Aman Allah'ım Eski Maxicep Geri Mi Geldi..????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
chona eski Maxicep derken kastetmek istediğimi biraz açayım. Sanırım benim hatam birazda bunu açıklamamak.


Mesela üstteki mesaj 20.51 de yazılmış ve saat şuan 21.24 aradan geçen 33 Dakika boyunca sitede sadece 1 konuya cevap atılmış. Benim o özlem duyduğum dönemde bu 33 Dakikada sitede 100 mesaj civarı yeni cevap atılıyordu.

Ve neredeyse en büyük forumlardaki kadar aktiflik mevcuttu forumda. Yeni üyeler tabiki alınmasın benim kimseye laf atma gibi bir durumum yok zaten olamazda.!

Ama insan o günleri gördükten sonra şuandaki durumu görünce üzülüyor açıkçası. Bu site için çok sabahladık emek harcadık eğlendik, ağladık, güldük hep beraber ama şuanda o ortamın olmaması üzüyor beni.

Ben gece yattığımda en son konuya bakıyorum sabah kalktığımda tekrar bakınca gece boyu 2-3 cevap atıldığını görüyorum. Keşke herkes üzerine düşeni yapsa da eskiden daha iyi konuma gelebilsek.

Mesela ben 3-4 gün oldu yeniden göreve başlayalı ama site içerisinde mesaj yazan farklı isim olarak maximum 10 bilemedin 15 kişi görmüşümdür. Sürekli aynı isimler sürekli aynı tepkiler olunca bu durum sıkacaktır ve şimdidende kötü olacaktır. Bunun olmaması için uğraşıyoruz hepimiz.


Umarım yeteri kadar açıklayıcı olmuşumdur. :)
 


thebora

Üye
Ben şahsen bu aileye birşeyler katabilmek için buradayım.Ne yazıkki eski günleri göremedim.O zamanlarda burada olmayı çok isterdim.Şimdi sitemize birşeyler katmaya çalışıyorum.Her geçen gün ailemiz büyüyor.İnanıyorumki kısa zamanda siz eski aile üyelerinin de özlediği günlere döneceğiz...
 
BOSCH

BOSCH

Üye
Bende diyorum
neden açtığım konulara
kimse bişey
yazmıyor
soru soruyorum
cevap veren 3-5 kişi
niye beni kaale alan yok
bu sitede
diyip
duruyordum
meğer durum
farklıymış
bende bana karşı
bir tavırmı var diye düşünüyordum
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Ben şahsen bu aileye birşeyler katabilmek için buradayım.Ne yazıkki eski günleri göremedim.O zamanlarda burada olmayı çok isterdim.Şimdi sitemize birşeyler katmaya çalışıyorum.Her geçen gün ailemiz büyüyor.İnanıyorumki kısa zamanda siz eski aile üyelerinin de özlediği günlere döneceğiz...

çok güzel bi açıklama :)

O zamanlarda olmana gerek yok thebora.. iki yıl sonra sen hala buradaysan ve o an bugün burada olan birileri o gün yoksa sende bugün için neredeee eski maxicep diyeceksin.. yani bugünü özleyeceksin.. durum bu aslında..:)

ve gerçekten katılımların çok aktif..özlenen maxicep için; darısı rehavet içersinde olanların başına..:)
 

thebora

Üye
Çok teşekkür ederim.Her arkadaş gibi bende birşeyler katmaya çalışıyorum.Bunu yaparkende çok keyif alıyorum.Eminim diğer arkadaşlarda böyle düşünüyorlar.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bende diyorum
neden açtığım konulara
kimse bişey
yazmıyor
soru soruyorum
cevap veren 3-5 kişi
niye beni kaale alan yok
bu sitede
diyip
duruyordum
meğer durum
farklıymış
bende bana karşı
bir tavırmı var diye düşünüyordum

Sitede kimsenin kimseye karşı olduğu yok, böyle düşünmeyin..

Bir de sen kelimeleri yan yana yazmaya dikkat edersen çok iyi olur. Alt alta yazınca anlam farklılaşması oluyor. :)
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
yaz mevsimi geliyo
işler açılır yakında :)
 

CooL'n'Quiet

Üye
kürkçü dükkanı burası dönüp dolaşsakta dönceğimiz yer (:
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
kürkçü dükkanı burası dönüp dolaşsakta dönceğimiz yer (:

evet cok guzel ornek olmus kürkçü dükkani donduk dolasdik gene yine maxicep =)...maxicep benim ilk forum tecrubemi yasadigim yer bunun icin farkli bir yeri war aile iclerinde tartismalar oluyor burada mi olmuyacak =)....:)


Neyse Herkeze Tekrar'dan Selamlar
 
BOSCH

BOSCH

Üye
ChavRash

ben hep
alt alta
yazarım

bu konuda
yapabileceğim
bir şey yok :(
alışkanlık
 
Altun.

Altun.

Üye
demekki eski maxicep aktif maxiceomiş arkadaşlar yanlış anlaşılmış kusura bakmayın.
ama neticede symbian vs. programlarının werildiği bir site burası ben şahsen bu amaçla üye olmuştum ama artık symbiabnlı bi telim yok ama hala burdayım. fakat diğer üyeler sadece programı siteden download ettikten sonra siteyi bir teşekkür dahi etmeden kapatabiliyıorlar.

bunun için teşekkür etmeden veya belli bir mesaj sayısını geçmeden program wrilmeyebilir. veya daha başka şeyler.

biraz zoraki olur bu şekilde ama büyük forumların hjepsi bu şekilde melesa haramiler forum buna örnek werilebilir. belki bu sayede mesaj yazmaya mecbur olan üye mesaj yazarken forumdan haz alacak we artık bu foruma tyakılmaya başlayacak ve eski yoğunluk bir nebze olsa geri gelebilecektr.

sadece bu bir öneri....
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok eskiden onu uygulamıştık ama foruma girip a a a şeklinde baya yazan oldu ve normal konuşan üyeler dahi forumdan bıktı. Bizde mesaj silmekten bıktık. Program için milletin başvuramayacağı yöntem yok maalesef. :(
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
bence çok can sıkıcı birsey
 

UndeRqRo.uNd

Üye
..

biraz zoraki olur bu şekilde ama büyük forumların hjepsi bu şekilde melesa haramiler forum buna örnek werilebilir. belki bu sayede mesaj yazmaya mecbur olan üye mesaj yazarken forumdan haz alacak we artık bu foruma tyakılmaya başlayacak ve eski yoğunluk bir nebze olsa geri gelebilecektr.

sadece bu bir öneri....

İnsanların zoraki mesaj yazmaya tabi tutulmaları hiç hoş birşey değil.
Ben kendimi onların yerine koyduğum zaman bana çok kötü geliyor, öyle sitelere istenilenin yanısıra 1 post bile atmadan gidiyorum.
Bizde herşey gönüllülük hesabına göre, en azından şimdilik.
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
buraya ilk geldimğimde şubat 2005 te prg için başka isimde kayıt olmuştum tabi forumu bilmiyorum.. 3 msj atmam lazımmış bende 3 konuya "3 msj içi" yazıp göndermiştim..

daha sonra ne oldu :)

baha40n nickiyle haberci abimiz banlamıştı beni :) herhalde haberci ydi öyle hatırlıyorum..daha sonra bir birbucuk ay sonra hurrician16 nickimle kayıt oldum ve _CHiLeKesH_ olarak değiştirdim..

internet tecrübemi burada edindim..maxicep e bu yüzden saygım war..yeni gelenlerde en az bizim kadar bağlanacaktır..yıllar sonra yine burada böyle bi konu açılacak ve biz tekrar bakıp eskiyi hatırlayacağız..

herkese iyi yazışmalar :)
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
maxi gene durgunlasdi =( sabahdan belli yeni atilan mesajlara bakiyorum 1 sayfa ancak yenilendi eskiden yetisemiyorduk bi konuya bakarken baska guzel bir konu kaciriz diye 3-4 tane expleror aciyordum simdi koskaca gunde evde yemegimi yiyorum t.v izliyorum yeni bi konu aciliyor =) ama bu sene yogun sanki herkez is guc sahibi e bende öss war =) gerci calismiyorumda pc acamiyorum :P
 

jöly

Üye
bence tekrar eski maxicep olmasını beklemek imkansız...eski daha güzeldi..şu hali beni üzüyor..:( eskiden üyeler birbirlerine saygılıydı..tartışma olsa da bu kadar değildi...:(
 

thebora

Üye
bence tekrar eski maxicep olmasını beklemek imkansız...eski daha güzeldi..şu hali beni üzüyor..:( eskiden üyeler birbirlerine saygılıydı..tartışma olsa da bu kadar değildi...:(

umarım eski ortamı yaratmayı başarabiliriz.
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
bu yazdığıma üfff diceni biliyorum kankicim ama
yaratmak Allah'a mahsus'tur

eski maxicep zamanına bende sahit oldum
o zamanlar yeniydim aktif degildim
güzel ortamlar vardı

ama 24 saat online olupta
butun konulara cevap yetiştiren
paylaşım için sağol, emeğine sağlık gibi düz, beyin yormayan yazılarla olmaz
(yarası olanlar ayrıca gocunabilirler belki biraz düzeltebilirler)

güzel yorumlarıyla karides çok güzel bi örnektir
boyle uyelerin cogalması lazım

öz eleştiri olarak, bende çok uzun seyler yazmam ama cevap olsun torba dolsun diyede cevap yazmam
 

thebora

Üye
:yuru :yuru :yuru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt