ii mişNokia dan özel sipariş geldi 1600 e peşin aldım ama


)
Tüm arkadaşlara tekrar merhaba.
Birkaç gün aradan sonra yeniden aranızda olmak çok güzel.
Ben yokken Lumia 920'lerine kavuşan tüm arkadaşları tebrik ediyor ve iyi günlerde kullanmalarını diliyorum.
Darısı benim gibi beklemekte olanlara artık...
Ben de telefonun Nokia Shop ve Turkcell dışındaki mağazalara düşmesini bekliyorum.
Muhtemelen resmi tanıtımdan sonra bir hafta içinde bütün Türkiye'yi saracaktır. (Stok sıkıntısı yaşanmazsa)
Piyasa fiyatı belli olur olmaz, kimden ve nereden alacağıma karar vereceğim.
Renk olarak ise Sarı veya Beyaz.![]()

hoşgeldin özgür![]()

