fuathan Üye Arkadaşlar stabil rom isteyen varsa önerebilirim çok güzel 2.3.7 oda xda developers dan indirdim
53cc Üye Alemsin hocam ya. Madem paylaşmak istiyorsun birinin istemesi mi gerekiyor. Mesajına yazaydın en azından 'evet' diyenleri yormamış olurdun. URL vermen bile yeterli :
Alemsin hocam ya. Madem paylaşmak istiyorsun birinin istemesi mi gerekiyor. Mesajına yazaydın en azından 'evet' diyenleri yormamış olurdun. URL vermen bile yeterli :
_ÇaÇa_ Üye Paylaştiğin 2.3.7 sadece galaxy gio için mi? Galaxy s2 ve galaxy s plus var onlara olur mu?
Round-Saturn Üye _ÇaÇa_' Alıntı: Paylaştiğin 2.3.7 sadece galaxy gio için mi? Galaxy s2 ve galaxy s plus var onlara olur mu? Genişletmek için tıkla ... başlıgı dikkatli okumadnz sanırım sadece gio icin
_ÇaÇa_' Alıntı: Paylaştiğin 2.3.7 sadece galaxy gio için mi? Galaxy s2 ve galaxy s plus var onlara olur mu? Genişletmek için tıkla ... başlıgı dikkatli okumadnz sanırım sadece gio icin
_ÇaÇa_ Üye peki benim sürüm 2.3.6 bunu 2.3.7 yapınca telefonun daha önce açamadığı oyunları açabilecek mi?
Sarangni Üye _ÇaÇa_' Alıntı: peki benim sürüm 2.3.6 bunu 2.3.7 yapınca telefonun daha önce açamadığı oyunları açabilecek mi? Genişletmek için tıkla ... Hayır. Telefon oyunları acamaması islemci ile alakalı bir dutim.
_ÇaÇa_' Alıntı: peki benim sürüm 2.3.6 bunu 2.3.7 yapınca telefonun daha önce açamadığı oyunları açabilecek mi? Genişletmek için tıkla ... Hayır. Telefon oyunları acamaması islemci ile alakalı bir dutim.
pesimist187 Üye bu romu yüklersem temple run , subway surf gibi oyunları oynayabilir miyim arkadaşlar?