Açılan bu tür konularla ilgili!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

her dine saygımız olduğu gibi haç işaretinede azcık olsa saygımız var

Aynen mesela annem barnabas inciliyle ilgili kitap vardı bir gün getir okuyayım dedi götürdüm yere bıraktım kızdı annem o dinden olmasan bile saygı duydu dedi çok haklıydı :hmmm
 


ismail

ismail

Üye
Black-killing

Black-killing

Üye


Sen anlamazsın sanırım.
Şimdi arkadaş anlatcak ayetlerle örnekler vercek falan ben uğraşmam ama o anlatır sen gene anlamamk için bi sebep bulursun

Burda ne demek istediğini anlamadım ben niye anlamamak için sebep bulayım ki ?


- - - Eklendi - - -



din yolunda ilerleme kadar mantıklı birşey olmadığına göre sorun nedir?

Anlamamak için direniyorsun sanırım böyle cevap verince sinirleniyorum sana ben din yanlış yol mu dedim kardeşim nasıl bir cevap bu adamı hasta ediyorsunuz ya
 
ismail

ismail

Üye


Burda ne demek istediğini anlamadım ben niye anlamamak için sebep bulayım ki ?


- - - Eklendi - - -



Anlamamak için direniyorsun sanırım böyle cevap verince sinirleniyorum sana ben din yanlış yol mu dedim kardeşim nasıl bir cevap bu adamı hasta ediyorsunuz ya

Sen de Ömer'i yanlış anlamış durumdasın :oke:
Bartunun yazdığı cümlede bir kelime eksik.
Ömer=codblackops....
 
night_jack

night_jack

Üye
normal bir seyirde gitmiyor böyle konular,gitmiyor.
Hep bir kişi,bir başka kişiye laf atıyor öylelikle etraf karışmaya başlıyor,neden düzgün bir şekilde seyir edemez?
 
ismail

ismail

Üye
normal bir seyirde gitmiyor böyle konular,gitmiyor.
Hep bir kişi,bir başka kişiye laf atıyor öylelikle etraf karışmaya başlıyor,neden düzgün bir şekilde seyir edemez?

O başlattı = black :d:
Şaka bi yana insan fıtratı
 
Black-killing

Black-killing

Üye


O başlattı = black :d:
Şaka bi yana insan fıtratı

Yok ben başlatmadım siz yanlış anladınız anlaşılan


- - - Eklendi - - -



O başlattı = black :d:
Şaka bi yana insan fıtratı

Yok ben başlatmadım siz yanlış anladınız anlaşılan


- - - Eklendi - - -



Sen de Ömer'i yanlış anlamış durumdasın :oke:
Bartunun yazdığı cümlede bir kelime eksik.
Ömer=codblackops....

sadece dinin yolundan değil Atatürk'ün, mantığın, bilimin yolundan gidelim!!!!!!!!!!!!
Ömer dediğin kişi bu yoruma katılmıyormuş özgür katılmayabilir ama yanlış bişey mi ki bu cümle ?
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Peki yanlışmıyım ?
 
ismail

ismail

Üye
Yanlış cümle= sadece dinin yolundan değil Atatürk'ün, mantığın, bilimin yolundan gidelim!!

Doğru cümle= sade dinin yolundan değil Atatürk'ün, mantığın, bilimin yolundanda
 
Black-killing

Black-killing

Üye


Sen anlamazsın sanırım.
Şimdi arkadaş anlatcak ayetlerle örnekler vercek falan ben uğraşmam ama o anlatır sen gene anlamamk için bi sebep bulursun

Peki bu kışkırtıcı değil mi sen anlamamak için bir sebep bulursun benim adıma yazıp doldurmuşsun ?
 
paradox07

paradox07

Üye
sadece din değil,
dinin önderliğinde bilimin ve atatürkün mantığının yolundan gidelilm :oke:

arkadaşım ve değerli arkadaşlarım,bu cümle yanlış bir cümledir.buradan anlaşılıyor ki dinde mantık yoktur.oysa islam dininde ilim öğrenmek farzdır ve akıl ile kur'an'da bir sürü ifade geçiyor.guitaristboy bu senin için de geçerli.dediğimden yanlış bir şey anlamayın sadece uyarı amaçlı söyledim ;)
 
ismail

ismail

Üye


Peki bu kışkırtıcı değil mi sen anlamamak için bir sebep bulursun benim adıma yazıp doldurmuşsun ?

Tabikide kışkırtıcı :)
Başka konuda olsa sakin bi mesaj yazardım ama dinde kışırtmaktan hiç çekinmem :oke:


- - - Eklendi - - -



arkadaşım ve değerli arkadaşlarım,bu cümle yanlış bir cümledir.buradan anlaşılıyor ki dinde mantık yoktur.oysa islam dininde ilim öğrenmek farzdır ve akıl ile kur'an'da bir sürü ifade geçiyor.guitaristboy bu senin için de geçerli.dediğimden yanlış bir şey anlamayın sadece uyarı amaçlı söyledim ;)

Evet cümlenin yanlış olduğunu bende farkettim :D
Ben dinimizin önderliğinde atatürk İLKELERİni de benimseyerek ve bilim yolunde ilerleyelim dicektim :)
Ama Atatürk ilkelerini benimsemek istemeyen de çıkabilir :)
 
Black-killing

Black-killing

Üye


Tabikide kışkırtıcı :)
Başka konuda olsa sakin bi mesaj yazardım ama dinde kışırtmaktan hiç çekinmem :oke:

Madem çekinmiyorsun o halde niye suçu sadece bana atıyorsun yada madem senin de mesajın kışkırtıcı niye benim mesajımı kışkırtıcı diye yorumluyorsun
 
paradox07

paradox07

Üye


Tabikide kışkırtıcı :)
Başka konuda olsa sakin bi mesaj yazardım ama dinde kışırtmaktan hiç çekinmem :oke:


- - - Eklendi - - -



Evet cümlenin yanlış olduğunu bende farkettim :D
Ben dinimizin önderliğinde atatürk İLKELERİni de benimseyerek ve bilim yolunde ilerleyelim dicektim :)
Ama Atatürk ilkelerini benimsemek istemeyen de çıkabilir :)

evet bazen çıkıyor işte ilkeleri benimsemek istemeyen.bu konularda konuşulacak çok şey var ama burda olmaz.sonra ban falan veriyolar :)
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye


Tabikide kışkırtıcı :)
Başka konuda olsa sakin bi mesaj yazardım ama dinde kışırtmaktan hiç çekinmem :oke:


- - - Eklendi - - -



Evet cümlenin yanlış olduğunu bende farkettim :D
Ben dinimizin önderliğinde atatürk İLKELERİni de benimseyerek ve bilim yolunde ilerleyelim dicektim :)
Ama Atatürk ilkelerini benimsemek istemeyen de çıkabilir :)
Laiklik? :zzz:
 
ismail

ismail

Üye


Madem çekinmiyorsun o halde niye suçu sadece bana atıyorsun yada madem senin de mesajın kışkırtıcı niye benim mesajımı kışkırtıcı diye yorumluyorsun

E senin mesajında kışırtıcı :oke:
Ki o mesajda da şak olduğunu alta yazmışdım :)
Hem o attığın ilk mesajı yanlış anlamışım :zzz:
ben o mesajtan senin dini gerici ve mantıksız gören bi bağnaz olduğunu sanmıştım özür dilerim o yanlış sanma için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt