bende size başıma gelen bir olayı anlatayım, biraz uzun ama okursanız gülersiniz...
yıllar önce gece 2:30 gibi malatyadan kayseriye otobüsle geldim. biraz üşütmüştüm, karnım felaketti ve acilen tuvalet bulmam gerekiyordu

.
en yakınımda ibni sina diye bi hastane vardı, koştum acile ve girdim tuvalete (alaturka hela taşı).
tam aceleyle pantolonumu indirirken (ki patlamak üzereyim) o zamanlar arka cebimde taşıdığım samsung sgh-600 ü havada gördüm.
hemen hamlemi yaptım telefona doğru uzandım, aynen matrix filmindeki neonun elinden nokia 8110 u düşürdüğü sahne gibiydi,

telefon aşağı doğru giderek hızlanarak düşüyordu ve benim elimde peşinden büyük bir hızla ilerliyordu.
telefon hela taşına çarptı, bataryası orada kaldı ama makine sekti ve wcmatik takılı deliği tam olarak ortaladı.
o sırada benim hamlem devam ediyordu ve elim olanca hızıyla telefona doğru ilerlemekteydi, makine tam deliğe girerken yakaladım,
yanlız o kadar hız almışımki telefonla beraber elim delikten girdi. hemen elimi çıkardım da çıkarmaz olaydım...
elimde ekranından su boşalmasını seyrettiğim bir telefon ve bileğime geçmiş bir wcmatik vardı

zaten patlamak üzereyim, elimde çişli telefon, bileğimde wcmatik, hela taşında batarya, pantolonum yarım inmiş ve ben sağ ayağımın üstünde tek ayak durup,
sol ayağımla bileğimdeki wcmatiği çıkarmaya çalışır vaziyetteyim...
sonunda işimi hallettim telefonu oradaki lavaboda faşır faşır yıkadım tuvalet kağıdına sardım eve götürdüm.
o zamanlar o telefon şimdiki iphone4 gibi bişey atmaya kıyamazsın.
evde içini söküp bidaha yıkadım, 1-2 saat kolonyaya yatırdım, fön makinesiyle kuruttum, 2 gün bekledim ve pilini takıp çalıştırdım.
sanırım hoparlöründe çiş-su-kolonya karışımı bişeyler kalmış olacak öksürmeye benzer sesler çıkardı ama düzeldi.
normal olarak çalışmaya devam etti.
yıllar sonra ankara-kızılayda arka cebimden çaldırana kadar kullanmaya devam ettim.
o günden sonrada arka cebimde telefon taşımadım.
sabırla okuduğunuz için teşekkürler.