ALCATEL OT 995 İCS (4.0.4) ROM ( Düzenlenmiş+Root)

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
ALCATEL OT 995 İCS (4.0.4) ROM ( Düzenlenmiş+Root)
Merhaba Arkadaşlar,


Alcatel Friması bildiğiniz gibi Türkiye için İCS güncellemesi vermedi.Bunun üzerine xda'dan bir arkadaş bizim gibi mağdurlar için cwm ile yüklenebilecek şekilde bir backup almış.Biz de bu backupı rootladık ve düzenledik. UYARI : BU BACKUP CWM İLE YÜKLEMEK İÇİN HAZIRLANMIŞTIR. YANLIŞ UYGULAMALAR YA DA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN MAXİCEP AİLESİ VE BEN SORUMLU DEĞİLİM!!!!!!

Not: one Touch upgrade pcnizde yüklü olmalıdır
İlk adım::Romu İndirin


link:

İndirdiğiniz dosyayı rardan çıkartın ve sdcard/clockworkmod/backup içerisine yerleştirin . böyle bir klasör yoksa ki muhtemelen yoktur kendiniz oluşturun.


İkinci Adım: CWM YÜKLEMEK


ink:


buradan adb isimli dosyayı indirin ve içindeki klasörü (zipten çıkan) bilgisayaranızın C diskine yerleştirin.


Sonra Başlat/Çalıştır'a cmd yazın


Gelen pencerede "cd c:\adb" (tikler olmadan) yazın ki adb klasöründe çalışalım






Cihazı kapatın Ses kısma+güç tuşuna basılı tutun. telefon titrediği anda güç tuşunda elinizi çekin ses kısmaya basmaya devam edin tel açılınca bırakın. Şimdi bootloader modundayız.PCdeki pencereye gelip fastboot boot recovery.img yazın . bu cihazınıza geçici olarak CWM recovery kurar.Cİhaz recovery modda açılacak.


Üçüncü adım: Romu kurmak




ÖNCE KENDİ ROMUNUZUN BACKUPINI ALIN!!!!




Daha sonra wipe data, wipe cache yapın. bitince backup and restore/restore kısmana gelin ve alcatel_ics_root dosyasını seçin


Yükleme başlayacak...


Bitince advanced/ fix permissions yapın reboot system nowu seçin tel yeniden başlayacak..


ilk ekranda kurulum gelmezse menüden kurulum sihirbazını çalıştırarak cihazı kurun:)


Eğer buradan cihazı kuramazsanız bu linkten rootsuz icsyi kurabilirsiniz:


Kolay gelsin:)


ROMdan resimler:












- - - Eklendi - - -

not: ilk defa yapacak olanlar lütfen biraz bilgi edinip de yuklesin
 


alaStar

alaStar

Üye
Eline sağlık güzel konu olmuş :good:
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın yukleyenler yorum atarsan sevinirim =)
 
kaan7765

kaan7765

Üye
Kardeş yapabiliosan alcatel 922 yada 918 güzel bir rom versene tel vodafone smart 2
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
En kısa sürede yükleyecem de orjinal rom a dönmede sıkıntı olmaz di mi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
verdiğim linkte arkadaş orjinal rom paylasmis zaten fakat adb klasör linki bozuktu ben de romu düzenleyip adb ile birlikte paylaştım =)
 

caglarertem

Üye
ALCATEL ocak ayında TÜRKİYE için ICS 4.0.4 güncellemesi verdi. Yanlış bilgi verilmiş yukarıda. Tlf güncelleme menüsünden kontrol edebilirsiniz..

- - - Eklendi - - -

ben yükledim stabil. ALCATEL performans arttırmaya yönelik güncellemelerin devam edeceğini belirtti. Jelly bean konusunda şimdilik planları yokmuş :(
 

halittosun

Üye
Ellerine Sağlık Kardeş Güzel Konu Olmuş Senden Bir Ricam Olacak Ben İCS ye Geçişte Backup Almadım Şu Anda İCS Kullanıyorum Ve Memnun Değilim 2.3.6 ya Dönüş Yapmam Mümkünmü Eğer Mümkünse Nasıl Yapılacağını Detaylı Olarak Anlatabilirmisin Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
 

halittosun

Üye
Ellerine Sağlık Kardeş Güzel Konu Olmuş Senden Bir Ricam Olacak Ben İCS ye Geçişte Backup Almadım Şu Anda İCS Kullanıyorum Ve Memnun Değilim 2.3.6 ya Dönüş Yapmam Mümkünmü Eğer Mümkünse Nasıl Yapılacağını Detaylı Olarak Anlatabilirmisin Şimdiden Çok Teşekkür Ederim

Usta Pm de Belirtmemişim Sanırım Ben İcs ye Geçmek İstemiyorum İcs den 2.3.6 Gingerbread'e Geri Dönüş Yapmak İstiyorum Konuyu İnceledim Ama İcs den Gingerbread e Geri Dönüş Hakkında Birşey Bulamadım Eğer Geri Dönüş Mümkünse Nasıl Yapılacağı Hakkında Yardımcı Olursan Çok Memmun Olurum Şimdiden Teşekkürler
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Usta Pm de Belirtmemişim Sanırım Ben İcs ye Geçmek İstemiyorum İcs den 2.3.6 Gingerbread'e Geri Dönüş Yapmak İstiyorum Konuyu İnceledim Ama İcs den Gingerbread e Geri Dönüş Hakkında Birşey Bulamadım Eğer Geri Dönüş Mümkünse Nasıl Yapılacağı Hakkında Yardımcı Olursan Çok Memmun Olurum Şimdiden Teşekkürler

anlatilanlarin aynısını gingerbread dosyasiyla yapın. fakat cihazında kalıcı CWM yoksa buradaki anlatma göre cwm kurun
 

djazrael67

Üye
d-pad 3 e nasıl rom atabilirim
 

mulali

Üye
onetouch983 icin bu uygulamalar uygunmudur onetouch983 de turkce dil destegi yok onun icin bende bu uygulamayi kulalanabilir miyim ...onetouch983 icin rom nereden bulabilirim ......bilgisi olan arkadaslar lutfen cevap yazin \
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
onetouch983 icin bu uygulamalar uygunmudur onetouch983 de turkce dil destegi yok onun icin bende bu uygulamayi kulalanabilir miyim ...onetouch983 icin rom nereden bulabilirim ......bilgisi olan arkadaslar lutfen cevap yazin \

Hayır kesinlikle uygun değil denemeyin
 

halittosun

Üye
Sağolasın Anlatımı Dediğin Gibi Gingerbread İçin Uyguladım Sorunsuz Yüklendi Ama Hafıza Kartına Yazmada Sıkıntı Çıkardı Şöyleki Hafıza Kartının Bağlantısını Kesip Format Attığım Zaman Format Atmış Gibi Görünüyor Ama Format Atmıyor Üstünede Hafıza Kartını Tanımıyor Kartı Takın Uyarısı Veriyor Fotadan Güncelleme Yapmak İstediğim Zaman İndirme Başarısız Uyarısı Alıyorum Çözüm İçin Yardımını Bekliyorum
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
başka bir hafıza kartı denediniz mi?
 

halittosun

Üye
Denedim Bir Adet Kingston Clas 4 8gb Sd Kart Bir Adette Kingston Clas 10 32 Gb Sd Kart Denedim Değişen Birşey Olmadı
 

erwey

Üye
merhaba bende özelllikle 2.3 radyolu sürüme geçmek istiyorum ancak bir türlü olmadı sizin tarif ettğiniz gibi indirdim yerlerine koydum klasörleri ancak ses azaltma power tuşuna bastığımda (eğer kablo takılıysa) tlf direkt açııyor yada (kapalıysa) alcatel beyaz sayfada kalıyor cidden çok sinir bozucu bir durum ne yapacağımı bilemiyorum nereyi kaçırıyorum acaba
(ayarlarda hata ayıklama modu ve diğer izin verme vb. durumlarıda seçili durumda)
çok acil yardımınızı rica edyorum

not:cihaz rootlu değil hiç olmadı orjinal ilk çıkan 4.0.4 rezil sürüm yüklü
arkadaşın biri bunun için ocak ayında yeni güncelleme çıktı filan demiş ama bulamadım


anlatilanlarin aynısını gingerbread dosyasiyla yapın. fakat cihazında kalıcı CWM yoksa buradaki anlatma göre cwm kurun
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Cwmyi tekrar kurun buradaki anlatima göre
 


Üst Alt