van_hoijdonk
Emekli Yönetici
chona eski Maxicep derken kastetmek istediğimi biraz açayım. Sanırım benim hatam birazda bunu açıklamamak.
Mesela üstteki mesaj 20.51 de yazılmış ve saat şuan 21.24 aradan geçen 33 Dakika boyunca sitede sadece 1 konuya cevap atılmış. Benim o özlem duyduğum dönemde bu 33 Dakikada sitede 100 mesaj civarı yeni cevap atılıyordu.
Ve neredeyse en büyük forumlardaki kadar aktiflik mevcuttu forumda. Yeni üyeler tabiki alınmasın benim kimseye laf atma gibi bir durumum yok zaten olamazda.!
Ama insan o günleri gördükten sonra şuandaki durumu görünce üzülüyor açıkçası. Bu site için çok sabahladık emek harcadık eğlendik, ağladık, güldük hep beraber ama şuanda o ortamın olmaması üzüyor beni.
Ben gece yattığımda en son konuya bakıyorum sabah kalktığımda tekrar bakınca gece boyu 2-3 cevap atıldığını görüyorum. Keşke herkes üzerine düşeni yapsa da eskiden daha iyi konuma gelebilsek.
Mesela ben 3-4 gün oldu yeniden göreve başlayalı ama site içerisinde mesaj yazan farklı isim olarak maximum 10 bilemedin 15 kişi görmüşümdür. Sürekli aynı isimler sürekli aynı tepkiler olunca bu durum sıkacaktır ve şimdidende kötü olacaktır. Bunun olmaması için uğraşıyoruz hepimiz.
Umarım yeteri kadar açıklayıcı olmuşumdur.
Mesela üstteki mesaj 20.51 de yazılmış ve saat şuan 21.24 aradan geçen 33 Dakika boyunca sitede sadece 1 konuya cevap atılmış. Benim o özlem duyduğum dönemde bu 33 Dakikada sitede 100 mesaj civarı yeni cevap atılıyordu.
Ve neredeyse en büyük forumlardaki kadar aktiflik mevcuttu forumda. Yeni üyeler tabiki alınmasın benim kimseye laf atma gibi bir durumum yok zaten olamazda.!
Ama insan o günleri gördükten sonra şuandaki durumu görünce üzülüyor açıkçası. Bu site için çok sabahladık emek harcadık eğlendik, ağladık, güldük hep beraber ama şuanda o ortamın olmaması üzüyor beni.
Ben gece yattığımda en son konuya bakıyorum sabah kalktığımda tekrar bakınca gece boyu 2-3 cevap atıldığını görüyorum. Keşke herkes üzerine düşeni yapsa da eskiden daha iyi konuma gelebilsek.
Mesela ben 3-4 gün oldu yeniden göreve başlayalı ama site içerisinde mesaj yazan farklı isim olarak maximum 10 bilemedin 15 kişi görmüşümdür. Sürekli aynı isimler sürekli aynı tepkiler olunca bu durum sıkacaktır ve şimdidende kötü olacaktır. Bunun olmaması için uğraşıyoruz hepimiz.
Umarım yeteri kadar açıklayıcı olmuşumdur.

