında sormuşum az önce beta 4 adıyla yeni versiyon yayınlandı bilginize :) Artık betalığı kalmadı gibi aslında :) Yeni sürümde sadece iki yeni değişiklik var ;

2012-11-24: CM9 beta4 [ ]
MD5SUM: 9FA0E3E4D28208D61A5E2F6CCB4E7D2C
  • Fixed issue with HSDPA protocol
  • Synced with CM
 
  • Beğen
Tepkiler: WoodPecker

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Beta4 çıktı konuyu şimdi güncelliyorum.

- - - Eklendi - - -

Benden önce görmüşsünüz :D

- - - Eklendi - - -

İyiki bir beta4 yerine nighly sürüm gelebilir dedim daha saniyesine beta4 çıkardı ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: WoodPecker
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
[/QUOTE]İyiki bir beta4 yerine nighly sürüm gelebilir dedim daha saniyesine beta4 çıkardı ya :D[/QUOTE]

:D bir aydır bekledik o kadar artık fazla yenilik gelmiyor beta olmamalıydı bencede ismi soğutmamak adına. Konuya başka gelişmiş bir yön vermeliydi bu saatten sonra :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bali cm10uda güncelleseydi ya :( Şimdi onuda günceller diye bekledim ama ondan ses yok :(
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Bali cm10uda güncelleseydi ya :( Şimdi onuda günceller diye bekledim ama ondan ses yok :(

Cm10 daha dört gün önce güncellendi :D Ama cm9 dan altığı deneyim ve pratikle hızlı bir şekilde geliştirecektir diye düşünüyorum cm10 aphaları ve betaları.Önümüzdeki hafta alpha3 gelir tahminimce.
 

WoodPecker

Üye
Cm9beta4 ara guncelleme gibi bisey olmus sanirim.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Evet öyle bişey.Cm9 ilk çıktığından beri hsdpa ile sorun vardı.İnternet sürekli 3gyi kullanıyordu hsdpaya gaçmiyordu.Yani tam hıza ulaşmıyordu hiçbir zaman.Bunu düzeltmenin bir yolunu bulmuş ve ayrıca cyanogen kaynağı güncellendiği için güncellemeye gidilmiş.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yok abi nerde bu kernel kafamı taşlara çalcam

- - - Eklendi - - -

:vur
 


Üst Alt