Oğuzhan
Üye
her dine saygımız olduğu gibi haç işaretinede azcık olsa saygımız var
Aynen mesela annem barnabas inciliyle ilgili kitap vardı bir gün getir okuyayım dedi götürdüm yere bıraktım kızdı annem o dinden olmasan bile saygı duydu dedi çok haklıydı

bende onu dedim zaten



