5800 Yeni Firmware 51.0.006

Sponsorlu Bağlantılar

-hasangun-

-hasangun-

Üye
isteyen beklesin ben flashlıyorum şu an :)
bitti bile arkadaşlar hayırlı olsunkesinlikle sağlam
v 51.0.006
yazılım tarihi
09-07-2010 ekran görüntüsü eklemek isterdim ama vaktim yok
 


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
isteyen beklesin ben flashlıyorum şu an :)
bitti bile arkadaşlar hayırlı olsunkesinlikle sağlam
v 51.0.006
yazılım tarihi
09-07-2010 ekran görüntüsü eklemek isterdim ama vaktim yok
hayırlı olsun
 
begacce

begacce

Üye
Ne gibi farklar var peki
 

filozofurkan

Üye
ovi suite de denedim fakat güncelleme yok diyor..
 
begacce

begacce

Üye
Müzik çalara bul seçeneği gelmiş mi
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
rds sorunu hala devam ediyo...bunun haricinde müzik çalarda öyle bi fonksiyon göremedim bul diye
bununla beraber telefonun performansında gözle görülür bi artış var bana göre
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
başka ne bekliyorsunuz telefon neki
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
başka ne bekliyorsunuz telefon neki
derdin nedir?tamam n97 e çok para vermişin ok?allah dahada bereketini versin.ek özellik bekleyen yok...sadece rds sini düzeltsinler yeterdi bana?
 
ozggurr

ozggurr

Üye
Selam dostler, son guncellemeyi indirebilen arkadaslardan genel performans artisi ve goze carpan yeniliklerle ilgili bilgi bekliyoruz ve sayimiz da hic az degil o yuzden tadini cikartirken bizimle de paylasir misiniz yeni FW mizi :)
 
cabbar100

cabbar100

Üye
modifiyelisi çıksa da kursam :ehe
 
bursacity

bursacity

Üye
başka ne bekliyorsunuz telefon neki

telefon şu nokianın en çok satan telefonu özellikleriyle piyasadaki en cazip telefon ve nokia yanılmıyorsam kullanıcılar doğrultusunda çıkarıcaktı bu fw yi eksikler bu şekilde değildi.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
Selam dostler, son guncellemeyi indirebilen arkadaslardan genel performans artisi ve goze carpan yeniliklerle ilgili bilgi bekliyoruz ve sayimiz da hic az degil o yuzden tadini cikartirken bizimle de paylasir misiniz yeni FW mizi :)
herhangi bi yenilik göremedim abi.performans ise bence süper olmuş.artık cfw kurmam.programlarıda sertifikayla hallederiz.
 
ozggurr

ozggurr

Üye
gelismeler nedir? bu yeni surum bize ne getirmistir, yukleyebilen arkadaslardan paylasim bekliyoruz.

--------------- Ekleme ---------------

forumda tesekkur etme buttonunu goremedim o yuzden yaziyla tesekkur ediyorum..

idare et kardesim...
 
umutgidik

umutgidik

Üye
telefon şu nokianın en çok satan telefonu özellikleriyle piyasadaki en cazip telefon ve nokia yanılmıyorsam kullanıcılar doğrultusunda çıkarıcaktı bu fw yi eksikler bu şekilde değildi.
:evet:
 
mkarakas058

mkarakas058

Üye
evet arkadaşlar şunun linkini ekleyen yokmuu yaa bizde faydalanalım
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
acaba bu ara sürmmüydü v60 da gelicekmi sizce ?
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
beyler isteyen varsa upload edebilirim.yalnız euro2 red turkeyin gerekli firmware dosyalarının ne olduğunu yazarsanız sevinirim....hepsini upload edemem
 
begacce

begacce

Üye
Bence v60 da gelecek
 
Tracy35

Tracy35

Üye
acaba bu ara sürmmüydü v60 da gelicekmi sizce ?

ben nokıa Mesaj Attım V60 ilgili istetıklerimi bugun telefon açtılar mesaj hakında çıkıçak dediler V60 Mesajın da ınçelemeye Alınçak Dedinler ama Ne Zaman Çıkar dıye Tarıh vermedi kadın
 
begacce

begacce

Üye
Hard reset attın mi kardeş
 


Üst Alt