Ali58_58
Üye
ben kurdum beta 3 ten tek farkını anlamak için 3g ile internette gezmek yoksa beta 3 ten bi farkı yok o yüzden 3g ile internette gezinmeyen arkadaşlar beta 4 e geçmenize gerek yok ama sizn tercihiniz geçersenizde bişey olmazbeta 4 u kuran varmıdır?
ayrica bi sey daha var sd kartta olan uygulamalar ve oyunlar silinir mi?


