Ameliyatta doktor- hemşire kavgası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Ameliyatta doktor- hemşire kavgası


Konya'da özel bir hastanede ameliyat sırasında doktor ve hemşire kavga etti. Açık kalp ameliyatı yapılan hasta 10 gün sonra hayatını kaybetti. Başhekimlik olayla ilgili soruşturma açtı.

Olay, özel bir üniversite hastanesinde 9 Ağustos Salı günü iddiaya göre şöyle gelişti:

Hastanede görevli Kalp Damar Uzmanı M.Ö.’nün hastası olan 63 yaşındaki İ.Ç., açık kalp ameliyatına alındı. M.Ö.’ye yardımcı olarak ameliyata uzman doktor M.G. de katıldı. Ameliyat yaklaşık 5 saat sürerken, son yarım saatinde uzman doktor M.G. ile ameliyatta görevli hemşire H.A. arasında malzeme vermediği ve bağırarak tepki gösterdiği iddiasıyla tartışma başladı. Tartışma kısa sürede kavgaya dönüşürken iddiaya göre uzman doktor M.G., hemşire H.A.’nın üzerine yürüyerek boğazını sıktı.

Ameliyata doktor M.Ö., devam ederken, kavgada diğer görevlilerin müdahalesiyle sona erdi. Hemşire H.A. da ameliyathaneden uzaklaştırıldı. Ameliyatı tamamlanıp yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan hasta İ.Ç. 10 gün sonra emboli (ani damar tıkanması) ve beyin kanaması sonucu hayatını kaybetti.

Ameliyat sırasında diğer doktora yardım ettiğini öne süren H.A., doktor M.G.’nin kendisine niçin yardım etmediğini ileri sürerek aralarında tartışma yaşandığını ve çıkan tartışmada M.G.’nin üzerine yürüyüp boğazını sıktığını iddia ededek, ''Anestezi doktoru ve teknisyen arkadaşların müdahalesiyle kurtuldum'' dedi. Dövüldüğüne ilişkin rapor aldığı belirtilen hemşire H.A., doktor M.G. hakkında Sağlık Bakanlığı ile Başbakanlık İletişim Merkezi’ne müracaatta bulunduğunu belirterek, şunları söyledi:

”BİMER’e verdiğim dilekçemin sırasıyla İl Sağlık Müdürlüğü, daha sonra YÖK Hukuk Müşavirliği ve buradan da çalıştığım hastaneye sevk edildiğini gördüm. Tabi bu tablodan ne olduğunu anlayamadım. Onun sonucunu bekliyorum" dedi.

Hastane Başhekimliği yetkilileri konuya ilişkin açılan soruşturmanın halen devam ettiğini bildirdi. Hastanın ölüm nedeninin yaşanan kavgadan kaynaklanmadığını ifade eden yetkililer, "Hasta ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesinde tedavi görürken emboli ve beyin kanaması sonrası hayatını kaybetmiştir" dedi.
mynet
 
  • Beğen
Tepkiler: delrico


__xXx__

__xXx__

Üye
bak gördün mü bi de diyorsun ki hastahaneye gidip doktorla kavga etme diye bu ne demektir:
bazı doktorlar dayak yemeyi hak ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: delrico ve Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
bıkac artıst cıkıyo böyle dogrudur
 
__xXx__

__xXx__

Üye
yakında bi tane daha ekleyebilirsin maxicep üyemiz bir doktora neşter ile oyma sanatı uyguladı diye
 
greenmile

greenmile

Üye
suç kesin hemşirededir doktor malzeme istiyor sen orda bakınıyorsun az bile yapmış doktor
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
kpln04

kpln04

Üye
doktorlar dizisinde ameliyatta aşktan meşkten konuşulunca bu gibi olaylar olabiliyor

----------Eklendi @ 22:33:09 ---------- Yazıldı @ 22:31:49 ----------

ama gerçketen hepsi değil ama çoğu doktor çok havalı doktor olmuş ama adam olamamış tipten
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
az önce haberledede çıktı

----------Eklendi @ 22:37:39 ---------- Yazıldı @ 22:36:30 ----------

Ameliyata doktor M.Ö., devam ederken

:d::d::d::d::d::kop::kop::kop::kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
greenmile

greenmile

Üye
doktorlar dizisinde ameliyatta aşktan meşkten konuşulunca bu gibi olaylar olabiliyor

----------Eklendi @ 22:33:09 ---------- Yazıldı @ 22:31:49 ----------

ama gerçketen hepsi değil ama çoğu doktor çok havalı doktor olmuş ama adam olamamış tipten

bu hava olayı herkeste var ne havalı hemşireler var sanırsın hastane babasının üzerine kayıtlı
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
__xXx__

__xXx__

Üye
doktorlar daha havalı artık adi heriflere soru sorunca bile cevap vermiyorlar ne demeye okuyorlar peki hastalara insan yerine koymadan muayene edip para almak için mi haram zıkkım olsun aldıkları onca para
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
yahu bi olay yuzunden karalamayn hemsireleri.bende hemsireym savuncam artk hee.
 
__xXx__

__xXx__

Üye
e suç sende savunacaksın tabi sağlık sorunlarım yüzünden aylardır hastaneye gidiyorum hiçbir hemşirenin bana havalı davrandığını görmedim aksine hepsi güler yüzlü ve sempatik
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
hepsinin iyisi kötusu var ama hcbisey hemsireyi meslegini gectm.savunmasz bi kadini darp raporu alacak kadar kotu bir duruma getrme hakkini vermez.en azindan bir erkege yakismams
 
greenmile

greenmile

Üye
doktor birşey istedimi hemşire yapacak hemşire ameliyathaneye başka hangi sıfatla giriyor ki? Belki adam ölüyor makas ver dedi belki hemşirede takmayınca olan olmuştur yoksa neden böyle bişey yapsın
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tek hemsıre gırmıyo o amelıyata
herkesın bır görevı var dogrudur
ama bogazına yapsması gerekmıyo
cook bılıyorum öyle doktorlar durup dururken arıza cıkaran
iyi duzgunlerı de var bısey dıyemem ama yaptıgı cok yanlıs
buna bakıpta herkesın bır tutmayın
bende tutmuyorum suan
 
greenmile

greenmile

Üye
ben tutarım hemşire kesinlikle suçlu kim bilir ne yaptı ki doktora boğazına sarıldı kimse kimseye bu şekilde davranmaz birde bayan bu yani,sabrın sınırlarını zorlamıştır kesin
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
orda deıldın sen
bayan erkek ayırmayan cok sorunlu var malesef egolarıyla hareket eden
 
greenmile

greenmile

Üye
bi erkeğin bi bayana saldırması için şartların çok zorlanması lazım şimdi diyemeyiz ki direk doktor suçlu,ayrıca sende orada değildin
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
herkes sen deıl yada herkes anlayıslı deıl
hastane ortamında calısmadın bılemezsın
bunun ıcın rahatca savunabılırım
cocugum neden aglıyor dıye hemsıre odasının kapısını kıran hastada bılrım

neden bukadar hasta geldı dıye nöbette hemsıreye cemkıren doktorda

oyuzden bence daha fazla savunma

karsındakı bayan sonucta

sey var bıde hemsıreyı yardımcı personel olarak göruyolar
öyle bısey yok
herkes kendı bransında kendı ısını yapıyo
himayesının altına alıp her ıstedıgını yaptıramayınca yada olur doktor bey tamam doktor bey olayı olmayınca
cemkırende cok gördum .d
 
greenmile

greenmile

Üye
sen hemşire olarak doktorun onaylamadığı hiçbir şeyi yapamazsın kafana göre elbette kendi branşı ancak genel olarak doktora yardımcı olmaktır görevleri
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
DarkredBlue61
Cevap
7
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
582
OttomaN TigeR
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
528
hikmet366


Üst Alt