Tuba.Erva
Üye
sen hemşire olarak doktorun onaylamadığı hiçbir şeyi yapamazsın kafana göre elbette kendi branşı ancak genel olarak doktora yardımcı olmaktır görevleri
onaylamadıgını yapamam ama her onayladıgını da yapmam mesela
yapmak zorun da da deılım 

varya burnundan getirir mesela doktor olsaydım benimle iyi geçinmen gerekirdi ben huzursuz olursam kimsede huzur bırakmam demek ki neymiş çağırınca gidiyormuşsun doktorla kıyaslama kendini reçeteni yazıverir tuba