5800'ım Dün Gece Tuvalete Düştü !! :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
hey allahım yorumara bak ya gülmemek için zor tutuyorum kendimi :kop:
 


kral_1235

Üye
    Konu Sahibi
ekran bozuldu arkadaşlar suan garantide herhangi bi kullancı hatası dıe de aramadılar 1.5 hafta felan oldu verelı ıns yapılcak qelcek :ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:d::ehe
 

rapcityyy

Üye
BenCe Bi Şeye YaraMaz Kesin Bi Sorunu Çıkar :)
 

harwired

Üye
kardeş aynısı bana oldu hala tel calışıyor 2 ay önce olmuştu...düştügü gibi direk cıkarıp tuvaletten.batarya ve simi cıkardım..havluya coq yavaş yavaş vurdum daha sonra fön makinası ile soguk üflettirip.. içinide kuruttum..acmadım tlefonu 5 gün ve 5. günün sonunda gece actım sapa saglam calıştı...5 gün acma teli iyi cene kurusun eger nemlik bile kalırsa..kolay gelsin..5 gün bekletirken piriçin içinde bekledi....
 

ringworm

Üye
bende size başıma gelen bir olayı anlatayım, biraz uzun ama okursanız gülersiniz...

yıllar önce gece 2:30 gibi malatyadan kayseriye otobüsle geldim. biraz üşütmüştüm, karnım felaketti ve acilen tuvalet bulmam gerekiyordu|-).
en yakınımda ibni sina diye bi hastane vardı, koştum acile ve girdim tuvalete (alaturka hela taşı).
tam aceleyle pantolonumu indirirken (ki patlamak üzereyim) o zamanlar arka cebimde taşıdığım samsung sgh-600 ü havada gördüm.
hemen hamlemi yaptım telefona doğru uzandım, aynen matrix filmindeki neonun elinden nokia 8110 u düşürdüğü sahne gibiydi, (h)
telefon aşağı doğru giderek hızlanarak düşüyordu ve benim elimde peşinden büyük bir hızla ilerliyordu.
telefon hela taşına çarptı, bataryası orada kaldı ama makine sekti ve wcmatik takılı deliği tam olarak ortaladı.
o sırada benim hamlem devam ediyordu ve elim olanca hızıyla telefona doğru ilerlemekteydi, makine tam deliğe girerken yakaladım,
yanlız o kadar hız almışımki telefonla beraber elim delikten girdi. hemen elimi çıkardım da çıkarmaz olaydım...
elimde ekranından su boşalmasını seyrettiğim bir telefon ve bileğime geçmiş bir wcmatik vardı :ehe
zaten patlamak üzereyim, elimde çişli telefon, bileğimde wcmatik, hela taşında batarya, pantolonum yarım inmiş ve ben sağ ayağımın üstünde tek ayak durup,
sol ayağımla bileğimdeki wcmatiği çıkarmaya çalışır vaziyetteyim... :vur

sonunda işimi hallettim telefonu oradaki lavaboda faşır faşır yıkadım tuvalet kağıdına sardım eve götürdüm.
o zamanlar o telefon şimdiki iphone4 gibi bişey atmaya kıyamazsın.
evde içini söküp bidaha yıkadım, 1-2 saat kolonyaya yatırdım, fön makinesiyle kuruttum, 2 gün bekledim ve pilini takıp çalıştırdım.
sanırım hoparlöründe çiş-su-kolonya karışımı bişeyler kalmış olacak öksürmeye benzer sesler çıkardı ama düzeldi.
normal olarak çalışmaya devam etti.

yıllar sonra ankara-kızılayda arka cebimden çaldırana kadar kullanmaya devam ettim.
o günden sonrada arka cebimde telefon taşımadım.

sabırla okuduğunuz için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: neyzenrabia, Joker., mangdaşire ve 2 diğerleri
SilentOne

SilentOne

Üye
düştümü üzerine sifonu çekeydin keşke ancak o 5800 için o uygun bitr cenaze olur
 
  • Beğen
Tepkiler: fatih54102

bozokhan

Üye
prince of 5800
 

kevin21

Üye
at çöpe gitsin. kurtuldun; sevin bence yok yazılım çıktı mı, yok ne zaman çıkacak yok bu cfw nin bu sorunu var keşke benim başıma gelseydi... Bile bile atılmıyor ama kazara olsaydı önce üzülür sonra sevinirdim gider basit bir telefon alır kullanırdım...:alkis
 
lolaman

lolaman

Üye
Geçmiş olsun ya.
 

gsonmezocak

Üye
Alkole batır demişti telefoncu bana.ne kadar doğrudur bilmem.hiç denemedim......
Sen en iyisi bi rakıya batır çıkar.telefon kendine gelir.yeni ozelliklerini görürsün. :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende size başıma gelen bir olayı anlatayım, biraz uzun ama okursanız gülersiniz...

yıllar önce gece 2:30 gibi malatyadan kayseriye otobüsle geldim. biraz üşütmüştüm, karnım felaketti ve acilen tuvalet bulmam gerekiyordu|-).
en yakınımda ibni sina diye bi hastane vardı, koştum acile ve girdim tuvalete (alaturka hela taşı).
tam aceleyle pantolonumu indirirken (ki patlamak üzereyim) o zamanlar arka cebimde taşıdığım samsung sgh-600 ü havada gördüm.
hemen hamlemi yaptım telefona doğru uzandım, aynen matrix filmindeki neonun elinden nokia 8110 u düşürdüğü sahne gibiydi, (h)
telefon aşağı doğru giderek hızlanarak düşüyordu ve benim elimde peşinden büyük bir hızla ilerliyordu.
telefon hela taşına çarptı, bataryası orada kaldı ama makine sekti ve wcmatik takılı deliği tam olarak ortaladı.
o sırada benim hamlem devam ediyordu ve elim olanca hızıyla telefona doğru ilerlemekteydi, makine tam deliğe girerken yakaladım,
yanlız o kadar hız almışımki telefonla beraber elim delikten girdi. hemen elimi çıkardım da çıkarmaz olaydım...
elimde ekranından su boşalmasını seyrettiğim bir telefon ve bileğime geçmiş bir wcmatik vardı :ehe
zaten patlamak üzereyim, elimde çişli telefon, bileğimde wcmatik, hela taşında batarya, pantolonum yarım inmiş ve ben sağ ayağımın üstünde tek ayak durup,
sol ayağımla bileğimdeki wcmatiği çıkarmaya çalışır vaziyetteyim... :vur

sonunda işimi hallettim telefonu oradaki lavaboda faşır faşır yıkadım tuvalet kağıdına sardım eve götürdüm.
o zamanlar o telefon şimdiki iphone4 gibi bişey atmaya kıyamazsın.
evde içini söküp bidaha yıkadım, 1-2 saat kolonyaya yatırdım, fön makinesiyle kuruttum, 2 gün bekledim ve pilini takıp çalıştırdım.
sanırım hoparlöründe çiş-su-kolonya karışımı bişeyler kalmış olacak öksürmeye benzer sesler çıkardı ama düzeldi.
normal olarak çalışmaya devam etti.

yıllar sonra ankara-kızılayda arka cebimden çaldırana kadar kullanmaya devam ettim.
o günden sonrada arka cebimde telefon taşımadım.

sabırla okuduğunuz için teşekkürler.
kendimi bi an şanslı hissettim.iyi ki ev dışında bi yerde büyük abdest için tuvalete giremiyorum.girsem de yer tuvaletlerine giremiyorum.bir keresinde daha ilkokula gidiyoken küçük abdest için okul tuvaletine girmiştim.cebimde de baya degerli bi oyuncak gibi bişi vardı,bi baktım cebimdeki oyuncak deligi gözüne kestirmiş ordular ilk hedefimiz ege denizi diyor ne kadar tutmaya çalıştıysam a ege denizine dogru yolculuga çıkmıştı bi kere,yapacak birşey yoktu o gün tüm harçlıgımı da ona vermiştim.tabi o günden sonra baya bi dikkat etmeye başladım.artık pantolonlarımda en az 1 tane kuyu gibi cep var degerli şeylerimi(telefon,cüzdan,anahtarlar vs..) oraya atıyorum öyle giriyorum :D:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt