920 Beyazım Bu Gün İtibari İle Bende!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NUD

NUD

Üye
    Konu Sahibi
920 Beyazım Bu Gün İtibari İle Bende!!!
Arkadaşlar Lumia 920 Beyazım bu gün itibari ile bende cihazı bu gün açtım ve denedim bu kadar mükemmel bir cep telefonu olamaz. Öncelikle işlemci hızını kamerasını denedim tek kelime ile mükemmel...
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl ve n000k


n000k

n000k

Üye
hayırlısı olsun :) nerden kaça aldın? peşin mi taksit mi??
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hayirli olsun ben de nasipse iki yila aiyorum
 
NUD

NUD

Üye
    Konu Sahibi
Nokia dan özel sipariş geldi 1600 e peşin aldım ama
 
komando04

komando04

Üye
hayırlı olsun kardeşim
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun :)
 
acuxx

acuxx

Üye
hayırlı olsun kardeşim :)
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
​İnşallah hayrını görürsün.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Hayırlı olsun. :) Darısı başıma.
 
somurtukk

somurtukk

Üye
h.olsun :)
 
NUD

NUD

Üye
    Konu Sahibi
Tek kelime ile mükemmel bir cihaz Lumia 800 kullanan birisi olarak 920 gelene kadar fazla fark beklemiyordum ama bütün gün kullanınca ne kadar mükemmel olduğunu anladım
 
doctorrr

doctorrr

Üye
hayırlı olsun güle güle kullanın...
 
BoomBo

BoomBo

Üye
Görünüşü mükemmel bi telefon , hayırlı olsun.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Alanlara hayırlı olsun
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Tüm arkadaşlara tekrar merhaba. :bigstar:
Birkaç gün aradan sonra yeniden aranızda olmak çok güzel.
Ben yokken Lumia 920'lerine kavuşan tüm arkadaşları tebrik ediyor ve iyi günlerde kullanmalarını diliyorum.

Darısı benim gibi beklemekte olanlara artık...
Ben de telefonun Nokia Shop ve Turkcell dışındaki mağazalara düşmesini bekliyorum.
Muhtemelen resmi tanıtımdan sonra bir hafta içinde bütün Türkiye'yi saracaktır. (Stok sıkıntısı yaşanmazsa:kıskıs:)
Piyasa fiyatı belli olur olmaz, kimden ve nereden alacağıma karar vereceğim.
Renk olarak ise Sarı veya Beyaz. :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tüm arkadaşlara tekrar merhaba. :bigstar:
Birkaç gün aradan sonra yeniden aranızda olmak çok güzel.
Ben yokken Lumia 920'lerine kavuşan tüm arkadaşları tebrik ediyor ve iyi günlerde kullanmalarını diliyorum.

Darısı benim gibi beklemekte olanlara artık...
Ben de telefonun Nokia Shop ve Turkcell dışındaki mağazalara düşmesini bekliyorum.
Muhtemelen resmi tanıtımdan sonra bir hafta içinde bütün Türkiye'yi saracaktır. (Stok sıkıntısı yaşanmazsa:kıskıs:)
Piyasa fiyatı belli olur olmaz, kimden ve nereden alacağıma karar vereceğim.
Renk olarak ise Sarı veya Beyaz. :hmmm

hoşgeldin özgür:)
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Bugun bi arkadasima aldik onu kullandiktan sonra benim 800 cok kucuk gorunmaya basladi gozume:)
 
serinaga

serinaga

Üye
Halen beklemedeyim, fiyat az biraz aşağıya insin, onu bekliyorum, ama bu gidişle kapış kapış, rakamı yükseltmesinler ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt