-Emre
Üye
ALCATEL OT 995 İCS (4.0.4) ROM ( Düzenlenmiş+Root)
Merhaba Arkadaşlar,
Alcatel Friması bildiğiniz gibi Türkiye için İCS güncellemesi vermedi.Bunun üzerine xda'dan bir arkadaş bizim gibi mağdurlar için cwm ile yüklenebilecek şekilde bir backup almış.Biz de bu backupı rootladık ve düzenledik. UYARI : BU BACKUP CWM İLE YÜKLEMEK İÇİN HAZIRLANMIŞTIR. YANLIŞ UYGULAMALAR YA DA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN MAXİCEP AİLESİ VE BEN SORUMLU DEĞİLİM!!!!!!
Not: one Touch upgrade pcnizde yüklü olmalıdır
İlk adım::Romu İndirin
link:
İndirdiğiniz dosyayı rardan çıkartın ve sdcard/clockworkmod/backup içerisine yerleştirin . böyle bir klasör yoksa ki muhtemelen yoktur kendiniz oluşturun.
İkinci Adım: CWM YÜKLEMEK
buradan adb isimli dosyayı indirin ve içindeki klasörü (zipten çıkan) bilgisayaranızın C diskine yerleştirin.
Sonra Başlat/Çalıştır'a cmd yazın
Gelen pencerede "cd c:\adb" (tikler olmadan) yazın ki adb klasöründe çalışalım
Cihazı kapatın Ses kısma+güç tuşuna basılı tutun. telefon titrediği anda güç tuşunda elinizi çekin ses kısmaya basmaya devam edin tel açılınca bırakın. Şimdi bootloader modundayız.PCdeki pencereye gelip fastboot boot recovery.img yazın . bu cihazınıza geçici olarak CWM recovery kurar.Cİhaz recovery modda açılacak.
Üçüncü adım: Romu kurmak
ÖNCE KENDİ ROMUNUZUN BACKUPINI ALIN!!!!
Daha sonra wipe data, wipe cache yapın. bitince backup and restore/restore kısmana gelin ve alcatel_ics_root dosyasını seçin
Yükleme başlayacak...
Bitince advanced/ fix permissions yapın reboot system nowu seçin tel yeniden başlayacak..
ilk ekranda kurulum gelmezse menüden kurulum sihirbazını çalıştırarak cihazı kurun
Eğer buradan cihazı kuramazsanız bu linkten rootsuz icsyi kurabilirsiniz:
Kolay gelsin
ROMdan resimler:
- - - Eklendi - - -
not: ilk defa yapacak olanlar lütfen biraz bilgi edinip de yuklesin
Alcatel Friması bildiğiniz gibi Türkiye için İCS güncellemesi vermedi.Bunun üzerine xda'dan bir arkadaş bizim gibi mağdurlar için cwm ile yüklenebilecek şekilde bir backup almış.Biz de bu backupı rootladık ve düzenledik. UYARI : BU BACKUP CWM İLE YÜKLEMEK İÇİN HAZIRLANMIŞTIR. YANLIŞ UYGULAMALAR YA DA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN MAXİCEP AİLESİ VE BEN SORUMLU DEĞİLİM!!!!!!
Not: one Touch upgrade pcnizde yüklü olmalıdır
İlk adım::Romu İndirin
link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İndirdiğiniz dosyayı rardan çıkartın ve sdcard/clockworkmod/backup içerisine yerleştirin . böyle bir klasör yoksa ki muhtemelen yoktur kendiniz oluşturun.
İkinci Adım: CWM YÜKLEMEK
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ink:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buradan adb isimli dosyayı indirin ve içindeki klasörü (zipten çıkan) bilgisayaranızın C diskine yerleştirin.
Sonra Başlat/Çalıştır'a cmd yazın
Gelen pencerede "cd c:\adb" (tikler olmadan) yazın ki adb klasöründe çalışalım
Cihazı kapatın Ses kısma+güç tuşuna basılı tutun. telefon titrediği anda güç tuşunda elinizi çekin ses kısmaya basmaya devam edin tel açılınca bırakın. Şimdi bootloader modundayız.PCdeki pencereye gelip fastboot boot recovery.img yazın . bu cihazınıza geçici olarak CWM recovery kurar.Cİhaz recovery modda açılacak.
Üçüncü adım: Romu kurmak
ÖNCE KENDİ ROMUNUZUN BACKUPINI ALIN!!!!
Daha sonra wipe data, wipe cache yapın. bitince backup and restore/restore kısmana gelin ve alcatel_ics_root dosyasını seçin
Yükleme başlayacak...
Bitince advanced/ fix permissions yapın reboot system nowu seçin tel yeniden başlayacak..
ilk ekranda kurulum gelmezse menüden kurulum sihirbazını çalıştırarak cihazı kurun

Eğer buradan cihazı kuramazsanız bu linkten rootsuz icsyi kurabilirsiniz:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kolay gelsin

ROMdan resimler:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
not: ilk defa yapacak olanlar lütfen biraz bilgi edinip de yuklesin


