Ameliyatta doktor- hemşire kavgası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
sen hemşire olarak doktorun onaylamadığı hiçbir şeyi yapamazsın kafana göre elbette kendi branşı ancak genel olarak doktora yardımcı olmaktır görevleri

onaylamadıgını yapamam ama her onayladıgını da yapmam mesela :) yapmak zorun da da deılım :)
 


greenmile

greenmile

Üye
doktorlar daha havalı artık adi heriflere soru sorunca bile cevap vermiyorlar ne demeye okuyorlar peki hastalara insan yerine koymadan muayene edip para almak için mi haram zıkkım olsun aldıkları onca para

sende tıp denen şeyi oku sende havalanırsın :)


----------Eklendi @ 19:45:36 ---------- Yazıldı @ 19:44:31 ----------



onaylamadıgını yapamam ama her onayladıgını da yapmam mesela :) yapmak zorun da da deılım :)

bir hastanede doktorla papaz olmak hemşirenin alehinedir,doktora birşey olmaz ama hemşireyi yerler gerçekci olalım tuba :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi


sende tıp denen şeyi oku sende havalanırsın :)


----------Eklendi @ 19:45:36 ---------- Yazıldı @ 19:44:31 ----------



bir hastanede doktorla papaz olmak hemşirenin alehinedir,doktora birşey olmaz ama hemşireyi yerler gerçekci olalım tuba :D

hıcte bısey olmaz
yapmayıp dıklendıgımde cok oldu
hıckımseyle sorunum olmadıgı sevıldıgım halde
ben dıklendıysem o doktorun egosunu sen dusun .d
 
greenmile

greenmile

Üye


hıcte bısey olmaz
yapmayıp dıklendıgımde cok oldu
hıckımseyle sorunum olmadıgı sevıldıgım halde
ben dıklendıysem o doktorun egosunu sen dusun .d

hastanede yap bakalım unutma başhekimde bir doktor ben çok biliyorum yol verilen hemşire,herkes haddini ve boyunun ölçüsünü bilecek:D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi


hastanede yap bakalım unutma başhekimde bir doktor ben çok biliyorum yol verilen hemşire,herkes haddini ve boyunun ölçüsünü bilecek:D

ben 3 sene hastanede calıstım :D

ayrılırken bashekım bagrına basıyodu benı okadar sevılen bırıydım ona ragmen ısıme gelmeyenı doktorda olsa yaptıramaz bana
bazı seyler var senı doktor bıle kurtaramaz bunlara kendı krıterlerın dıyoruz :D
en basıtınden recetesız enjeksıyon yapılmaz
cok yap dyen oldu tartstm doktorla ama yapmadım bısey olsa ben demedım yap dese benım basıma kalcak sürün mahkemelerde
onun ıcın doktor benım amirim deıl her zaman :D anladınız mı murat bey :D

ısıme gelınce zaten ben yaparım ona kalmadan ısımı
zaten ekıp ısı bu
ama egosunu tatmın etcek dıyede kendımı ezdırmem ezdırmedım de :D
 
greenmile

greenmile

Üye


ben 3 sene hastanede calıstım :D

ayrılırken bashekım bagrına basıyodu benı okadar sevılen bırıydım ona ragmen ısıme gelmeyenı doktorda olsa yaptıramaz bana
bazı seyler var senı doktor bıle kurtaramaz bunlara kendı krıterlerın dıyoruz :D
en basıtınden recetesız enjeksıyon yapılmaz
cok yap dyen oldu tartstm doktorla ama yapmadım bısey olsa ben demedım yap dese benım basıma kalcak sürün mahkemelerde
onun ıcın doktor benım amirim deıl her zaman :D anladınız mı murat bey :D

ısıme gelınce zaten ben yaparım ona kalmadan ısımı
zaten ekıp ısı bu
ama egosunu tatmın etcek dıyede kendımı ezdırmem ezdırmedım de :D

bu söylediklerim herkes için geçerli değil başhekimle aran bozuk olsa o hastanede 1 sn tutmaz seni bunu da biliyorum,hemşirelerde şöyle bir hava var ben bağımsızım kimsenin emrinde değilim.Yok öyle birşey doktor seni çağırdığında paşa paşa gidiyorsun yanına bana masal anlatma tuba :)

recetesiz yapamadığın enjeksiyonu bile doktorun yazıyor sen yazabiliyor musun :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tabıkı yazmıycam benım görevım deıldı :D doktor yazcak tabı
bashekımle aram bozuksa da dılekce yazarım ıtıraz ederım haklıysam okadar kolay deıl
kımse saf deıl bu zamanda :)
doktorlarda da söyle bır hava var buranın amiri benım .d
gtmem gtmedım de ısımı yaparım ben cagırmasına bıle gerek kalmaz o yüzden
zaten genelde rica edenlere rasladım hep cunku bende kımseye yukardan bakacak sekılde yaklasmadım
oyuzden sorun cıkaran olmadı cok

ben senın amırınım dıye yaklasan olursa takmam zaten
kendı huzursuz olur benımle nöbet tutmaktan .d
pasa pasa anlasacak oyuzden
ekıp ısıyse hepımız aynıyız ben senın büyügüm gbı böbürlenmeler olmaz bu ıste :)
 
greenmile

greenmile

Üye
doktor mu paşa paşa anlaşacak :ehe varya burnundan getirir mesela doktor olsaydım benimle iyi geçinmen gerekirdi ben huzursuz olursam kimsede huzur bırakmam demek ki neymiş çağırınca gidiyormuşsun doktorla kıyaslama kendini reçeteni yazıverir tuba:ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
heee adam 5 yıl okudu tabı havaya grcek dedıgın doktorlardan kalp masajı yapmayı bılmeyen bıle var :ehe:
bos okuyanda var dolusu da anlycan :D
oyuzden bence kabul et artık cok savunma :D
kımse kımseden üstun deıl anlayacagın :D


----------Eklendi @ 20:13:40 ---------- Yazıldı @ 20:11:56 ----------

doktor mu paşa paşa anlaşacak :ehe varya burnundan getirir mesela doktor olsaydım benimle iyi geçinmen gerekirdi ben huzursuz olursam kimsede huzur bırakmam demek ki neymiş çağırınca gidiyormuşsun doktorla kıyaslama kendini reçeteni yazıverir tuba:ehe

takmam öyle doktoru :D bı yerde o da sıkılır nöbetlerını deısır bende baska egosu olmayan bır doktorla tutarm rahatca :D
 
greenmile

greenmile

Üye
tıp diğer hiçbir bölüme benzemez,o bölümden mezun kolayda etmezler adamı sen bilmiyor diyerek geçebilirsin ama biliyordur yani:=)

şimdi sen diyorsun ya yok bilmiyor yok etmiyor falan filan diye o zaman bende sana sorarım neden doktor olmadın tuba diyem buna ne cevap vereceksin:D

bir hemşire asla bir doktorla baş edemez nöbetleri pratisyen doktorla tuttuğun için onlara kendinle arana pek bi fark koymuyor gibisin ama adamın uzman olması durumunda aranızda baya fark olucak :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tıp diğer hiçbir bölüme benzemez,o bölümden mezun kolayda etmezler adamı sen bilmiyor diyerek geçebilirsin ama biliyordur yani:=)

şimdi sen diyorsun ya yok bilmiyor yok etmiyor falan filan diye o zaman bende sana sorarım neden doktor olmadın tuba diyem buna ne cevap vereceksin:D

bir hemşire asla bir doktorla baş edemez nöbetleri pratisyen doktorla tuttuğun için onlara kendinle arana pek bi fark koymuyor gibisin ama adamın uzman olması durumunda aranızda baya fark olucak :D

sana bısey dıyımmı pratısyen doktorlar daha havalı kendını begenmıs bısey bılmedıgı halde :D

uzmanlada calıstım ben hepsı melektı melek :D

burdakı farkı da sen dusun nıye dıye :D

ben doktor olmak ıstemedım cunku kendı meslegımı sevıyorum :D

bana ayrıcalık gelmıyo doktorluk meslegı :D
 
greenmile

greenmile

Üye
pratisyen doktorlara laf söyletmem önleri çok açık ayrıca çok şey biliyorlar sen kendine bak bir iğne yapacaksın diye onca hava yaptın burda:) doktor olmak istemedim mi hahaha yoldan geçeni almıyorlar oraya kızım basit hemşire ayağı işte bu hemşireyim ama havam var :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
hııı senın gbı normal vatandaslar sadece ıgneden ıbaret göruyolar ısımızı
doktoru kenara ıtıp kalp masajı da yaptım resüsitasyonda :ehe:

ekıp ısı bu anla artık
savunmayı bırak
ne bu kendını begenmıslık arkadasım :ehe.
 
greenmile

greenmile

Üye
doktor hemşireden üstündür bu kadar basit
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
msjını sıkayet etcem duzeltmezsen :)
 
greenmile

greenmile

Üye
hadi et :) kendi düşüncemi söyleyemeyecek miyim :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
düşünce deıl o
hakaret ettın resmen meslegıme
 
greenmile

greenmile

Üye
ettin mi şikayet tuba sen onu söyle :)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
etmedım kendın bılırsın senın dusuncen kırıldım ama
 
greenmile

greenmile

Üye
şurda şaka takıldığımı biliyorsun tuba üstüne şikayet edicem falan et madem sorun değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
DarkredBlue61
Cevap
7
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
583
OttomaN TigeR
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
529
hikmet366


Üst Alt