920 cam çatladı yardım

pelins.

Üye
    Konu Sahibi
920 cam çatladı yardım
7 aydır kullandığım Lumia 920 siyah telefonumu bugün betona düşürdüm ve camı çok kötü çatladı. Bimeksten almıştım ve garantisi genpa. İnternetten okuduğum kadarıyla genpa'nın çok sorun çıkardığını yazmışlar. Garanti kapsamına girmeyeceğini düşünüyorum sizce ne kadar tutar?



Telefonumu genpaya gonderdim anca 5 günde kayıt yaptılar sonucunda 298.50 fiyat çıkardılar
 
200 300 lira gider sanırım. Bir bakalım araştıralım...
 
Garanti kapsamına girmez kullanıcı hatası
 

narnia16

Üye
Teleservicede 300 ₺.Geçmiş olsun bu arada
 
Geçmiş oLsun Gözün gibi BakmaLıydın o Cihaza
 


evet ben s3 ve s4 ün ekranına göre söyledim ama vurgunuz hiç hoş değil doğrusu

Sizinki uygun mudur peki.? Bu konu daha önce vardı. Oradan aklımda kalmıştı. Ve tahmini olarak söylemiştim ve ilgili konuyu da link olarak eklemiştim. Konuyu okuyup öyle yorum yapsaydınız daha güzel anlaşırdık. Neyse kırdıysam özür dilerim. Kendine iyi davran dostum.
 

sanırım mesajları birbirine yakın zamanda yazdık ama böyle terslemeniz hoş değil genelde samsung kullandığımkdan fiyatlar bu civarlarda oluyor amoled'in yapısından dolayı
 

blackss

Üye
Geçmiş olsun bence illa genpaya yollamaya çalışmayin garanti dışına çıkmış zaten araştırın hangisi yakın ve ucuzsa ona gönderin . Son olarak aklıma gelmişken o link bana ait teleservicin işçiligi iyidi açıklık bırakmamışlardi tekrar geçmiş olsun..
 
Samsungun yaptığı ayıp o Lumialarda fazla sorun görmüyorum ama çevremde kırık camlı s3ler var
 
Bu tür telefonları alırken sigortalatmak gerek.
 
Şikayet var .... sitesindeki şikayetleri okursanız, sigorta yaptırmanın hiç bir mantığının olmadığını görürsünüz.
 

OozyStaw

Üye
Geçmiş olsun kardeş içim cız etti :\
 

IVI-Elia

Üye


sanırım mesajları birbirine yakın zamanda yazdık ama böyle terslemeniz hoş değil genelde samsung kullandığımkdan fiyatlar bu civarlarda oluyor amoled'in yapısından dolayı

Panel kırılmadan da fiyatlar arasında fark var bayağı.Sadece CGG değişince de fark var.